lauantai 14. kesäkuuta 2014

Summer love -2

Maanantai aamuna:
Heräsin ja ihmettilin missä olen ja kun käännyin näin nukkuvan Louisin. Muistin, että olin nukahtanut, ku Louis oli silittänyt hiuksiani. Katsoin puhelimestani kelloa.. Voi ei se oli jo 12 ja minulla alkaisi työt 12:30, joten yritin lähteä sängystä herättämättä Louisia ja onnistuinkin siinä juuri ja juuri. Puin vaatteet nopeasti ja kiiruhdin keittiöön. Katsoin jääkaappiin, mutta siellä ei ollut mitään. Otin hedelmäkulhosta omenan ja lähdin juosten töihin. Kerkesin juuri oikeaan aikaan. Menin toimistoonii ja kuulin kuinka puhelimeni piippasi, mutta en katsonut sitä vielä. Lähdin hakemaan kahvia ja kun tulin takaisin toimistooni katsoin viestin se oli Louisilta.
'Huomenta ihana! Tänää hengaillaa porukalla huvipuistossa??'
'Huomenta! Juu sitten kun pääsen töistä:)'
Onneksi tänään oli rauhallinen päivä, joten pääsin hieman aikaisemmin töistä. Lähdin suoraan kotiin. Kotona menin suoraan suihkuun. Kun tulin suihkusta laitoin radion päälle ja aloin pukemaan. Puin harmaat sortsit ja mustan bandeun ja valkoisen t-paidan. Meikkasin hieman ja pakkasin mustaan olkalaukkuuni lompakon,puhelimen ja avaimet. Kun olin laittamassa kenkiä jalkaan huusin Matt:lle, että lähen nyt ja sitten soitin Avelynille.
- Moi! Mä oon tulossa teille. 
- Moi! Okei, mulla on meikkaaminen hieman kesken vielä. Avelyn sanoi ja lopetti puhelun.
Kun olin Avekynillä koputin oveen ja sen tuli avaamaan Avelynin pikkuveli, James. James sanoi, että Avelyn on meikaamassa. Menin suoraan Avelynin huoneeseen ja istuin sängylle ja odotin, että hän on valmis.Hetken kuluttua hän tuli ja lähdimme Louisin ja Niallin kämpille.
- Kuulin, että sinä ja Louis ootte läheisiin. Avelyn sanoi virnistäen.
- Kuka sanoi?! Kysyin hieman ihmeissäni.
- Niall, ni ootteks te jo yhes? 
- Ei olla, eikä Louis tykkää musta. 
- Sä tykkäät Louisist ja Louis tykkää sust sen huomaa kilometrien päähän. Avelyn sanoi varmasti.
Emme keskustelleet enempää aiheesta, ja pian olimmekin poikien kämpillä. Kaikki oli jo istumassa olohuoneessa. 
- Tulittehan te vihdoin. Harry sanoi.
- Joo, Avelymillä kesti. Sanoin nauraen.
No pian me lähdimmekin autolla. Louis ajoi, minä istuin pelkääjän paikalle ja muut menivät taakse. Ennen kuin Louis lähti ajamaan hän pussasi minua poskelle ja takana pojat viheltelivät. 
- Menään syömään!! Avelyn huusi.
- Loistava idea. Niall huomautti heti.
Louis ajoi Nando'sin eteen ja meni Zaynin kanssa hakemaan ruuat. Kun he tulivat kaikki alkoivat syömään.
- Hei ne on mun!! Älä syö niitä!! Niall huusi, kun Avelyn oli ottanut Niallin ruokaa. 
- Mut mulla on nälkä!! Avelyn huusi takaisin.
- Nii on mullakin. Niall intti vastaan.
Kaikki repesivät nauruun. Kun saimme syötyä lähdimme huvipuistoon. Pojat menivät ostamaan liput ja me jäimme Avelyn ja Gemman kanssa odottamaan heitä.
- No ootteks te Louisin kanssa jo yhes?? Gemma kysyi.
- Ei olla. Totesin nopeasti, sillä pojat tulivat.
Pojat olivat näköjään kysyneet Louisiltakin jotain, sillä he virnuilivat meille. Kun pääsimme huvipuistin sisälle muut lähtivät paitsi minä ja Louis. 
- Minne he me.. En ehtinyt kysymään, kun Louis jo suuteli minua.
- Mennään mekin ettei olla tässä keskellä. Louis sanoi ja otti kädestäni kiinni.
Kävelimme käsi kädessä ja kävimme laitteissakin. Kun olimme lähdössä näimme kaikki paitsi Niallin ja Avelynin. Lähdimme kävelemään muitten luokse, kunnes huomasin että Niall ja Avelyn olivat jonkin kojun vieressä. 
- Niall senki sonni!! Louis huusi heille. He kääntyivät katsomaan meitä nauraen ja tulivat meidä perässä muiden luokse. Kun olimme lähdössä kysyin voisiko Louis viedä minut kotiin, sillä huomenna oli töitä ja Louis sanoi vievänsä. Kun olin astumassa autosta ulos otti kädestäni ja suuteli minua ja toivotti hyvät yöt niin kuin muutkin. Menin sisälle ja moikkasin Matt:ia. 
- Oliko kivaa?? Äiti kysyi.
- Oli, mutta mua väsyttää nii meen nukkumaa, Öitä. Vastasin ja lähdin huoneeseeni. Vaihdoin yö vaatteet ja menin suoraan nukkumaan ja nukahdin todella nopeasti.

x Inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti