torstai 31. heinäkuuta 2014

Forever Yours -10

Niallin näkökulma: 

Olin ollut hereillä jonkin aikaa, mutta en viitsinyt -tai no en halunnut lähteä- Adelen vierestä pois. Hän nukkui niin ihanasti. Minun käteni oli vieläkin hänen mahallaan. Pian Adele alkoi pyörimään ja hän avasin silmät. Pussasin häntä poskelle ja sanoin:
- Huomenta muru.
- Huomenta. Adele vastasi väsyneenä. Makasimme siinä vierekkäin hetken, mutt sitten päätimme nousta ja menmme -tai siis Adele meni- tekemään aamupalaa. Adele meni edeltä 'keittiöön'. Adele oli tehnyt leipiä, joten aloimme syömään.
- Herätetäänks noi muut?? kysyin virnistäen.
- Joo. Adele naurahti.
Täytimme Adelen kanssa yhden tyhjän cola pullon jääkylmällä vedellä ja kävelimme Harryn ja Dianan sängyn vieree. Adele kaatoi kylmää vettä hitaasti molempien korviin. 
- Mitä vittuu?!? Diana huusi. Minä ja Adele aloimme nauramaan.
- Ei ollu hauskaa, mua väsyttää.. Harry sanoi. He käänsivät selkänsä meille ja jatkoivat nukkumista. 
- Nyt ei oo aikaa nukkuu. Minä sanoin ja Adele heitti loputkin vedet Dianan ja Harryn päälle. Muut pojat olivat tulleet meidän taaksemme ja nauroivat. Jätimme Harryn ja Dianan pukemaan.
- Mitä on tän päivän suunnitelmissa?? Zayn kysyi.
- Ei mitää ihmeellistä.. paitsi meil on harjotukset ja keikka. Niall sanoi. 

4kuukautta myöhemmin:
Adelen näkökulma:

Enään pari viikkoa laskettuunaikaan. Tutustuin myös Perrien ja Eleanorin kanssa. He ovat todella mukavia. 
- Mitäs mietit?? Kuulin äänen kysyvän vierestä.
- Kaikkee.. Miten onnekas oon ku mul on sunkaltanen mies ja parhaat ystävät. Vastasin.
- Mäki oon onnekas ku mul on sut. Niall sanoi.
- Niall mä rakastan sua. Sanoin hetken hiljaisuuden jälkeen.
- Mäki rakastan sua. Niall sanoi suuteli minua. Olimme kahdestaa ja katsoimme leffaa.(Kiertue oli loppunut jo) Minulla oli harmaat lökärit ja valkoinen löysä paita. Minua väsytti todella paljon, joten nukahdin Niallin kainaloon kesken elokuvan. Siinä oli hyvä nukkua.

Aamulla:

 Kuulin kolahduksen ja heräsin siihen. Katsoin ympärilleni ja näin, että Zayn nauroi Louisin kanssa Liamille, joka makasi lattialla ja nauroi itsekkin. Tunsin, kun Niall alkoi heräilemään. 
- Huomenta. Päästäisiks mut vessaan?? Kysyin Niallilta, joka piti minusta tiukasti kiinni.
- En ilman pusua. Niall virnisti. Pussasin Niallia huulille nopeasti ja lähdin vessaan. Kun olin avaamassa vessan ovea ja lähdössä keittiöön, tunsin lapsiveteni. 
- Niall!! Nyt lähetää sairaalaan!! Huusin Niallille vessasta. Niall juoksi minun luokseni ja huusi:
- Diana tuo Adelen toiset lökärit!! NYT!! 
Sitten kuulin askelia vessaa päin. Diana toi minulle puhtaat -ja kuivat- lökärit.
- Niall väistä. Diana sanoi ja auttoi minua housujen kanssa. Itse en niitä saanut kunnolla, koska supistukset olivat aika kovia. Kun olin saanut housut jalkaan -Dianan avustuksella- lähdimme Niallin kanssa sairaalaa kohti.

Sairaalassa:

Niall auttoi minut ulos autosta ja lähti taluttamaan sairaalaan sisälle.
- Käy hakee pyörätuoli. Sanoin Niallille. Hän auttoi minut ensin istumaan penkille ja sitten lähti hakemaan pyörätuolia. Hän tuli aika pian pyörätuoli ja hoitajan kanssa. 
- Käyn hakemassa kätilön. Odottakaa hetki. Hoitaja sanoi, kun oli tuonut minut ja Niallin huoneeseeni. Odottelimme hetken ennen kuin kätilö tuli. Kätilö sanoi, että pitäis vielä odottaa. Kun kätilö oli lähtenyt, kuulimme ovelta koputusta.
- Tulkaa vaa. Sanoin, sillä epäilin, että sieltä tuli pojat ja tietenki tytöt.
- Mite sä voit?? Taisiis mitä sulle sanottii?? Perrie kysyi.
- Hyvin ja et pitäis odotela viel jonki aikaa. Vastasin. Juttelimme kaikkea ja tottakai nauroimmekin, ennen kuin kätilö tuli. Hän mittasi ja sanoi, että ei enää kauaa nii pääsisin synnyttämään ja hän kysyi, haluanko epidulaarin ja sanoin, että voisin ottaa. Kätilö meni hakemaan hoitajaa, joka laittaisi epidulaarin. 
- Se päättää tulla vähä etuajas. Liam nauroi. 
- Ootteks miettiny nimee viel?? Eleanor kysyi.
- Ei. Niall vastasi. Hoitaja tuli ja laittoi epidulaarin selkääni. Se sattui vähän, mutta onneksi Niall oli vieressäni -taino hän on ollut koko ajan.
- Nonii nyt voitais lähtee sinne synnytyssaliin. Kätilö tuli sanomaan. Niall lähti työntämään minua saliin hoitaja edellämme. Salissa Niallille annettii suojapuku ja hän puki sen. 
- Ponnista seuraavan supistuksen aika. Kätilö sanoi ja pian tulikin supistus. Minä huusin ja itkin, mutta onneksi Niall oli tukemassa minua koko ajan. 
- Vielä yksi kunnollinen ponnistus ja sitten teillä on pikku tyttö. Kätilö sanoi hymyillen. Minä ponnistin minkä jaksoin ja pian kuului vauvan itkua. Itsekkin aloin itkemään, olin onnellinen ja helpottunut. Niall katkaisi napanuoran ja hoitaja antoi vauvan minulle syliin. Niall sai pitää myös vauvaa hetken ennen kuin hänet laitettaisiin hänen omaan 'sänkkyynsä'. Minut vietiin omaan huoneeseeni. Olin väsynyt vaikka kello ei ollut paljoa edes, mutta synnytys oli aika raskas. Nukahdin melkein jo matkalla huoneeseen.

xInka


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti