maanantai 22. syyskuuta 2014

I can't believe -11

Seuraava päivä:
Harryn näkökulma:

Olin yrittänyt soittaa Ashleylle, mutta hän ei vastaa joten päätin lähteä katsomaan, onko hän kotona.

-Mä meen Ashin luo!! Huusin ovelta.
-Oota!! Kuulin Louisin huutavan. Pian hän tuli keittiöstä. Hän sanoi tulevansa mukaan. Menimme Louisin autolla. Alku matka oli hiljainen.
- No.. ootteks yhes?? Louis kysyi yhtäkkiä. Katsoin Louisia ja vastasin:
- Joo..
- Mä luotan suhun mut sun pitää luvata ettet satuta sitä. Louis sanoi.
- Joo mä en satuta sitä. Miks kaikki luulee et satutan sitä?? Vastasin hieman ärtyneenä. Louis katsoi minua kysyvästi ja kysyi:
- Mitenni kaikki?? Enkä mä usko että sä satuttaisisit Ashiä.
- No Ethan sanoi sillon, kun löysimme Ashin etten saa satuttaa häntä. Vastasin. Onneksi Louis jätti asian siihen. Pian olimmekin Ashin luona. Koputin oveen, mutta kukaan ei avannut, sisältäkään ei kuulunut Lexin juoksua. Päätin soittaa Ethanille.

-Moi. Ethan vastasi.

-Moi. Onks Ash siel tai Jessin kaa?? Kysyin.
-Öm.. Jess on mun luona mut ei Ash tääl oo. Ethan kuulosti hieman huolestuneelta.
-Okei ku se ei vastaa puheluihin eikä oo kotona. Kerroin. Kuulin Jessin äänen kysyvän Ethanilta jotain ja pian Ethan vastasi Jessille:
-Emmä usko. Mut Harry tuu tänne ni jutellaa. 
-Okei. Sanoin ja lopetin puhelun.

 Louis katsoi minua kysyvästi.

- Mennää Ethanille. Sanoin, kun kävelimme autolle. Neuvoin reitin Ethanin luo. Matka kesti jonkin aikaa. Yritin soittaa Ashleylle pariin otteeseen, ei vastausta. Minne hän on mennyt??
- No mist sä halusit jutella?? Ei kai Ashille oo tapahtunu mitää?? Kysyin heti, kun pääsimme Ethanille.
- Harry rauhotu ja kuuntele. Jess sanoi.
- Saimme kuulla että Andy on karannu. Ethan sanoi. Mitä?? Miten?? Onko hän jälleen tämän jutun takana?? Kysymykset pyörivät päässäni.
- Mut.. mä ehkä tiiän mis Ash on siis JOS Andy on tän jutun takana. Ethan kertoi herättäen minut ajatuksista. Ethan sanoi auttavansa meitä. Jess jäi vahtimaan Lukasta.

Ashleyn näkökulma:


 Missä minä olen?? Missä Lexi on?? Yritin katsoa ympärilleni, mutten nähnyt mitään. Nyt muistan mitä tapahtui, lähdin etsimää Lexietä, mutta sitten kaikki pimeni. 
- Lexi!! Huusin toivoen, että hän vastaisi. Mutta ei kuulunut mitään. Istuin huoneessa, jossa oli pimeä enkä tiennyt missä olen. Tutkin taskuni, mutta siellä ei ollut avaimia eikä kännykkää. Lexien huppariakaa minulla ei ollut enään. 
- Ai sä oot jo herännyt. Kuulin inhottavan äänen. Mies laittoi huoneeseen valot. Minun piti hetken totutella valoon, mutta kun totuin katsoin miestä. Andy. Mten hän pääsi vankilasta?? Mutta Andy piti sylissään Lexiä. Lexi itki. 
- Mitä sä oot tehny Lexille?!? Huusin.
- En mitää. Andy sanoi 'viattomana'. Andy käveli luokseni ja antoi Lexin minulle ja pussasi otsaani.
- Lexi ooks sä kunnossa? Kysyin itkien.
Lexi vain nyökkäsi ja halasi minua.
- Andy päästä meijät pois! Tai ainaki Lexi! Huusin Andylle.
- En. Andy virnisti.
- Miks sä ees teet näin? Kysyin kyyneleet silmissäni.
- Koska mä rakastan sua, enkä haluu luopuu susta. Andy vastasi ja käveli lähemmäksi minua.
Kun Andy oli naama ihan minussa kiinni, löin häntä ja käski Lexin juosta.
- Juokse! Äläkä pysähdy! Huusin Lexille. Lexi juoksi ovelle. Huomasin, että hän pysähtyi ovelle.
- Lexi mene!! Huusin Lexille. Lexi juoksi ulos. Toivottavasti hän tajusi juosta tarpeeksi kauas. 
- Tota sä saat katuu. Kuulin Andyn ärtyneen äänen. Andy oli minun selän takana. Hän käänsi minut ympäri ja painoi huulensa minun omilleni. Suudelman jälkeen hän katsoi minua silmiin ja sanoi:
- Mä rakastan sua Ash. Miks et voi antaa yhtä mahollisuutta??
- Koska mä rakastan yhtä toista ja sen jälkee mitä teit mulle ni ei, et saa mahollisuutta. Sanoin päättäväisesti.

Harryn näkökulma:


 Ethan kertoi, että Andy on puhunut jostain hylätystä talosta. Ethan neuvoi Louisin sinne. 

- Hei. Kuka tuol on?? Kysyin osoittaen tien päässä olevan talon pihaan.
- Toi on ainaki se talo. Ethan sanoi hiljaa. Louis pysäytti auton ja lähti juosten talolle. Huomasin Louisin pysähtyvän henkilön kohdalle ja halaavan häntä. Juoksimme Ethanin kanssa Louisin luo. Sitten huomasin henkilön olevan Lexi. Lexi oli itkenyt tai siis hän itkee parhaillaan. Louis halasia Lexiä, Lexi tarttui Louisin kaulan ympärille. Louis nosti Lexin syliinsä ja silitti Lexin selkää.
- Lexi missä Ash?? Kysyin. Lexi osoitti taloa. Lähdimme Ethanin kanssa talon luo. Louis jäi Lexin kanssa. Toivon, että Ash on kunnossa. Kiersimme alakerran, Ashleytä ei näkynyt joten menimme ylös. Käytävän päässä oli yksi ovi ja se oli kiinni. Kävelimme todella hiljaa oven taakse. Sieltä kuului puhetta.
- Koska mä rakastan yhtä toista ja sen jälkee mitä teit mulle ni ei, et saa mahollisuutta. Kuulin Ashin sanovan. Se oli Ashin ääni.

Ashleyn näkökulma:

Kuului pamaus. Katsoin ovelle. Harry ja Ethan.

- Päästä irti Ashistä. Ethan sanoi. Harry oli hiljaa, mutta käveli Andyn luokse. Andy päästi minusta irti ja kääntyi katsomaan Harryä. Andy oli löymässä Harryä, mutta Harry sai Andyn nyrkistä kiinni.
- Älä koske Ashiin enää IKINÄ. Harry sanoi matalalla äänellä. Minua pelotti, mutta huomasin että Andy oli ihan kauhuissaan. Harry näytti todella vihaiselta sekä pelottavalta. Pian kuului sireenien ääntä. Ethan oli näköjään soittanut poliisit. Sitten muistin Lexi.
- Missä Lexi?? Kysyi paniikissa.
- Louisin kanssa ulkona. Ethan vastasi. Lähdin juosten ulos. Pari poliisia tuli minua vastaan portaissa, mutta en välittänyt. Ulko-ovella etsin katseella Louisia. Pian löysin hänet vähän sivummasta. Lähdin juoste hänen luokse. Lexi oli Louisin sylissä ja itki. Louis antoi Lexin minulle syliin. Halasin Lexiä tiukasti.
- Anteeks, tää oli mun syy. Sanoin itkien Lexille. Lexikin itki. Lohduttelin Lexiä silittämällä häntä selkään ja pussaamalla otsaan. Lexi rauhottui nopeasti ja nukahti samalla. Pian tunsin jonkun huulet poskessani ja kädet ympärilläni. Säikähdin hieman, mutta käännyin katsomaan kuka oli säikäyttänyt minut. Harry. Halasin Harryä toisella kädellä ja suutelin häntä.
- Mä rakastan sua. Sanoin Harrylle, kun olimme istumassa Louisin auton takapenkille. Harry kääntyi katsomaan minua.
- Mut sä sanoit Andylle et rakastat jotakuta toista. Harry sanoi katsoen minua silmiin.
- Tyhmä mä tarkotin sua. Kerroin ja suutelin Harryä. Suudelman jälkeen Harry katsoi minua silmiin ja sanoi:
- Mäki rakastan sua. Ja suuteli minua uudestaan. 

Poliisi kyseli minulta pari kysymystä ennen kuin saimme lähteä. Minua väsytti mutten halunnut nukkua vielä, vaikka Harryn kainaloon voisi nukahtaa. Lexi nukkui minun sylissäni. Louis vei Ethanin kotiin ja sitten kysyi minulta:

-tuuksä kämpil??
- En, mä meen kotiin. Vastasin. Louis nyökkäsi ja lähti ajamaan minun kämpille. 
-Pärjääk sä?? Harry kysyi kuiskate minulta.
- Jos sä tuut ni joo. Virnistin pienesti. Harry kertoi Louisille, että jää minun luokse. Pian olimme minun luonani. Kiitin Louisia ja pyysin häntä tulemaan huomenna minun luokse. Hän sanoi tulevansa. Harry nousi ensin autosta ja minä ojensin Lexin hänelle, että pääsen itsekin pois. Harry kantoi Lexin sisälle ja vei hänet suoraan nukkumaan. Itse menin keittiöön, sillä halusin teetä. Laitoin veden kiehumaan.
- Mee vaihtaa vaatteet mä voin tehä teen. Kuulin Hazzann äänen. En jaksanut vastata joten menin suoraan omaan huoneeseen. Otin kaapista harmaat lökärit ja valkoisen löysän paidan. Laitoin hiukset vielä nopeasti kiinni ja menin keittiöön. Katsoin ruokapöytään, siinä oli kaksi mukia teetä ja leipiä. Harry sanoi, että halusi tehdä jotain syötävääkin. No minua se ei haitannut, koska en ollut syönyt vähään aikaan. Söimme molemmat yhdet leivät. 
Ku olimme molemmat syöneet päätimme mennä nukkumaan. Kömmin peiton alle ja odotin, että Harry tulee viereeni. Pian hän tulikin pelkillä boxereilla. Harry kietoi kätensä ympärilleni ja veti minut itseensä kiinni.
- Hyvää yötä. Harry sanoi ja pussasi poskeani.
- Öitö. Mumisin ja suljin silmät.


tos on Ashin yövaatteet:
*-*



// noni täs on taas lukuu.. 
Hope you like it :)\\

xInka


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti