sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

Forever Yours -3

Adelen näkökulma:

Niall oli tullut baariin bändi kavereidensa kanssa. Ja kun Niall oli tullut minun luokseni muut pojista oli lähtenyt. Juttelimme hetken ja, kun suutelin Niallia hän vastasi suudelmaan hieman epävarmasti. Suudelman jälkeen katsoimme toisia silmiin ja päätimme lähteä Niallin hytille. Hytissä oli muutkin bändin jäsenet ja kaksi heistä kyselivät, missä olimme ja mitä teimme ja vastasin, että suudeltiin. Ja näin Niallin punastuvan hieman -söpöä- ja menin Niallin kanssa hänen sängylleen. Katsoimme hetken toisiamme silmiin. Niallilla oli ihanan siniset silmät joita voi katsoa aina, mutta pian me suutelimmekin. 

- Maalii!! Kuului jonkun huuto olohuoneesta.
Minä ja Niall katsoimme toisiamme ja aloimme nauramaa.
- Se oli Louis. Niall sanoi nauraen.
- Okei. Niall mulla on tänää aikasempi työvuoro ku eile ja se alkaa.. Olin hetken hiljaa ja katsoin kelloa.
- 5min päästä!! Mun pitää mennä nyt. Sanoi äkkiä ja pussasin Niallia vielä.
- Mä tuun myöhemmi kattoo sua. Niall sanoi hymyillen ja pussasi minua vielä kerran.
Lähdin aika nopeasti samalla baarille missä olin eilenkin. Kello näytti 17 ja työt loppuisivat minulta klo.19. 
- Missäs sitä on oltu. Jake kysyi virnistäen.
- Tuolla vaa. Virnistin takaisin ja lähdin baarin puolelle.
Onneksi tähän aikaan ei ole paljoa porukkaa. Pian näin tutun blondinn tulevan tänne päin.
- Moi tuliks jo ikävä? Kysyin hieman virnistäen.
- Ei. Niall sanoi päättäväisesti.
- No sit mä jatkan tästä töitä. Kuiskasin Niallille hänen korvansa vieressä.
Sitten lähdin ottamaan tilauksen melkein toisesta päästä tiskiä.
- Anna kalja. Mies tokaisi ja hän oli hieman kännissäkin vaikkei kello ollutkaan, kun vasta 18.
Annoin miehelle kaljan ja hän virnuili minulle, mutta lähti pois kun oli maksanut. Vilkaisin Niallia ja hänellä oli seuraa nimittäin ketkäs muutkaan kuin Louis ja Liam. 
- Haluutteks te jotain? Kysyin heiltä.
- Ei me oteta mitää mut Niall varmaa haluis jotai. Louis virnisti ja iski silmää minulle ja Niallille.
Katsoin Niallia ja hän katsoi minua niillä ihanilla silmillä. En voinut vastustaa, joten suutelin Niallia tiskin yli.
- Vieläkö jotain? Kysyin, kun suudelma päättyi.
- Toinen samanlainen, kiitos. Niall sanoi.
Pussasin Niallia vielä kerran.
- Zayn ja Harry tulet kohta. Liam ilmoitti.
- Ja meillä on treenit hetken päästä. Hän jatkoi.
Harry ja Zayn tulivat n. 5-10 min päästä.
- Miten te ootte voinu olla täällä ku noi kaks vaa nuoleskelee? Harry kysyi, kun tuli meidän luokse.
Me aloimme nauramaan ja huomasin, että oli tullut lisää asiakkaita niin päätin mennä ottamaan tilauksen.
- Mä meen ottaa tilauksen. Sanoin ja pussasin Niallia äkkiä.
- Sä oot töissä ja silti pussailet asiakkaita. Zayn naurahti.
Me aloimme nauramaan.. taas. Kun olimme nauraneet tarpeeksi menin ottamaan tilauksen ja kuulin jun Liam sanoi: 
- Treenit alkaa, lähetää.
Ja sitten he lähtivät onneksi minun työni loppuvat 15min päästä.

xInka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti