torstai 31. heinäkuuta 2014

Forever Yours 9

Adelen näkökulma:


Heräsin Niallin vierestä, hän on niin suloinen nukkuessaan. Yritin nousta ylös, mutta Niall oli kietonut kätensä ympärilleni. 
-Niall.. herää. Kuiskasin hänen korvaansa.
-Mmm... Niall mutisi.
-Päästäkkö irti? Kysyin.
-En, anna eka pusu. Niall raotti silmiänsä ja virnisti.
-Pien sit. Nauroin.
Pussasin Niallia poskelle.
-Hei ei toi riitä. Niall virnisti ja suuteli minua pitkään.
-Joko riittää? Kysyin suudelmien välissä.
- Ei. Niall jatkoi.

Nousin ylös, Niall nousi myös. Teimme yhdessä voileipiä. Söimme ja menimme makoilemaan Niallin 'sängylle'.
-Niall ei nyt. Kuiskasin kun Niall alkoi tehdä jälkeä kaulaani.
-Mut mul jäi viel nälkä. Hän virnisti ja jatkoi jäljen tekemistä. Kuulimme kun ovi aukesi ja Diana ja Harry tulivat sisälle samoissa puuhissa kuin mekin.
- Ai te ootteki tääl. Diana naurahti.
-Älkää antako meidän häiritä, me mennää täst. Niall sanoi nauraen.

Niallin näkökulma:

Hän on niin kaunis, rakastan Adelea todella paljon. En voisi elää ilman häntä. Kävelimme käytävällä, kunnes tönäisin Adelen hellästi seinää vasten ja polvistuin hänen eteensä.
- Adele.. mä rakastan sua enemmän kuin mitään muuta.. Mä en vois elää ilman sua. Tuleks sä mun vaimoks? Sanoin ja ojensin sormuksen hänen eteensä.
-E..en tiedä mitä sanoa. Muutama kyynel putosi hänen poskelleen.
-Tulen! Hän vastasi.
Nousin ylös, suutelin Adelea ja laitoin sormuksen hänen sormeensa. Me molemmat hymyilimme todella leveästi.
Adelen näkökulma:

Menimme pelaamaan guitar heroa pelihuoneeseen. Niall voitti minut joka kerta vaikka pelasi vaikeella ja minä helpoimalla. 
-Enhä mä voi voittaa sua ikinä! Löin Niallia leikkimielisesti olkapäähän.
-Et nii. Niall vinkkasi.
Niallin puhelin piippase viestin merkiki ja hän luki sen:
- Mate pikkuhiljaa pitäis alkaa pakkaa kamoi! :D x Louis -
- Joo mä tuun :P x Niall -
Lähdimme kävelemään hyteille. Menin minun ja Dianan hytille pakkaamaan kamojani. Lähtö olisi illalla. Minua jännitti koska en ole koskaan ollut eurooppaa kauempana. Onneksi Niall on turvanani.

 Pakkaamisen jälkeen veimme Dianan kanssa laukkumme poikien huoneeseen. 
- Hei hetkone.. Zayn sanoi mietteliäästi. Katsoimme häntä kysyvästi.
- Sul ei ollu tätä aikasemmin. Liam sanoi osoittaen sormusta. Minä ja Niall hymyilimme.
- Onnee!! Kuului jokaisen suusta. 
- Kiitos. Sanoimme naurahtaen Niall kanssa.
- Pojat kohta lähetää. Kuului Paulin ääni sviitin ovelta. Lähdimme laukkujen kanssa ulos laivasta viimeisinä etteivät fanit vain tukkisi tietä. 

3kuukautta myöhemmin:
Olimme Dianan kanssa matkustaneet poikien mukana. Olimme tällä hetkellä keikkabussissa menossa euroopan maihin. Juttelimme poikien kanssa, mutta minulle tuli huono-olo joten juoksi keikkabussin vessaan ja oksensin. Kuulin askelia perässäni. Käännyin ja näin poikien ja Dianan huolestuneet ilmeet.
- Mulle tuli vaa huono-olo mut muuten oon kunnos. Sanoin ja he näyttivät helpottuneilta. 

Seuraavana päivänä:

Pojilla oli harjoitukset ja minä ja Diana päätimme mennä shoppailemaan. Olimme shoppaileet vasta reilun tunnin ja minulle tuli taas huono-olo ja lähdin juoksemaan lähimpään vessaa. Ja taas.. oksensin. En minä yleensä oksentele näin.
- Sul ei oo kaikki hyvin. Kuulin Dianan äänen vessan ovelta.
- No ompas. Mä oon varmaa syöny jotai pilaantunutta. Sanoin.
- No empä usko.. Diana mutisi.
- Mut nyt tiiän mitä tehään. Diana sanoi, kun olimme lähdössä bussille. Katsoin häntä kysyvästi.
- Ostetaa molemmille 3raskaustestii. Diana hihkaisi. 
- Miks?? 
- No jos sä oot raskaana ni sit tiietää ainaki siihe hyvä syy. Diana sanoi. Minä pudistin päätä huvittuneena. Menimme ostamaan testit ja menimme sitten bussiin. Onneksi pojat olivat vielä areenalla. Teimme testit ja jouduimme odottamaan pari minuuttia. Se oli ikuisuus. 
- Miks sä teet kans testit?? Kysyin virnistäen Dianalta.
- No ettei sun yksi tartte tehä ja haluun vaa varmistaa. Diana naurahti. Vihdoin oli menny pari minuuttia. Katsoimme testimme. Dianalla oli kaikissa yksi viiva, minulla kaksi. Ja kaksi viivaa tarkoitti, että olen raskaana. Aloin itkemään.. onnesta. 
- Onneks olkoon. Diana sanoi ja halasi minua. Minä hymyilin hänelle. Olimme Dianan kanssa puhuneet raskaudesta ja kiertueesta. Pian kuulimme bussin ulkopuolelta puhetta. Pojat tulivat bussiin. Harry pussasi Dianaa ja Niall minua. Päätin kertoa Niallille heti, joten lähdin vietämään häntä minun sängylle.
- Menkää jonnekki muualla puuhastelemaan. Me ei haluta painajaisia. Kuului Louisin huuto.
Naurahdin hieman. Istuin sängylleni ja Niall istui viereeni. Olimme hetken hiljaa.
- Niall.. mä.. mä.. Änkytin, minua hermostutti.
- Nii?? Kerro ennen ku huolestun. Niall naurahti.
- No.. siis ku.. mä oon.. raskaana. Sain sanottua. Niall katsoi minua ja lähti muiden luokse. Minä kävelin hänen perässään. Kaikki katsoivat meitä kysysti. 
- Me saadaa lapsi!! Musta tulee isä!! Niall huusi.
- Mitä?? Millo?? Häh?? Louis kysy.
- Nii muute millo?? Niall kysy.
Naurahdin, mutta sitten vastasin:
- Pari viikkoo sit Nykis, siel hotellis. Vinkkasin Niallille. Niall alkoi virnistämään ja 'hyökkäsi' suutelemaan minua.
- Nonii riittää.. ja muutenki onnee. Kuulin Zaynin sanovan. Pussasin vielä nopeasti Niallia ja kiitin Zayniä. Onneksi pojat ottivat sen hyvin. 

5kuukauden päästä:

Seuraavassa ulrrassa saisin tietää vauvan sukupuolen. Pojat olivat lyöneet vetoa kumpi se on. Louisin, Liamin ja Harryn mielestä se on poika ja Zaynin sekä Dianan mielestä tyttö.
Hoitaja levitti geeliä mahalleni, kun olin mennyt makaamaan. Olin tullut yksin, sillä en halunnut ketään mukaan.
- Täällä on kaikki hyvin. Hoitaja sanoi.
- Haluatko tietää sukupuolen?? Hoitaja jatkoi hymyillen. Nyökkäsin. 

Lähdin bussille päin, kun hoitaja oli kertonut sukupuolen ja antanut kuvan vauvasta. Päätin tehdä pienen jekun muille.

Kun avasin bussin, kaikki ryntäsivät ovelle ja kyselivät sukupuolta ja vointia ym. Menin istumaan sohvalle. Niall tuli viereeni ja muut ahtautuivat minne mahtui.
- No.. mitä siel sanottii?? Onha kaikki kunnos?? Niall kysyi. Olin vieläkin hiljaa, mutta minua alkoi hymyilyttämään. 
- No sano nyt jotain. Louis hoputti.
- No sain kuvan vauvasta.. En kerennyt jatkamaan, kun Liam keskeytti minut.
- Näytä se kuva. Liam sanoi.
- Joo. Sanoin ja annoin kuvan Liamille.
- No entä se sukupuoli?? Niall kysyi.
- Se on.. poika. Sanoin ja Niall halasi minua. Kun kaikki olivat katsoneet kuvan, laitoin sen takaisin laukkuuni. Olin onnellinen. Minulla on 4 ihanaa 'veljeä' (Louis, Harry, Liam ja Zayn) ja 1 ihana 'sisko' (Diana) ja maailman ihanin mies.

Aloimme katsomaan leffoa. ensin katsoimme pari Disney leffaa, niiden jälkee jotain rakkaushömppää ja kauhuleffoja. Harry ja Diana eivät keskittyneet leffoihin ainakaan vikoihin leffoihin. He alkoivat nuoleskelemaan ja pian he makasivat lattialla päällekkäin. Harry oli laittamassa kättään Dianan paidan alle.
- NONII!! EI TÄSSÄ TARTTE ALKAA KUHERTELEE!! Louis huusi juuri oikeaan aikaan. Onneksi huusikin. 
- No mentäskö me jo tonne?? Harry kysyi Dianalta osoittaen sänkyjä ja vinkksi. Diana lähti vetämään Harrya sänkyjä kohti. 
- Ja sitte ootte hiljaa ja NUKUTTE!! Zayn puolestaan huusi heidän perään. Katsoimme vielä muutaman leffan, mutta pian minuakin alkoi väsyttämää. Lähdin sänkyyni Niall perässä. 
-Hyvää yötä. Niall sanoi mahalleni ja pussasi sitä.
- Ja hyvää yötä myös sulle. Niall sanoi pussasi minua.
- Öitä. Sanoin ja käänsin kylkeä. Hetken päästä tunsin Niallin käden mahallani. 

xJene






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti