keskiviikko 10. syyskuuta 2014

I can't believe -9

Jessin näkökulma:
Ashleyn olisi pitänyt jo olla täällä. Olen odottanut jo vartin bussipysäkillä eikä Ashia näy missään. Olen kokeillut soittaa hänelle muutaman kerran mutta puhelin menee joka kerta vastaajaan. Onnekseni muistin että Ash oli antanut  Harryn numeron siltä varalta jos häntä ei saanut kiinni. Soitin Hazzalle.
Harry: Harry Styles.
minä: Hei täs on Jess.
Harry: Ai moi, ootteks jo Ashin kaa tulos?
minä: No sen takii mä soitinki. Ash ei oo täällä ja oon oottanu jo 10min.
Harry: Mitä? Tiedäks sä mis se on? 
minä: En, sen takii mä soitin sulle. Voisiks sä millää tulla tänne nii lähetää ettii Ashia? 
Harry: Joo oon 5min pääst siel!
Laitoin puhelimeni taskuun ja odotin että Harry tulisi.

Harryn näkökulma:
Mihin Ash olisi voinut kadota. Liittyyköhän tämä siihen Ashin outoon käytökseen yhtenä päivänä? Mietin tuota koko matkan bussipysäkille.
- Mis se on? Kysyin Jessiltä.
- En mä tiedä. Mennään ettii! Jess vastasi ja hyppäsimme autooni.
- Outoo, Ash katoo just samana päivänä kun mun veli pääsee vankilast. Jess sanoi.
- Kuka tää sun veljes on? Kysyin ihmeissäni.
- No sen nimi on Ethan. Hän on mua  3vuotta vanhempi ja se joutu vankilaan pahoinpitelystä ja raiskauksesta. Jess selitti.
- Ja se oli pienestä asti tykänny Ashista ja sen sydän murtus ku Ash alko seurustelee seiskalla koulun suosituimman pojan kanssa. Joten Ethan sit hakkas sen pojan sairaalakuntoon ja se erotettiin koulusta. Jess jatkoi.
- Vau, se on ollu siis vaikeuksis iha pienest asti. Vastasin leuka loksahtanut lattiaan asti.
- Jep, mut nyt etitään Ash! Jess vastasi.
- Onks sul mitää ideaa mistä ettii? Kysyin.
- Käydää kattoo Ethanin luolta ja sit mennää kattoo jos Ash ois menny kotii? Jess ehdotti. Jess kertoi ohjeita Ethanin luo. Ethan asui ihan toisessa suunnassa kuin Ash tai Jess. No ei se mikään ongelma ole. Haluan vain löytää Ashin!!
- Sä taiat oikeesti tykätä Ashist?? Jess virnisti. Ihan kuin hän lukisi ajatuksia.
- Joo. Mutisin punastuen.
- Hei se on iha okei, must on ihanaa et Ash on löytänyt sunlaises miehen. Jess jatkoi.
- Kiitti! Mut etitää nyt se Ash. Vastasin.
Ajoimme Ethanin talon eteen ja nousimme autosta. Jess meni edeltä ovelle ja minä jäin kauemmaksi ettei Ethan näkisi minua. Jess koputti oveen ja meni hetki kun Ethan tuli ovelle.
- Ai moi sis. Mitä sä tääl teet? Ethan kysyi hieman hermostuneena.
- Ööö tota...ooks sä nähny Ashleyta? Jess kysyi.
- E-en. Kuinni? Ethan vastasi. 
Siinä vaiheessa marssin ovelle ja otin Ethania paidasta ja nostin seinää vasten.
- Missä Ash on?! Kysyin vihaisesti.
- Mä en oikeesti tiiä missä se on! Mut mä tiiän kuka Ashin vei. Ethan vastasi pelokkaana.
- No? Kerro! Huusin.
- Onks Jess kertonu siitä ku hakkasin sen seiskan suosituimman pojan koska se seurusteli Ashin kaa? Ethan kysyi.
- Joo just autos? Mite se tähä liittyy? Kysyin ihmeissäni.
- No mä olin menos sen luo tänään ku pääsin vankilast eile illal. Ja kuulin ku se puhu sen exästä seiskalla ja että hän aikoo kaapata Ashin. Ethan jatkoi.
- Mitä vittua?! Huusin.
- Eikä siinä vielä kaikki. Ethan jatkoi yhä.

// Noniin elikkäs täs ois taas uutta lukuu :) vähä lyhyt mut piti saada nopeest uutta lukuu ku sovittiin Inkan kaa et joka keskiviikko julkastaan uus luku.  Hope you like! \\
        
 x jene





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti