sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Forever Yours -2

Niallin näkökulma:

Päätimme mennä poikien kanssa baariin. Menimme istumaan aika reunaan, ettei meitä tunnistettaisi.

- Mä meen hakemaan teille juomat, joten älkää herättäkö huomiota. Paul sanoi ja lähti baaritiskille.

Katsoin baaritiskille ja siellä oli myymässä suurin piirtein minun tai siis meidän ikäinen tyttö. Mutta sitten tajusin, että jos pojat huomaavat että 'tuijotan' tuota tyttöä niin he alkavat vihjailemaan ja kiusaamaan minua siitä. 

Juttelimme kaikke mitä mieleen tuli, onneksi kukaan ei tunnistanut meitä. Pian Paul tuli 5 juoman kanssa. Olimme istuneet jonkin aikaa jo pöydässä Paul sanoi:
- Nyt lähdetää hytteihin.

- Ei vielä. Louis sanoi, mutta Paul ei antanut periksi vaan sanoi, että lähdemme nyt joten emme väittäneet enempää vastaan vaan lähdimme.
- Käyn tuolla tuun sitte perässä? Kysyin kuiskaten Paulilta. 

- Selvä, mutta et ole kauaa etkä jää fanien piirittettäväks. Paul sanoi ja minä nyökkäsin.

Lähdin kävelemään tiskille päin, mutta Harry otti kädestäni kiinni ja kysyi virnistäen:
- Minne meiän Nialler on menossa? 
- Piiloon. Vastasin Harrylle, joka irroitti otteensa ja nyökkäsi ja lähti muiden perään.

Kävelin tiskille ja se sama tyttö oli siellä vielä.
- Moi! Sanoin katsoen tyttöä silmiin.
- Moi! Haluisitko jotain?? Hän kysyi hymyillen. 
Hänen silmänsä olivat ihanan vihreät.
-En, mä tulin vaa istuu ku en viel halunnu lähtee. Sanoin.
- Selvä. Sano jos haluat jotain. Hän sanoi.
- Muuten mun nimi on Niall. Esittäydyin.
- Mun nimi on Adele, mut eks sä oo One Directionin jäsen taisiis laulaja? Hän kysyi hieman ihmeissään. 
Hän siis tunnisti minut.
-Joo. Naurahdin.

Jäimme juttelemaan hetkeksi. Adelen työt loppuivat, mutta jäi silti juttelemaan mutta tuli tiskin toiselle puolelle. Adele oli hauska ja mukavaa seuraa ja kaiken lisäksi vielä kaunis.

Parin tunnin päästä:
Joku Adelen kaveri tuli meidän luokse ja kysyi missä Adele on ollut. Hänen nimensä oli Diana ja hän oli ilmeisesti Adelen työkaveri.
- No mä tästä lähen Dianan kanssa. Nähdään ja hyvää yötä. Adele sanoi.
- Joo mäki voisin lähtee. Hyvää yötä. Sanoin ja lähdin eri suuntaan.
Pian olinkin hytin oven edessä. Meillä oli
2 sviittiä + henkivartioiden ja muide hytit. Olimme jakautuneet kahteen 'ryhmään', minä, Liam ja Harry olimme yhdessä hytissä ja toisessa oli Zayn ja Louis.
Avasin hytin oven ja Harry oli heti vastassa ja kyselemässä.
- Missä olit? Kenen kanssa? Olikse hyvännäköne? Mitä teitte? Harry kysyi.
Liam nauroi sohvalla.
- No olin baarissa, kaverin ja juteltii. Naurahdin Harrylle, että hän saisi rauhan.
- Kuka kaveri? Harry kysyi vinkaten.
- Ja se kuuluu sulle. Vastasin ja lähdin nukkumaan.

Aamulla:
- Niall tuu. Kuulin äänen 'olohuoneesta'.
- Mm.. Mumisin vastauksen, jonka seurauksena peittoni heitettii lattialle.
- Antakaa mun nukkuu. Mumisin väsyneenä.
- Eiku tuu mennää ettii se sun 'kaveris'.
Harry virnisti.
- Ja samalla voidaan mennä syömää. Liam sanoi.
Nousin sängystä ja menin katsomaan vaatteet. Lähdimme hisseille, jossa Louis ja Zayn jo odottivat.
- Tulitteha teki. Zayn naurahti.
- Niallil kesti. Harry nauroi.
- Meiän pikku Niallerilla taitaa olla joku tyttö ku piti illalla lähtee jonnekki ja myöhää tuli ja heräs viimisenä tais tapahtuu jotain. Louis vihjasi.
- Mennää syömää. Sanoin.
Liam oli varannut hissin meille ja se tuli melkein heti.


Kävimme katsomassa jospa Adele olisi siellä samassa baarissa missä tavattiin,  ja siellä se istuikin yksin. Päätin säikäyttää hänet, mutta sitten Louis huusi: 
- Hei sä blonde tyttö siel tiskin vieres, sun jätkäkaveris on tääl! 
- Louis turpa tukkoo! Huusin.
 - Ai moi Niall. Adele kääntyi ja hymyili. 
- Moi.. Punastuin hiukan. 
Pojat viheltelivät ja virnuilivat. Pian he katosivatkin johonkin ja minä ja Adele jäimme juttelee baarii. 
- Mite yös meni? Kysyin.
- No nukahdin melkee heti, ent sun? Adele kysyi. 
- Iha hyvi, mut.. 
 - Mut mitä? Adele kysyi ihmeissään. 
Olin hetken hiljaa ja katsoin Adelea silmiin.
- Mä ajattelin sua ja sun kaunista hymyys ja silmiis. Puhuin epäselvästi. 
Yhtäkkiä Adelen huulet koskettivat omiani. Otin häntä käsistä kiinni ja suutelimme. Se oli ihanaa. En vain osaa kuvailla sitä mutta se oli jotain niin ihanaa. Pian sen jälkeen lähdimme minun, Liamin ja Harryn hytille. Siellä oli myös Louis ja Zayn. Kun avasin hytin oven, Harry ja Louis olivat oven edessä ja kyselivät: 
-Misäs meijä kyyhkyläiset oli? Harry virnisti. 
- Istuttii vaa baaris. Sanoin. 
- Ai vaan istuitte? Louis vinkkasi. 
En kerenny vastaamaan kun Adele kertoi:
-No jos ny kerta tahdotte tietää nii me suudeltiin! 
 - Uuuuu!! Muut pojat huusivat kuorossa. 
Menimme Adelen kanssa istumaan minun 'sängylleni' ja katsoimme hetken toisiamme, mutta vain hetken sillä.. pian makasimme päällekkäin sängyllä ja suutelimme.
x inka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti