lauantai 14. kesäkuuta 2014

Summer love -1

Oon Alexandra, mut mua kutsutaan Alexiks. Täytän n. kuukauden päästä 18 vuotta. Mulla on pitkät ja blondit hiukset, siniset silmät, oon 165cm pitkä ja oon puhelias. Mulla on vuotta vanhempi isoveli Matt,  joka mätänee meil. Asun Lontoossa ja opiskelen toimittajaksi. 
Oon just päässy töistä ja menos läheiseen kahvilaan Avelynin kanssa. Kun olin tilannut kahvini näin tutut kasvot. Kiiruhdin Avelynin luokse. Kun olimme lähdössä Avelyn käski katsoa myyjää. 
-Kato.. Toi myyjä on hottis!! Avelyn sanoi.
-Tota.. Se on Harry.
-Niin kuka?! Avelyn kysyi ihmeissään.
-Harry Styles!! Huusin ja kaikki käänsivät katseensa meihin.
-OMG!! Mennää ottaa yhtärii. Avelyn tokaisi.
-No ei mennä!! Huusin taas..
Kun lähdimme Avelynin luokse, hän kysyi miksi emme menneet ottamaan kuvaa Harryn kanssa. Lähdin pian sen jälkeen kotiin, koska kello oli jo paljon.
Aamulla: 
Heräsin kun puhelin soi ja katsoin kuka soitti. Se oli Gemma.
 - Moi.. Vastasin unisena.
- Enhän herättänyt sinua? Gemma kysyi.
- Et sä, olin just muutenkin raahautumassa sängystä. Selitin unisena.
- Ok, hyvä! Koska sä tuut mun kaa kahville, mulla on sulle kerrottavaa. Gemma naurahti.
- Okei, nähdään klo.12 Cafessa. Ilmoitin.
- Juu nähdään. Gemma lopetti puhelun.
Puin päälleni mustat shortsit ja ruutupaidan. Otin jääkaapista banaanin ja lähdin skoballa Cafeseen. Jouduin odottamaan Gemmaa jonkin aikaa Cafessa. Pian hän ilmestyikin tiskin takaa. Kysyin häneltä:
- Mitä sä tuolla teit?
- Tulin mun veljen kyydillä. Gemma kertoi
- Totah.. Kuka sun veljes on? Kysyin nolona, koska en ollut tuntenut Gemmaa kauaa.
- No Harryn tietenkin! Ooks sä iha tyhmä?? Gemma naurahti.
- Ai sen Harryn?? Kysyin taas nolona.
- Harry Stylesin! Gemma nauroi taas.
- OMG! Siis sä oot sen sisko. Sanoin.
- Joo oon. Ja siitä puheenollen, mul ois kolmet VIP ja backstage liput poikien keikalle huomenna. Kiinnostaisko? Gemma kysäisi.
- Totta kai kiinnostaa! Tuleeks Avelyninkin? Kysyin.
- Joo tulee. Gemma vastasi.
- Ok, mut mun täytyy mennä nyt. Moikka! Lähdin kotiin kertomaan porukoille.
Kotona kerroin äidil ja iskäl, he sanoivat että minun tulisi tulla kotiin viimeistään maanantaina. Menin nukkumaan odottaen huomista eli sunnuntaita. Aamulla heräsin  siihen että Avelyn soitti ja käski tulla avaamaan oven. Menin avaamaan oven pelkkä isän vanha t-paita päällä. 
- Noni, alas nyt valmistautumaan. Kohta lähdetään. Huikkasi Gemma isänsä autosta.
- Joo hetki pieni. Lähdin juosten pukemaan.
 Pian olimmekin jo lähdössä keikalle. Lauloimme Avelynin kanssa More than this kappaletta, se oli Avelynin lempi kappale. Pääsimme sisään ensimmäisinä. Pian pojat juoksivatkin jo lavalle ja lauloivat uusia sekä vanhoja kappaleitaan. Avelyn huusi korvaani koko ajan, että Louis olisi katsonut minua koko keikan ajan. En  tietenkään uskonut, vaan sanoin että Louis katsoi tuhansia muitakin fanejaan. Minulla oli Nando's ruokaa mukana, tai siis oli hetken.. Niall nimittäin tuli ja söi kaiken.. mikä ahmatti..
- Niall hei tää on mun! Huusin.
- Mutku.. mulla on nälkä eikä Paul vienyt ennen keikkaa syömään. Niall inisi.
- Äsh.. syö sit..! Sanoin.
Niall palasi takaisin laulamaan, Nando's ruokaa suussa tietenkin. 
Olimme odottamassa backstagelle pääsyä. Kunnes Gemma sanoi:
- Hei näiks sä kuinka Louis katsoi sinuun koko keikan aikana.
- No en nähnyt, se katto muitakin.. Ilmoitin.
- No eipäs! Se katto sua ihan koko ajan! Avelyn huusi.
Menimme backstagelle, kerroimme keitä olemme.. tai no Gemman he tunsivat jo. Liam kysyi, että haluaisimmeko mennä huomenna heidän kanssaan huvipuistoon. Suostuimme ja vaihdoimme numeroitamme. Menin Gemman luokse yöksi.
Aamulla: Nousimme Gemman kanssa ylös noin klo. 11 ja puimme shortsit ja tuubitopit. Pian  tapasimme Avelynin mäkin edessä. Pojat tulivat sinne ja Niall huusi:
- Hei mul on nälkä, mennään mäkkii!!
- Justhan sä söit kaks lautasellist munakast ja 4 leipää? Liam kysyi.
- No joo... Mut mul on toosi kova nälkä! Niall huusi.
- Mihi toi poika syö tota ruokaa. Kysyin.
- Kuka tietää.. Zayn nauroi.
Louis oli tuijottanut minua koko aamun. Kun louis sanoi käyvänsä äkkiä Niallin ja hänen kotonaan lähdin mukaan, koska halusin tietää mitä hänellä oli mielessä. Yhtäkkiä Louis otti kiinni käsistäni ja suuteli minua. 
- Mi mitä sä teet? Kysyin säikähtäen.
- Oon halunnu tehä näin eilis illasta saakka. Louis punastui.
- Sori, ei ois pitänyt.. Louis jatkoi.
- Eiku.. se oli iha kivaa. Ja suutelin häntä.
- Yhtäkkiä Niall ilmestyi jostain tyhjästä ja huusi:
- Louis senki sonni! 
Aloin nauramaan ihan hulluna. Lähdimme kaikki Louisin ja Niallin kämpille ja katsoimme kauhuleffaa. Oisko ollu joku manaaja. Harry ja Niall olivat saada sydärin koko ajan. Yhtäkkiä Louis nosti mut hänen syliinsä ja suuteli. Kaikki katsoivat meitä ja Niall huusi.. taas:
- Louis hankkikaa huone!
- Ok, Louis kantoi mut hänen huoneeseensa, kaatoi sängylleen ja suuteli. Se oli jotain niin ihanaa. 

x jene


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti