lauantai 14. kesäkuuta 2014

Summer love -3

Aamulla heräsin herätyskellooni. Menin suoraan suihkuun. Laitoin suihkun päälle ja odotin, että vesi oisi lämpimämpää. Suihkuun jälkee puin mustat sortsit ja tuubitopin ja harjasin hiukset ja jätin ne auki. Otin laukkuni ja laitoin sinne lompakkoni ja avaimet. Menin syömään aamupalaa ja sitten otin kuulokkeet ja puhelimeni ja laitoin kengät ja lähdin skoballa töihin. Töissä oli taas rauhallista, mutta loppu viikosta tuli kiireinen. Pomoni sanoi, että saisin lähteä aikaisemmin taas, mutta en lähtenyt. 
Parin tunnin päästä:
Lähdin töistä ja päätin käydä kaupassa matkalla. Kaupassa ei ollut paljoa porukkaa joten pääsisin nopeasti kotiin. Olin kurkottamassa ylähyllylle ottamaan muroja, mutta joku otti sen muropaketin. Käännyin ympäri ja näin Louisin. 
- Moi! Louis sanoi ilosena.
- Moi! Saanks mä ton muropaketin. Kysyin hieman nauraen, sillä Louis oli minua hieman pidempi ja piti kättään suorana ylös päin. 
- Se maksaa. Louis sanoi virnistäen.
Louis ojensi minulle muropaketin ja samalla pussasin häntä nopeasti.
Kun olin tehnyt ostokset menin kassalle ja Louis oli lähteny, koska hänellä olisi kuulemma huomenna joku haastatteli. Maksoin ostokset ja lähdin kävelemään skobani luokse ja lähdin kotiin päin. Kotona tyhjensin ostoskassit ja söin hieman spagettia ja lihapullia. 
Perjantaina:
Tänään on ollut todella kiireinen päivä töissä ja olen todella väsynyt, mutta onneksi on minulla on viikonloput vapaita. Kun olin valmis lähdin kävelemään Louisin ja Niallin kämpille. Kun pääsin kämpille olin juuri koputtamassa oveen, kun Liam tuli avaamaan oven.
- Moi! Sanon Liamille.
- Moi! Liam sanoi ja lähti kävelemään olohuoneeseen.
Olohuoneessa oli Harry,Liam,Gemma ja Zayn. 
- Missä Louis on?? Kysyin.
- Hän.. Zayn ei ehtinyt sano loppuun, kun ulko-ovi aukesi ja sisälle marssi Louis. 
Juoksin Louisn luokse ja halasin häntä. Menimme olohuoneeseen istumaan. Jouduimme istumaan sylikkäin, koska sohvat olivat täynnä, mutta ei minua haitannut vaikka istuinki Louisin sylissä.
Avelyn tuli portaat alas ja Niall hänen perässään. Virnistin Avelynille ja hän näytti minulle kieltä. Hekin tulivat istumaan, mutta joutuivat lattialle. Päätimme katsoa pari leffaa. Zayn ja Liam olivat lähteneet jo kämpilleen. Harry oli nukahtanut sohvalle ja pian Niall ja Avelyn lähtivät Niallin huoneeseen nukkumaan. Heillä selvästi oli jotain juttua ja kaikki huomasivat sen. 
- Mä herätän Harryn ja me lähetää sitte. Gemma sanoi.
- Te voitte jäädä täne yöks. Sanoin ja yritin nousta, mutta Louis ei irrottanut oteettaa minusta. 
- Louis, mä käyn vaa hakee tyynyjä ja peitot Harrylle ja Gemmalle. Sanoin ja Louis päästi irti. 
Kävin hakemassa peitot ja tyynyt ja vein ne Gemmalle, joka oli herättänyt Harryn, kun oli heittänyt tyynyn hänen naamaansa. Louis sammutti telkkarin ja lähdimme Louisin huoneeseen. Louis antoi yhden hänen paidoistaan minulle yö paidaksi. Menin vessaan vaihtamaan sen  ja pesin samalla meikit pois. Sitten menin Louisin viereen makaamaan, mutta en saanut unta.
- Millo teidän kiertue jatkuu?? Kysyin.
- Maanantaina. Louis vastasi haikeasti.
Olihan se surullista, koska en näkisi Louisia enkä muita moneen kuukauteen. Louis kietoi kätensä ympärilleni ja käännyin ympäri ja olimme siinä kasvotusten. Louis pussasi minua otsaan. Minua ei enään väsyttänyt niin paljoa eikä näköjään Louisiakaan, nimittäin hän virnisti ja tiesin mitä hän ajattelee.
Aamulla heräsin, kun päälleni kaadettiin kylmää vettä ja kuulin naurua vierestäni. Katsoin kuka siinä oli. Harry ja Niall olivat kaataneet minun ja Louisin päälle kylmää vettä ämpäreillä. Ja Liam, Zayn, Gemma ja Avelyn nauroivat ovella. 
- Tais olla kiva yö. Harry vinkkasi minulle ja Louisille, sillä minulla oli kaulassa jälki.
- No niin menkää pois. Louis sanoi.
He poistuivat nauraen. Katsoin Louisia, joka hymyili. Kun olimme vaihtaneet kuivat vaatteet menimme alas. Kaikki olivat olohuoneessa ja, kun he näkivät meidät he vain virnuilivat. Louis ja minä menimme keittiöön ja avasin jääkaapin oven ja katsoin sinne ja otin sieltä leipä tarvikkeet. Säikähdin, kun suljin jääkaapin oven niin Niall oli tullut viereeni.
- Tee mullekki. Niall sanoi suoraan.
- Tee kuule iha ite. Sanoin vain kiusaakseni Niallia.
- Tee mullekki!! Kuulu pari huutoo olohuoneesta.
No sit tein lautaselle muutaman leivän ja vein ne olohuoneeseen.
- Entä ne mun leivät?? Niall kysy hieman ihmeissään.
- Ne on tuol olohuoneessa.
- Ei ne riitä. Niall sanoi ja istui pöydän ääreen. 
Tein sitten vielä pari leipää ja sitten söin itsekkin. 

x Inka
  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti