tiistai 25. marraskuuta 2014

i can't believe -16

Ashleyn näkökulma:

Kun olin tullut suihkusta menin suoraan Harryn huoneeseen. Olin saanut 3 uutta viestiä, 2 Jessiltä ja 1 Louisilta. 
'' Vahinks Lexii viel huomen? x Jess''
'' Ash herää?? :D x Jess''
'' Jos vaa viittit? :) x Ash''
Sitten katsoin Louisin laittaman viestin.
'' Ash sun pitäis tulla sairaalaa nyt.. :( x Lou''
Ei ei ei ei ei! Mitä toi viesti muka tarkottaa? Eikai Harryl oo tapahtunu mitää?!
'' Tuun heti!! :o x Ash''
Vaihoin vaatteet ja laitoin hiukset kiinni. Juoksin alakertaan ja menin olohuoneeseen.
- Nyt joku lähtee heittää mut sairaalaan, koska Louis käski mut sinne!! Huusin kun olin päässyt olohuoneeseen.
- Wow älä säikytä tollee! Liam huusi.
- Ei kiinnosta nyt joku lähtee heittää mua sinne sairaalaa tai mä kävelen! Huusin kädet puuskassa.
- Mä voin.. Niall sanoi ja käveli eteiseen. 
- Onks kaikki hyvin? Niall kysyi kun olimme päässeet autoon.
- On kai, mua vaa huolestuttaa Louisin ja Harryn tila.. Louis laitto viestii mul et mun pitäis mennä sairaalaa heti. Sanoin kyyneleet valuen poskilleni.
- Heiiii, älä itke.. Niall sanoi pyyhkien kyyneleet poskiltani.
- Mennää nyt äkkii sinne sairaalaan. Sanoin ääni käheänä.

Louisin näkökulma:
Heräsin siihen kun kuulin Ashin äänen huoneessa.
- Louis? Onks kaikki hyvin?! Ash kysyi.
- Mul on, pääsen tänää jo himaa.. mut.. Sanoin pidätellen itkua.
- Onks Harry kunnos?! Ash kysyi peloissaan.
- Louis kerro mulle!! Ash jatkoi.
- Lääkärit sanoo et Haz ei välttämättä selvii.. Sanoin hiljaa.
- EI! EI! EI! EI! Harry selvii!! Ash sanoi itkien.
- Mä oon pahoillani Ash.. Sanoin ja halasin siskoani.
- Mä haluun nähä Harryn! Ash sanoi kun irrottautui halauksestani. 
Nyökkäsin vain ja Ash lähti Harryn huoneeseen.

Ashleyn näkökulma:
Kävelin huoneeseen missä Harry makasi. Huomasin itkeväni kun istuin Harryn viereen.
- Harry mä rakastan sua.. sanoin ja pussasin Harryn otsaa.
- Mul on nii kova ikävä sua. jatkoin.
Otin Harryä kädestä kiinni ja yht äkkiä tunsin Harryn puristavan kättäni.
- Harry?! Säpsähdin.
- Harry ooks sä hereil?! Kysyin.
Harry avasi hiukan silmiänsä ja hymyili nähdessään minut.
- Hei. Haz sanoi hiljaa.
- Hei. Sanoin ja halasin poikaystävääni.
- Mä rakastan sua.. sanoin hiljaa.
- Mäkin rakastan sua. Haz sanoi ja suuteli otsaani.
Pian lääkäri tuli huoneeseen ja huomasi Harryn olevan hereillä.
- Mr. Styles näytättekin olevan hereillä. Luulimme ettette selviäisi.. lääkäri sanoi.
- Tottakai mä selviin, en aijo jättää Ashleytä yksin! Harry sanoi ja hymyili minulle.
- Siinä tapauksessa voitte jo huomenna lähteä kotiin. Lääkäri sanoi ja lähti huoneesta.
- Kuuliks sä mitä lääkäri sano? Mä pääsen huomenna kotiin täält! Vaik mä heräsin just. Harry sanoi.
- Mä luulen et ne tekee sul jotai testei ennenku pääset kotiin. Sanoin.
- Onks Louis kunnos? Haz kysyi.
- Juu on se, se pääsee tänää jo kotiin. Sanoin hymyillen.
- Ash mä rakastan sua. Harry sanoi ja suuteli minua.

// tää oli nyt aika lyhyt, ja piti tulla jo keskiviikkona.. Myönnän, oon laiska :D mut toivottavasti tykkäätte ;) \\              x jene










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti