lauantai 14. kesäkuuta 2014

Summer love -4

Ulkona on ollut koko päivä sateinen ja harmaa ilma, joten päätimme pitää leffa maratonin, mutta Gemman piti lähteä jonnekkin. Minä ja Louis istuimme sylikkäin niin kuin Niall ja Avelynkin ja Zayn, Liam ja Harry olivat ahtautuneet yhdelle sohvalle. Yhtäkkiä Louis veti minut keittiöön ja kysyi minulta:
- Alex.. tota.. haluisiks sä olla.. 
Louis ei ehtinyt sanomaan lausetta loppuun kun Niall hyppäsi nurkan takaa mässyttäen jotain Harryn tekemää pullaa ja yritti huutaa:
- Antakaa mulle ruokaa kun kerta olette siinä jääkaapin edessä!
- Niall häivy, mul on asiaa Alexille! Louis huusi pää punaisena Niallille.
- Oho, en oo ikinä nähny sua noin hermona. Sanoin Louisille ihmeissäni.
- Joo.. sori, mut mul on sulle tärkeetä asiaa. Louis sanoi rauhoituttuaan.
- No mitäs? Kysyin.
- Alex tahdotko sä olla mun tyttöystävä? Hän kysyi ja punastui.
- Totta kai haluan! Aloin melkein itkemään.
Niall tuli taas keittiöön ja tahtoi päästä jääkaapille. Siirryimme ja menimme takaisin olohuoneeseen. Kaikki sohvat oli vallattu, joten jouduimme istumaan lattialla. Louis halasi minua takaapäin ja pussasi poskelle. Jäin yöksi pojille ja Avelyn myös. Nukahdin sohvalle ja Louis kantoi minut sänkyyn. Aamulla heräsin siihen, että Louis puhui jonkun kanssa puhelimessa. Hän ei tiennyt että olin hereillä. Kuulin kun Louis sanoin näin:
- Totta kai me näämme tänään, minäkin rakastan sua. Moikka!
Mitäh?! Ei kai, ei kai hän petä minua? Aloin melkein itkemään. Louis lähti jonnekkin. Nousin ylös ja menin alakertaan. Kysyin Liamilta:
- Hei mihin Louis lähti?
- Cafeseen tapaamaan erästä. Liam kertoi
- Kuka tämä eräs on? Kysyin.
- Emmä oikeen oo varma. Liam jatkoi
Lähdin juosten vessaan, koska alkoi oksettamaan. Pelkäsin pahinta, entä jos olin raskaana Louisille, entä jos hän pettää mua. Miljoonat ajatuksen pyörivät päässäni samaa aikaa. Minun oli soitettava Louisille. Hän löi luurin korvaan. Latoin viestiä:
'Haloo, missä oot ja mikset vastaa puhelimeen?'
Ei vastausta.. Zayn vei minut kauppaan, sanoin että kävelisin kotiin itse. Kaupassa ostin monta raskaustestiä. Louis soitti minulle.
-Vihdoinki se soittaa..Ajattelin
Vastasin Louisille:
- Moi, missä sä oot ollu ku et puhelimeenkaa vastaa?!
- Rauhotu Alex, oon tulos kotii nii puhutaan. Louis sanoi.
- Joo oon kyl iha menos omaan kotiini.. Vastasin.
- Alex mikä sulla on? Kuullostat vihaselta. Louis ihmetteli.
- No niin oonki! Moikka! Lopetin puhelun ja ostin testit. Pian sen jälkeen olinkin jo kotona ja odottamassa testien tulosta.
- Äsh... tässä kestää niin kauan.. Ärähdin. 
Vihdoinkin  testit olivat valmiita. Jokainen testi näytti positiivista.
Soitin Avelynille ja Gemmalle.
- Tytöt nyt heti meille! Mul on tosi tärkeetä asiaa! Kerroin
- Joo ollaan siinä kohta. Gemma huusi.
Kun Gemma ja Avelyn tulivat kerroin raskaudestani.
- Oletko kertonut Louisille? Gemma kysyi.
- Niin ootko? Avelyn jatkoi.
- No en ole! En puhu hänelle. Totesin.
- Miksi et? Gemma kysyi ihmeissään.
- Luulen että hän on pettänyt minua.. Tokaisin.
Tytöt repesivät nauruun. 
- Hahaha!! Gemma ja Avelyn nauroivat.
- Hän ei ikinä pettäisi sinua! Avelyn sanoi.
- Ai ei vai? Kuulin kun hän jutteli jollekulle ja sanoi rakastavansa häntä ja sitten lähti jonnekkin tämän ihmisen kanssa, eikä vastannut puheluihini. Jatkoin
- Avelyn hei, eiköhän haeta Louis tänne että Alex saa puhua hänelle? Gemma sanoi Avelynille.
He toivat Louisin tänne ja lähtivät itse.
- Hei Alex.. mä en ole pettänyt sua! Olin tapaamassa äitiäni. Louis kertoi
- Voi eii!! Olen täys idiootti! Anteeksi Louis. Jatkoin
- Ei se mitään, muuten sinullakin on kuulemma kerrottavaa? Louis kysyi.
- Joo.. Oon raskaana.. Kerroin.
- Mitä?? Oikeesti? Mahtavaa. Musta tulee isä! Louis innostui.
- Joo, mä luulin et oisit jättänyt mut.
- No en! Louis sanoi.
Louis jäi luokseni yöksi ja katsoimme elokuvia. Nukahdimme molemmat sohvalle.
x jene
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti