lauantai 5. heinäkuuta 2014

Forever Young -4

Niallin näkökulma:

Kun Harry ja Zayn tulivat lähdimme treeneihin,koska meillä olisi illalla pienimuotoinen 'keikka'. 

- Teiän lämppärinä on joku tanssiryhmä. Paul kertoi, kun olimme takahuoneessa.
  - Onks ne tyttöi? Onks ne hyvännäkösiä? Harry kysyi virnistäen. 
Paul pyöräytti silmiä ja nauroi.
       

Me muut aloimme nauramaan ja kyllä Harrykin loppujen lopuksi nauroi. Kävimme läpi mitä laulaisimme ja kaikkea muuta.


Adelen näkökulma:

- Adele ja Diana tulkaa tänne. Pomoni huusi meitä, melkein heti sen jälkeen kun pojat olivat lähteneet.

- Niin? Diana kysyi.
- Nyt saatte mennä harjoittelemaan teidän koreografiaa. Pomomme sanoi.
- Niin mitä? Kysyin vastaavasti hieman ihmeissään.
- Niin siis ootte lämppäreinä, joten menkää harjoittelemaan.
Lähdimme Dianan kanssa muiden tanssioiden luokse pukuhuoneille.
Siellä oli Jess, Amy ja Lexi. 
- Moi. Sanoimme Dianan kanssa yhtäaikaa ja muut vastasivat.
Tytöt näyttivät meille koreografian ja opettelimme sitä 1-2 tuntia. Se oli loppujen lopuksi kivaa ja helppoa.
- Nähdään klo. 21:30 täällä. Jess huikkasi meille ja me nyökäsimme.
- No oliks kivaa 'ylitöissä' eile? Diana kysyi vinkaten silmää minulle, kun lähdimme pukuhuoneesta. 
Minä pyöräytin vain silmiäni, mutta Diana ei jättänyt asiaa siihen.
- No ooksä nähny sitä sen jälkee? Vaihoitteks te numeroita? Diana jatkoi kyselyään.
- Joo tänä aamuna nähtii. Sanoin punastuen.
Diana katsoi minua virnistäen ja tiesin, että hän jatkaisi kyselyä myöhemmin.

Niallin näkökulma:
  
Kun olimme jutelleet 'keikasta' lähdimme poikien kanssa kiertelemään ja kävimme ostamassa vähän herkkuja ja kaikkea muuta syötävää ja sitten menimme hytteihin tai siis Louisin ja Zayn hyttiin/sviittiin.
- Katotaa leffaa. Harry sanoi.
- Mennää eka kylpylää ja katotaa sitte leffaa. Liam ehdotti.
- Mä jään tänne. Zayn sanoi.
- Lähdetään! Louis huusi.
Minä, Harry ja Liam menimme hakemaan uimashortsit ja pyyhkeet.  Louis odotti meitä jo, joten lähdimme kylpylään. 

Kylpylässä:

Kun olimme käyneet suihkussa menimme kylpylän puolelle. Kylpylä ei ollut iso eikä siellä ollut montaa ihmistä, onneksi.
- Mennää tonne! Louis huusi ja lähti juoksemaan ulkoaltaalle Harry perässä.
- Louis älä juokse ettet vaa kaa.. Liam huusi Louisin perään, mutta liian myöhään.
Louis kaatui keskelle kylpylän lattiaa ja Harry ja minä nauroimme vieressä. Kun Louis oli päässyt ylös jatkoimme matkaa ulos. Harry ja minä juoksimme tai no hölkkäsimme ulos, kun Liam käveli meidän perässä. 

Adelen näkökulma:

- Mennäänkö kylpylään? Diana kysyi minulta ja Jakelta.
- Mennää vaa. Jake vastasi ja minä vain nyökkäsin.
Pakkasimme tavarat ja lähdimme kylpylään. Minä ja Diana menimme naistenpukuhuoneeseen. Laitoimme  hiukset yläponnarille ja, kun minä ja Diana tulimme kylpylän puolelle niin näimme, että Jake odotti meitä jo.
- Teilläpä kesti. Jake nauroi.
- Hei me ollaa tyttöjä. Diana puolusti.
- Diana mennää ottaa aurinkoo tonne aurinkokannelle. Minä hihkaisin ja Diana nyökkäsi.
Jake tuli meidän perässä, mutta meni ulkoaltaalle.
- Adele katos kuka tuol on. Diana vinkkasi ja osoitti altaalle päin.
Katsoin altaalle ja tunnistin keitä siellä oli, Niall, Louis, Harry, Liam ja Jake. 
- Mennää tuu! Diana huusi ja veti minut perässään ennen kuin ehdin sanoa vastaan.
- Moi. Diana hihkaisi ja meni altaaseen Harryn ja Jaken väliin. 
- Moi. Pojat -taisiis kaikki muut paitsi Jake- vastasivat.
Menin istumaan Jaken toiselle puolelle sillä Niall oli siinä ja teki tilaa minulle. Niall pussasi minua niskaan pari kertaa.
- Nonii lopettakaa ja jättäkää jotai yöks! Louis huusi.
Minä ja Niall punastuimme ja muut nauroivat.

xJene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti