tiistai 7. lokakuuta 2014

I can't believe 12

Harryn näkökulma:
- Ash herää. Kuiskasin ja ravistin Ashia olkapäästä.
- Missä mä oon? Ash kysyi herätessään.
- Ash rauhotu sä näit painajaista. Yritin rauhoitella tyttöystävääni.
- Harry mä rakastan sua. Ash sanoi ja halasi minua.
- Mäki sua, enkä koskaa päästä susta irti. Vastasin ja halasin tätä tiukasti.
- Paljo kello on? Ash kysyi.
- Puol viis aamul. Vastasin
- Sä voit jatkaa viel nukkumist. Jatkoin.
- Ok. Ash sanoi ja nukahti melkein heti.

Louisin näkökulma, aamulla:
Mitenköhä Ashil menee?  Mietin koko aamun, kunnes päätin lähteä siskoni luokse. Matkalla mietin mitä kaikkea Ash on joutunut kokea. Pian olinkin jo Ashin oven takana odottamassa, että joku tulisi avaamaan oven.
- Ai moi Lou.. Harry sanoi kun oli tullu avaamaan oven pelkillä boxereilla.
- öö moi. Naurahdin.
- Tuu sisäl. Kuulin Ashin huudon sisältä.
Kävelin olohuoneeseen missä Lexi ja Ash istuivat. 
- Mitäs mun siskot? Kysyin samalla kun istuin Lexin viereen.
- Mitäs tässä, väsyttää vähä. Ash vastasi hymyillen.
- Ashley tuu leikkii mun kaa. Lexi sanoi.
- En mä nyt, mut Louis voi tulla leikkii. Ash vastasi.
- Osaaks sä leikkii nukeil? Lexi kysyi minulta.
- Ooks sä tosissas? Mä oon paras siinä! Sanoin. Ash naurahti ja minä menin Lexin huoneeseen.
- Nonii Lexi missä ne nuket on? Kysyin.
- Tossa sulle yks ja mä otan tän toisen! Lexi sanoi. Aloimme leikkimään Lexin kanssa. Ja ei mennyt kuin 5 minuuttia niin Lexi tuhahti:
- Et sä osaa. Sä huijasit. Lexi laittoi kädet rinnan päälle puuskaan.
- En huijannu. Puolustauduin. 
- Joopa. Mä en puhu. Lexi sanoi ja käänsi selkänsä minulle. Naurahdin hieman. Lexi on tempperamenttinen 3-vuotias. Nousin lattialta ja hiivin hiljaa Lexin taakse. Nostin hänet ylös ja lähdin juoksemaan olohuoneeseen. Lexi alkoi nauramaan. 
- Ooksä viel vihane mulle? Kysyin, kun laskin Lexin sohvalle. Lexi näytti miettivän hetken.
- Joo. Lexi tokaisi. Ash ja minä naurahdimme. Pian virnistin ja aloin kutittamaan Lexiä. Lexi nauroi ja nauroi. Ash ja Hazza nauroivat meidän vieressä. 
- Ootko viel vihane. Kysyin ja lopetin kutittamisen. Lexi vain nauroi ja hän nousi sohvalta ja juoksi omaan huoneeseensa.
- Mitä tuol tapahtu jos kerran Lexi on vihane sulle? Haz kysyi.
- No mä kuulemma huijasin, että osaan leikkiä nukeilla. Naurahdin niin kuin myös Harry ja Ashkin. 

Jäin Ashin luo hetkeksi ja sain myös sovittua Lexin kanssa. Lupauduin ostaa hänelle uuden nuken, vaikka hänellä oli niitä jo todella paljon. Ash oli koko nuken ostoa vastaan, mutta lopuksi antoi periksi. 
- Mun pitäis mennä. Tuuks sä? Kysyin Harryltä.
- Joo. Haz vastasi.
- No moikka nähää. Sanoin. Lexi juoksi luokseni ja halasi minua. Nostin hänet syliin ja kysyin:
- Mentäskö huomenna ostaa se nukke?
- Joo! Lexi hihkaisi.
- Se on sovittu. Tuun hakee sut sit yheltä. Sanoin. Lexi nyökkäsi ja hymyili todella leveästi. Lähdin edeltä jo autolle, sillä Harry sanoi tulevansa nopeasti. Avasin auton ovet ja menin istumaan kuljettajan paikalle. Sain juuri laitettua auton käyntiin, kun Harry tuli. Lähdin ajamaan yhteiskämpille. 
- No ootteks yhes? Kysyin Hazzalta lyhyen hiljaisuuden jälkeen.
- Emmä tiiä, mä ainaki rakas.. Harry ehti sanoa ennen kuin kuulin rysähdyksen ja sitten kaikki pimeni.


//Sori ku tää tulee viikon myöhäs mut meil on koeviikko.. ja tääki oli tämmönen nopee. Ens viikol ei välttämättä tuu lukuu tai sit niit tulee vähä useemmin :D koska syysloma ja seuraavast luvust voidaa tehä vähä pitempi :) \\

xJene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti