tiistai 22. heinäkuuta 2014

Forever yours -7

Dianan näkökulma:

Adele oli ensimmäisenä vaihtanut vaatteet ja sanoi lähtevänsä katsomaan poikien esitystä. Kuulimme kolahduksen ovelta.
- Kuulitteks te ton?? Kysyin muilta tytöiltä.
- Joo. Amy sanoi ja hänen äänestää  kuuli pelon.
Kävelimme ovelle ja raotimme ovea, mutta emme nähneet ketään.
- Se oli kai yleisöstä. Jess sanoi.
Ja me muut nyökkäsimme ja menimme takaisin pukuhuoneeseen. Menimme pian katsomaan poikien pari viimeistä laulua, mutta en nähnyt Adelea. Hän vaikutti muutenkin hieman oudolta tanssin jälkee.. no ei se varmaa mitää ollu.
- Missä Adele?? Niall kysyi, kun Harry oli tullut jo halaamaan ja suutelemaan minua.
- Eikö hän ollut katsomassa teitä?? Jess kysyi hieman ihmetellen.
- En ainakaan nähnyt. Zayn sanoi ja muut yhtyivät samaan. 
- No jos hän meni vaikka hyttiin tai jonnekkin. Liam totesi ja kaikki nyökyttivät.
- Hei Diana mulla on asiaa! Amy huusi, kun olimme lähdössä jo pois. Sanoin Hazzalle, että menee edeltä.
- No?? Kysyin tytöltä.
- Liittyisköhän se pamaus siihen mis Adele on?? Siis kun hänhän lähti pukuhuoneesta ja melkein heti kuului pamaus, kun hän sulki oven. Amy sanoi pelokkaasti. En vastannut mitään vaan katsoin Amya, mutta pian Amy lähti pois sanomatta mitään ja lähdin hänen perässään.

Adelen näkökulma:

Kun avasin silmät näin ihan normaalin hytin, mutta minun se ei ollut eikä se ollut myöskään mikään sviitti. Tunsin päässäni kivun. Olin maannut hetken ja nousin ylös kun kuulin oven avautuvan. Näin sen yleisössä olevan miehen. Se joka vaikutti epäillyttävältä.
- Jaa täällä onkin herätty. Mies sanoi.
- Miks mä oon tääl?? Kysyin vihaisesti.
- Siks. Ja olen muuten Oscar. Mies taisiis Oscar sanoi. Miksiköhän hän kertoi nimensä.
Heräsin ajatuksistani, kun tunsin kädet lantiollani.
- MITÄ SÄ TEET?!? ÄLÄ KOSKE!! Huusin Oscarille ja hyppäsin taaksepäin.
- Haluan vain tutustua paremmin sinuun. Oscar vihjaili.
- Mä en suhun!! Huusin takaisin. Mutta liian myöhään Oscar alkoi hivuttamaan käsiä paitani sisällä ylös päin.
- Päästä mut pois. Sanoin itkuisella äänellä.
- Vasta kun olen valmis. Oscar sanoi ilmeettömästi ja hän jatkoi mitä oli tekemässä. Kun hän oli valmis hän sanoi että, voin mennä mutta minun pitää olla hiljaa koko asiasta. Hän oli lähtenyt jo aikasemmin kuin minä. 

Minun ja Dianan hytissä:

Menin heti suihkuun. Olin suihkussa kauan ja mietin äskeistä. Ei, ei se voinut tapahtua. Itkin koko suihkun ajan. Kuulin jonkun tulevan. Lopetin suihkun ja kuivasin itseäni pyyhkeeseen ja kiedoin sen ympärilleni ja avasin vessan/suihkun oven ja näin Dianan itkemässä sängyllä.
- Diana?? Kysyin kuiskaten.
- Adele!! Diana huusi hämmästyneenä.
Pian hän olikin jo rutistamassa minua.

Dianan näkökulma:

Tulin minun ja Adelen hytille. Olin todella huolissani niin kuin olivat muutkin. Ei ole  Adelen tapaista lähteä kertomatta ja olla pari tuntia poissa. Pian kuulinkin tutun äänen.
- Diana?? Kuulin Adelen kuiskaavan. Käännyin salamannopeasti äänen suuntaan.
- Adele!! Huusin ja hyppäsin hänen kaulaansa.
- Missä sä oot ollu?? Mä oon ollu huolissaan?? Ja kaikki muutki on iha sekasi!! Latelin kysymyksiä.
- No mä oon nyt tässä ja kävin vaa yhen tutunkaa juomas ja unohin ajantajun, mut nyt haluun nukkumaan. Adele selitti, mutta en uskonnut mutta annoin asian olla.

Aamulla:

Heräsin ennen Adelea ja soitin Harrylle ja käskin heidän tulla tänne. Hetken päästä oveen koputettii ja menin avaamaan. Harry hyppäsi suoraan kaulaani ja suuteli intohimoisesti ja käskin heidän olla hiljaa. Menin makaamaan omaan sänkyyni (hytti oli normaali 4 hengen hytti) ja Harry tuli viereeni muut pojat -paitsi Niall- jakoivat  alasängyt. Liam ja Louis istuivat minun sängyn alle ja Zayn Adelen. Niall seisoi Adele sängyn vieressä ja silitti tämän hiuksia. Adele heräsin hetken päästä. Hän katsoi Niallia silmiin ja pian he pussailivat. 
- Kröhöm.. Louis 'sanoi' ja Niall ja Adele irrottautuivat ja hymyillen. Adele halasin kaikkia. 
- Adele tuu tonne. Niall sanoi ja osoitti hytin ovea. Adele nousi ja lähti kävelemään Niallin perässä.
- Toivottavasti ne ei riitele ja eroo. Liam sanoi. Me muut nyökkäilimme.
- Ei ne voi ku ei mitää oo tapahtunu.. tpivottavasti. Zayn sanoi.
- Mm.. Minä myöntäilin.

Adelen näkökulma:

Kun Niall pyysi minua hytin ulkopuolelle minua alkoi jännittämään. Toivon, että hän ei huuda tai halua erota.
- Missä sä olit?? Niall kysyi.
- Kaverin kanssa. Valehtelin.
- Miks et ilmottanu?? Tiiäks kuinka huolissanu?? Niall kysyi katsoen minua silmiin.
- Anteeks. Kuiskasin ja käänsin katseeni varpaisiin. Niall otti leuastani parilla sormella ja nosti päätäni niin että katsoimme toisia silmiimme. Sitten tunsin Niallin huulet omillani. Haluaisin kertoa, mutta pelkään että Oscar tekee jotain minulle, Nialille tai muille pojille ja Dianalle. 
- Mennää. Niall sanoi ja alkoi vetämään minua.
- Minne?? Kysyin naurahtaen.
- Sviittiin. 

Sviitissä:

Niall avasi sviitin oven ja päästi minut sisälle. Kun Niall oli saanut oven kiinni ja olimme heittäneet kengät pois, hän työnsi minut seinää vasten ja suuteli minua.
- Arvaa mitä?? Kysyin Niallilta suudelmien välissä.
- No?? Niall kysyi ja siirtyi kaulalleni.
- Mä rakastan sua. Kuiskasin Niallin korvaan.
- Mäki rakastan sua. Niall sanoi. Niall alkoi työntämään minua hänen huoneeseensa. Tunsin Niallin kädet kyljilläni ja hän alkoi liu'uttamaan paitaani ylemmäs. Pian kuului huutoa oven takaa.
- Avatkaa tää ovi!! Kuului Louisin huuto.
- Jos ette avaa me tullaa läpi!! Harry huusi.
- Eikö Harryllä oo avainkorttia tänne. Kuiskasin Niallille. Me aloimme nauramaan, mutta pian hekin tajusivat asian ja tulivat sisälle.
- Huomenna me ollaa jo perillä. Liam sanoi. En olisi halunnut muistaa koko asiaa.
- Mut me ei enää nähä nii usein. Diana sanoi surullisena. Harry pussasi Dianaa poskelle ja kietoi kätensä hänen ympärille.
   
//sori täst lyhyydest ku tein tän vaa nopeesti. Mut kommentoikaa.. PLIISS!!!! Iha sama vaik rakentavaa kommenttia tai mielipiteitä..\\
                                 xInka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti