torstai 19. kesäkuuta 2014

Summerlove -5 (last part)

8kk myöhemmin:
Heräsin ennen Louisia, menin keittämään kahvia ja tein voileipiä. Menin herättämään Louisin ja söimme aamupalaa. Katsoin kelloa, se oli jo 11:30. Louis kysyi: 
- Menisimmekö leffaan tänään?
- Joo mennään vaan, kahestaa vai porukal? Kysyin.
- Jos mentäis kahestaa? Louis ehdotti.
- Okei mennään vaan. Sanoin ja menin pukemaan shortsit ja t-paidan.
Lähdimme Louisin ja Niallin kämpille. Avelyn ja Niall olivat keittiössä kinastelemassa siitä kumpi saa viimeisen lihapullan. Louis meni vaihtamaan vaatteensa ja lähdimmekin jo elokuvateatterille. Menimme katsomaan jotain toiminta leffaa, koska Louis halusi. Itse en oikein pitänyt leffasta. Kun leffa loppui menimme Harryn, Zaynin ja Liamin kämpille. Siellä oli myös Gemma, Avelyn ja Niall. He pelasivat twisteriä, kunnes Niall alkoi tuulettamaan, koska hän voitti. Kaikki muut lähtivät syömään Nando'siin paitsi minä ja Louis, koska meillä ei ollut nälkä. Mietimme, että voisimme pelata twisteriä Louisin kanssa kahdestaan. Mutta se ei oikein onnistunutkaa, koska Louis lösähti päälleni ja alkoi nauraa ja kikattaa. Kun Louis oli lopettanut nauramisen, hän katsoi minua silmiin ja makasi käsiensä varassa päälläni. Kuulimme ulko-oven pamahtavan auki ja samassa kuului Niallin huuto,
- Mulla on vielä nälkä!! 
- Sähä just söit 5min sitte ja söit melkei koko paikan tyhjäks. Liam  sanoi ja alkoi nauramaan niin kuin muutkin. Minä ja Louis pussasimme nopeasti ja aloimme myös nauramaan ja nousimme ylös, koska Louis makasi vieläkin päälläni. Zayn tuli olohuoneeseen  ja olimme juuri päässeet ylös lattialta. Minä seisoin Louisin kainalossa ja menimme istumaan sohvalle. Pian me kaikki olimme istumassa sohvilla ja katsoimme leffaa. 
- No mitäs tääl tapahtu ku me oltii syömäs. Harry sanoi virnistäen.
- Ei mitää, mitä sä kuvittelet. Vastasin takaisin ja näytin kieltä. 
Harry ja Niall esittivät minua ja Louisia, Niall istui Harryn kainalossa. Kun olimme katsoneet pari leffaa minua alkoi väsyttämään todella paljon.
- Mä meen nukkuu. Kuiskasin Louisille.
- Selvä, mä tuun koht peräs. Louis kuiskasi ja pussasi otsaani. Menin suoraan Louisin huoneeseen ja otin hänen valkoisen t-paidan ja vaihdoin sen ja menin nukkumaan. Nukahdin välittömästi, en edes kuullut kun Louis tuli. 
Aamulla: 
Harry, Niall, Zayn, Liam ja Avelyn seisoivat sänkymme vieressä ja tuijottivat meitä, kunnes heräisimme.
- Huomenta!! Kaikki 5 huusivat kuorossa.
- Huomenta. Sanoimme Louisin kanssa samaan aikaan.
- Annetaan heidän nousta rauhassa. Liam sanoi ja käski kaikki 4 muuta alas.
- No noi ei varmana vielä nouse ylös!! Harry kommentoi virnistäen.
- Mä yhdyn Harryn kanssa tohon!! Niall vuorostaan hihkaisi.
Lopulta he lähtivät ja minä Louis jäimme vielä hetkeksi makaamaan sängylle. Louisilla oli tuttu virne naamallaan, kun muut olivat menneet. 
- Louis, ei. Sanoin kun Louis alkoi tehdä jälkeä kaulaani, mutta sanoin sen liian myöhään sillä hän oli saanut tehtyä jo jäljen.
- Meni jo!! Louis sanoi ja lähti alas.  
Puin lökärit ja Louisin hupparin ja lähdin keittiöön. 
- Harry oli oikees, eihä ne sieltä heti noussu. Zayn sanoi kun tulin keittiöön.
- Nii i. Kiva toi sun kaula. Harry huomautti minulle virnistäen. 
Virnistin Harrylle takaisin ja menin jääkaapille. 
- Ei siel oo mitää.. sulle. Niall huusi.
- Tarttenha mäki aamupalaa. Sanoin Niallille.
- Mut..
- Niin siis Niall tarkottaa, et se on tyhjä. Pitäis käydä kaupas. Liam sanoi nopeasti. 
Laitoin Avelynille viestiä.
'Lähtisitkö kauppaa nyt, kun Niall on taas syöny jääkaapin tyhjäksi?? :D' 
Sain melkein heti vastauksen.
'En pääse, pitää siivota' 
Laitoin saman viestin Gemmalle, mutta hänkään ei päässyt.
- Liam, läheks kauppaa munkaa. En saa kaikkia ite kannettua. Huusin eteisestä.
Liam tuli mukaani. 
Olimme olleet jo kaupungilla jonkin aikaa, koska Liam halusi kierrellä joka oli aika outoa.
- Mennään jo kämpille. Sanoin Liamille.
- Ollaa vielä hetki.
Hetken päästä Liamin puhelin piippasi viestin merkiksi ja hän luki sen.
- No voidaan me mennä kämpille, ollaahan me kierrelty jo aika kauan. 
Lähdimme Louisin ja Niallin kämpille. Mutta minua mietityttää Liamin käytös, hän ei normaalisti halua kierrellä kauaa eikä käyttäydy noin oudosti. 
Kämpillä:
Liam meni edeltä ja otti enimmät tavarat ja minä otin ne pari pientä pussia. Liam oli jättänyt kauppapussit keskelle eteistä. Menin keittiöön, mutta en nähny enkä kuullut ketään ja se oli hieman outoa, sillä kukaan heistä ei osaa olla hiljaa. Sitten tunsin jonkun kädet lantiollani, käännyin ja katsoin kuka se oli. Louis. Suutelimme pari kertaa.
- Yllätys!! Louis kuiskasi korvaani. 
Katsoin taakseni ja näin kaikki muut pojat. Pojat huusivat kaikki yhteenääneen: 
- Hyvää syntymäpäivää!!
Menin halaamaan kaikki vuorotellen ja Louisia pussasin sekä halasin. 
Parin tunnin päästä:
Pelasimme tai siis pojat pelasivat fifaa. Kun pojat saivat pelattu päätimme katsoa leffoja. 
- Otetaa kauhu!! Niall, Louis ja Harry huusivat.
- Eiku Toy Story!! Liam huusi takaisin.
- Annetaa Alexin päättää, sillä hän on sankari. Zayn sanoi, kun muut pojat alkoivat tappelemaan, kumpi leffa katottaisiin.
- Jos katsotaan ensin Toy Story sitten joku kauhu ja viimeiseksi komedia?? Ehdotin pojille ja he nyökkäsivät. Kauhuleffan aikana olin Louisin kainalossa, sillä en hirveästi välitä niistä. Kun vaihdoimme komediaan ja olimme katsoneet melkein puolet kun minun piti mennä vessaan. Sain vessan oven auki juuri kun..
- Louis!! Huusin.
Louis juoksi täysiä muut pojat perässä.
- Liam, käynnistä auto. Nyt!! Louis huusi.
- Harry ja Zayn menkää laittamaan etupenkille pyyhe ja Niall.. mee istuu jo autoon ja käske muut samalla. Louis jatkoi, kun huomasi että minulta oli tullut lapsivedet. Louis auttoi minut autoon ja itse hän juoksi kuskinpaikalle. Vähän väliä Louis kysyi vointiani ja kaikkea muuta vastaavaa. 
Sairaalassa: 
Liam meni edeltä ja pyysi hoitajilta pyörätuolia. Sitte hän toi sen auton viereen ja istuin siihen. Louis lähti työntämään minua sisälle päin, sitten joku hoitajista otti pyörätuolin ja lähti kuljettamaan minua huoneeseeni. Louis tuli huoneeseeni ja muut jäivät huoneen ulkopuolelle. Ponnistin ja ponnistin, itkin ja huusin. Synnytys kesti noin 5-7h. Se tuntui ikuisuudelta. Pian uusi perheenjäsen putkahti tähän maailmaan.
- Se on tyttö! Sairaanhoitaja huudahti. 
Louis katkaisi napanuoran.
- Se on niin kaunis. Aloin itkemään.
- Saanks mä pitää sitä? Louis kysyi.
- Joo saat. Sairaanhoitaja antoi tytön Louisin syliin.
Hän oli niin kaunis, Louisin silmät ja muuten ihan minun näköinen. Pian muut pojat ilmestyivät ja Niall huusi: 
- Nonni.. Nyt toi syö mun ruuat.
Kaikki alkoivat nauramaan Niallille.
- Ei se sun ruokias syö! Harry nauroi.
Pääsin sairaalasta muutaman päivän päästä pois. Pojat olivat tehneet tytölle jo huoneenkin.
Mietimme Louisin kanssa tytölle nimeä. Pian Louis ehdottikin jo nimeä.
- Sarah! Louis huudahti.
- Joo! Sanoin.
Yhtäkkiä Zayn ja Niall hyppäsivät kulman takaa. 
- Joko täl vaahtosammuttimel on nimi? Niall kysyi.
- Nii, onks? Zayn jatkoi.
- Joo on. Sanoin virnistäen.
- Sarah, Louis kertoi.
Liam, Harry ja Avelynkin tulivat.
- Ihana nimi, kumpi keksi? Avelyn kysyi.
- Minä! Louis virnisti.
- Vau, tolhan on sun silmäs. Liam sanoi.
- Muuten toi kyl näyttää iha Alexilt. Harry jatkoi.
Menimme Louisin ja Sarahin kanssa Louisin huoneeseen, jonne laitoimme Sarahin nukkumaan. Sarah nukahti aika nopeasti. Laitoimme itkuhälyttimet päälle ja lähdimme  pois huoneesta. 
Pari tuntia myöhemmin: 
Itkuhälyttimestä kuului Sarahin itkua, hän siis heräsi. Olin juuri nuosemassa, kun Louis vetäisi minut takaisin sohvalle.
- Mä meen. Louis sanoi.
- Ei sun tartte voin mäkin mennä. Sanoin, mutta Louis oli jo menossa.
Hetken päästä, kun Louis tuli, hän näytti todella suloiselta Sarah sylissään. Hymyilin heille ja Louis tuli sohvalle viereeni ja piti Sarahia vieläkin sylissään. 
- Mä haluun pitää Sarahii!! Harry tulee olohuoneeseen huutaen. 
Louis antaa Sarahin Harrylle ja Harry näytti todella iloiselta. Pian loputkin tuli ja he pitivät vuorotelle Sarahia.
- Joko ootte miettinyt kummit? Liam kysyi samalla, kun piti Sarahia.
- Ei olla vielä keretty edes miettiä koko asiaa. Naurahdin.
Pian Sarah alkoi itkemään ja Niall säihkähti. Nauroimme Niallille jonkin aikaa.
- Sillä taitaa olla nälkä.. Sanoin ja otin Sarahin Zaynin sylistä.
- Mullaki!! Niall hihkaisi.
Niall lähti keittiöön, kun minä lähdin syöttämään Sarahia Louisin huoneeseen. Huoneen oveen koputettiin.
- tule vaa.
Louis avasi oven ja tuli viereeni sängylle.
- Meidän pitäis miettii niit kummei. Hän sanoi hieman huvittuneena.
- Niin pitäisi. Mä oon meittiny tai siis mä haluisin et Niall, Gemm ja Zayn ois ainaki kummeja.
- Ne on sit päätetty. Ei se ollukkaa nii hankalaa. Louis sanoi hymyillen ja pussasi minua poskelle ja Sarahia otsaan. Louis halusi välttämättä laittaa Sarahin nukkumaan ja niin hän laittoikin. Pian mekin menimme nukkumaan. Pari kertaa yöllä Sarah herätti, mutta sain silti nukuttua aika hyvin. 
Aamulla:
Kun heräsin huomasin, että Sarah oli myös hereillä. Nostin hänet ja lähdin Sarahin kanssa syömään. Olin ensimäinen joka oli hereillä, joten oli hiljaista ja rauhallista. Kun olin syönyt ja syöttänyt Sarahin, vaihdoin hänelle vaatteet ja olin menossa itsekkin vaihtamaan, mutta huomasin kun Niall tuli alas.
-Huomenta. Hihkaisin pirteästi Niallille.
- Huomenta. Niall vastasi hieman unisena vielä.
- Ja huomenta pikku vaahtosammutin. Niall sanoi lässyttäen Sarahille.
Sarah nauroi hieman ja minä ja Niall hymähdimme.
- Kattoisiks hetken Sarahia, kun meen vaihtaa vaatteet? 
- Joo! Niall sanoi nopeasti.
Annoin Sarahin Niallille ja lähdin vaihtamaan vaatteet. Louis oli jo herännyt, kun menin meidän huoneeseen.
- Huomenta. Sanoin ja pussasin Louisia.
Huomenta. Louis hymyili.
Vaidoimme vaatteet ja lähdimme syömään. Näimme Niallin ja Liamin Sarahin kanssa olohuoneen lattialla. Niall piti Sarahia seisomassa ja Liam katsoi heitä vierestä.
- Huomenta. Louis sanoi Niallille ja Liamille.
- Huomenta unikeko. Liam sanoi.
Kaikki muut olivat heränneet sillä välin, kun olin vaihtamassa vaatteita. He olivat kylläkin väsyneitä vielä, mutta heillä on haastattelu parin tunnin päästä.
- Sen haastattelun pitäis tulla radiosta, aioks kuunnella? Liam kysyi ja pojat katsoivat minua.
- Joo me kuunnellaa. Naurahdin Sarah sylissäni.
Kun pojat lähtivät kävin laittamassa radion jo valmiiksi päälle ja siivosin vähän keittiötä.
- Ja nyt vieraanani on.. One Direction. Haastattelija sanoi pirteästi.
Yleisöstä kuului kiljuntaa.
- Moi. Pojat sanoivat yhtä aikaa ja minä hymähdin sille.
- Hei minä olen Emily ja mukavaa, että pääsitte tänne. Emily sanoi.
Pojat esittäytyivät vuorotellen, vaikka se olikin jo aika turhaa. Emily kysyi samoja kysymyksiä mitä yleensäkkin kysytään. 
- No Louis miten teillä Alexin kanssa on sujunut? Emily kysyi.
- Hyvin.. tai ei paremmin voisi mennä. Louis sanoi ja hänen äänestään kuuli,että hän hymyili.
- Ja olen nähnyt kuvia vauvasta? Emily jatkoi kiinnostuneen kuuloisena.
Pojat olivat hetken hiljaa kunnes Liam sanoi:
Vauvan nimi on Sarah.
- Ja hän on kenen lapsi? Emily ihmetteli.
- Minun ja Alexin. Louis sanoi ylpeänä.
- Onneksi olkoon. Emily sanoi.
Haastattelun päätyttyä päätin alkaa siivoamaan. Järjestelin hieman paikkoja olohuoneessa ja Sarah leikki lattialla. Kun olin järjestellyt paikkoja, istuin sohvalla ja juuri samaan aikaan ulko-ovi aukesi ja sisään tuli ketkäs muutkaan kuin Louis, Niall, Harry, Liam ja Zayn. Louis juoksi halaamaan minua ja otti Sarahin syliin.
- Onks teillä nälkä? Kysyin.
- On!! Niall ja Harry huusivat samaan aikaan.
Lähdin keittiöön tekemään ruokaa ja pojat jäivät Sarahin kanssa olohuoneeseen. Pian tunsin jonkun kädet lantiollani. Kun käännyin näin Louisin. Suutelin Louisia.
- Päästätkö irti, että saan laitettua teille ruokaa. Kysyin naurahtaen.
- En. Louis totesi päättäväisesti. 
Yritin tehdä ruokaa samalla, kun Louis halaili minua takaapäin. 
- Joko se ruoka on valmista, mulla on kauhee nälkä. Kuulin Niallin huudon. 
Pian hän olikin takanamme.
- Louis!! Anna Alexin tehä ruokaa mulle!! Ja jätä toi vaik illaks. Niall huusi ja siinä samassa muutkin olivat keittiössä.
- Louis kuulit mitä Niall sano, päästä irti. Sanoin.
- Yks pikku pusu viel. Louis sanoi ja katsoi minua koiran pentuilmeellä.
Pussasin Louisia, mutta se ei ollutkaa mikää pikku pusu. 
- No nii, sä sait sun 'pikku pusus'. Sanoin nauraen. 
Kun Louis irrotti jatkoin kokkaamista. Pojat olivat menneet olohuoneeseen leikkimään taas Sarahin kanssa.
Kun olin saanut ruuan valmiiksi huusin:
Niall.. arvaa mitä!!
- Ruoka on valmista!! Niall huusi samalla, kun juoksi ruokapöytään.
Kaikki muutkin tulivat pöytään syömään. Louis tuli viimisenä Sarah sylissään. Kun Louis tuli minun kohalle hän antoi Sarahin minulle ja pussasi Sarahia otsaan ja minua poskelle ja meni istumaan. Minä syötin Sarahin ja laitoin hänet nukkumaan päiväunia ja menin itse syömään. Illalla katsoimme muutaman elokuvan, kunnes olimme kaikki niin väsyneitä, että lähdimme nukkumaan.
- Hyvää yötä rakas. Louis sanoi ja suuteli minua.
- Hyvää yötä. 
- Muista, että mä rakastan teitä aina. Louis kuiskasi vielä.
- Minäkin teitä. Kuiskasin takaisin ja pussasin Louisia poskeen.

x Jene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti