perjantai 27. kesäkuuta 2014

Forever Yours -1

Olen Adele ja oon 19 vuotias. Minulla on blondit hiukset, jotka ylettyvät selkään asti ja siniset silmät. Olen töissä laivalla, jonka koko matka kestää 3 päivää mutta käy joissain muissakin satamissa ja niin olen siis baarimikko. Pomoni kertoi minulle ja muille työntekijöille, että laivaan tulisi todella kuuluisa bändi, mutta hän ei kertonut mikä bändi. Minulla olisi 'ilta'vuoro Dianan ja Jaken kanssa. Hengailimme kolmestaan päivällä ennen työvuoroa.
- Mikäköhän bändi sieltä tulee?? Diana kysyi miettien.
- Toivotaan, et niil ei oo kusi noussu päähä. Jake huomautti.
Minä ja Diana nyökkäsimme. Kun näimme laivan kapteenin päätin mennä kysymään, mikä bändi sieltä tulee ja ovatkohe koko matkan.
- Moi! Sanoin kapteenille.
- Moi Adele.
- Niin minkä bändi tänne tulee?? Kysyin suoraa.
- No voin kertoa jos lupaat olla kertomatta??
Nyökkäsin vastaukseksi.
- One Direction ja he ovat koko matkan, mutta muista luotan, ettet kerro kenellekkään.
Nyökkäsin taas ja sitten lähdin jo vaihtamaan vaatteet, sillä vuoroni alkaisi pian. 
Alku ilta on normaalisti rauhallinen, mutta disco alkaisi 15 min päästä niin sitten porukkaa alkaa tulla. Diana ja Jake tulivat pari minuuttia ennen kuin disco alkaa. Sovimme, että Jake on tiskillä ja minä ja Diana viemme juomia ja haemme tyhjiä laseja pois. Kello näytti 22:30 ja nuorisoa oli vielä jonkin verran, mutta ei hirveän paljoa. En ole vielä nähnyt One Directionin jäseniä tai edes henkivartijoita. En ole kuullut heistä mitään ja ihmettelen sitä, sillä hehän ovat maailman kuuluisin bändi. Vuoroni alkoi olla jo lopussa, Jaken ja Dianan vuoro oli loppunut tainiin oli minunkin, mutta sanoin että voisin jäädä hetkeksi vielä. Näin tiskillä vähän vanhemman puoleisen miehen ja menin ottamaan hänen tilauksensa. 
- Moi. Mitä saisi olla?? Kysyin pirteästi.
- Moi! 5 olutta, kiitos. mies sanoi.
Annoin hänelle oluet ja hän maksoi ne ja lähti viemään niitä 5 nuorelle miehen alulle. Ihmettelinkin, että juoko mies itse nuo kaikki. Katsoin heitä ja yhdellä heistä oli mustat hiukset, yhdellä ruskeat ja kiharat, yhdellä oli ruskest ja sotkuiset, yksi oli joukon ainoa blondi ja yhdellä ruskeat. 

Tunnin päästä:
Kun olivat lähössä blondi sanoi muille jotain ja muut nyökkäsivät ja lähtivät. Blondi käveli tiskille päin. Hän istui tuolille. Lähdin ottamaan hänen tilaustaan.
- Moi! Blondi miehen alku sanoi katsoen minua silmiin.
- Moi! Haluisitko jotain?? Kysyin hymyillen. Hänen silmänsä olivat ihanan siniset.
- En, mä tulin vaa istuu ku en viel halunnu lähtee. Hän sanoi.
- Selvä. Sano jos haluat jotain. Vastasin.
- Muuten mun nimi on Niall. Miehen alku taisiis Niall keneksi hän oli esittäytynyt.
- Mun nimi on Adele, mut eks sä oo One Directionin jäsen taisiis laulaja?? Kysyin hieman ihmeissäni ja ei, en ole kovin suuri fani, mutta kuuntelen heidän biisejä ja he osaat laulaa hyvin.
- Joo. Niall naurahti.

Dianan näkökulma:
Missäköhän Adele on. Hän ei yleensä ole näin kauaa ylitöissä. Niin siis minulla ja Adelella on yhteinen hytti. Odotan häntä vielä hetken sitten lähden etsimään. 

30min päästä:
 Adele ei vieläkään ole tullut, joten päätin mennä katsomaan, missä hän on. Lähdin ensimmäisenä katsomaan takahuoneesta, mutta hän ei ollut siellä. Sitten menin katsomaan discosta. Hän oli siellä ja hän jutteli jollekkin pojalle tai siis miehen alulle.

Adelen näkökulma:
Olin jäänyt juttelemaan Niallin kanssa enkä huomannut ajan kulua. Minua haukotutti ja katsoin kelloa.. se oli jo 2 yöllä miten nopeasti aika kulkee. Näin Dianan ja hän tuli minun ja Niallin luokse.
- Moi! Niall sanoi pirteästi.
- Moi. Diana tokaisi.
- Kui kauan aiot olla vielä ylitöissä. Diana jatkoi.
- Lopetin työt vähä aika sitten, mutta jäin juttelemaan Niallin kanssa. Sanoin ja osoitin Niallia.

x Inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti