lauantai 16. toukokuuta 2015

Short imagine !!

Kävelin parhaan ystäväni kanssa rannalla. Oli jo myöhä mutta emme tahtoneet lähteä. Pysähdyimme laiturille ja istahdimme penkille. Olimme aivan hiljaa, katsoimme vain kun aurinko katosi puitten taa ja kuuntelimme lintujen laulua. Olin ihastunut parhaaseen ystävääni, mutta en kehdannut kertoa sitä hänelle. Mietin että joko uskaltaisin. 
- Niall...kuiskasin.
- Y/N? Tämä vastasi.
- Mun pitää kertoo sulle jotain, mä..mä oon ollu rakastunu suhu jo jonki aikaa, mut en oo uskaltanu kertoo sitä sulle. Sain sanotuksi
- Y/N mä rakastan sua. Niall sanoi ja suuteli minua. Hänen täydellisen pehmeät huulet sopivat täydellisesti omiini. Suudelma oli pitkä ja sen jälkeen kävelimme koteihimme. 
// oli pakko saada joku pien keksittyy ko ei olla oltu aktiivisii  x jene \\

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti