keskiviikko 23. heinäkuuta 2014

Forever Yours -8

Dianan näkökulma:

Pojat -taisiis Harry ja Niall- käskivät meidän Adelen kanssa laittaa jotakin hienoa päälle.

Adelen ja Dianan hytissä:
- Ei mulla oo mitää hienoja vaatteita. Adele sanoi turhautuneesti.
- Kokeile tätä. Sanoin ja ojensin hänelle yhden mekoistani. Minä rakastan mekkoja. Adele meni kokeilemaan mekkoa ja minä vaihdoin myös mekon.
- Laitat ton!! Huusin Adelelle, kun hän tuli mekko päällä vessasta.
- Ja sä ton. Adele vinkkasi. Meikkasimme ja Adele kiharsi minun hiukseni ja omille hiuksilleen hän teki laineet. Odotimme n.15min kun oveemme koputettii. Menin avaamaan ja näin Harryn puku päällä. Hän oli todella komea.
- Vau. Hazza sanoi ja katsoi minua päästä varpaisiin ja virnisti.
- Mennään. Hän jatkoi. Lähdimme Harryn kanssa ja Niall tuli meitä vastaan käytävällä, hänelläkin oli puku päällä. Menimme Harryn kanssa yhteen laivan hienoon ravintolaan syömään.
 
Adelen näkökulma:

Harry haki jo Dianan ja minä jäin vielä hyttiin. Minä lainasin Dianan yhtä mekkoa. Ajatukseni keskeytyivät, kun joku koputti oveen. Kävin avaamassa sen ja näin todella komean poikaystäväni. Niall katsoi minua ja samalla lähestyi ja pian tunsin hänen huulensa omillani. 
- Sä oot kaunis. Niall sanoi ja pussasi poskeani.
- Sä oot komee. Vastasin Nialille. Lähdimme kävelemään ravintolaan. Istuimme pöytään ja tilasimme ruuan. Me molemmat tilasimme kalaa. Kun olimme syöneet menimme laivan kannelle, ei ollut hirveän kylmä mutta ei mikään lämminkää koska kello oli jo todella paljon. Kävelimme kannella käsi kädessä. Olimme laivan keulassa. Niall kietoi kätensä takaapäin vyötärölleni.

Dianan näkökulma: 

Olimme syöneet ja kävimme myös laivan kannella ja sitten lähdimme minun ja Adelen hyttiin. 
- Miten me jatketaa tästä taisiis ku mulla on työt täällä ja sä kierrät maailmaa?? Kysyin Hazzalta, kun makasimme sängyssäni.
- No mun pitäis ekaks kysyy sulta yks kysymys.. Harry sanoi. Katsoin häntä kysyvästi.
- Haluisiks sä olla mun tyttöystävä?? 
- Tottakai!! Huudahdin ja suutelin Harrya. Olin puoliksi hänen päällään ja Harry alkoi ottamaan mekkoani pois.
- Ainiin me sovittii et te pääsette meiän mukaa jos haluutte siis kiertueelle. Hazza sanoi suudelmien välissä. Menin hänestä kauemmas ja katsoin häntä silmiin.
- Tottakai me tullaan tai mä ainakin. Sanoin Harrylle ja jatkoimme mihin jäimme. Pian oli mekkoni laittialla sekä Harry pukukin. Ja loput voi päätellä itse..

Adelen näkökulma:

- Mul ois sul yks juttu. Niall kuiskasi korvaani. Käännyin ympäri, että näin hänen ihanat silmät.
- No??
- No me mietittii, että haluutteko tulla meiän mukaa kiertueelle?? Niall kysyi. Minä vain katsoin Niallia silmiin ja olin hiljaa.
- Sano nyt jotain. Niall naurahti.
- Joo!! Siis tuun. Huusin ja suutelin Niallia.
- Mut mun pitäis kertoo sulle siit ku lähin sillo teiän keikalt. Sanoin hiljaa ja käänsin katseeni jalkoihini. Niall nosti leukaani ja pussasi otsaani.
- Kerro vaa. Mulle sä voit kertoo iha mitä vaa. Niall sanoi hieman huolissaan. Olin hetken hiljaa ja mietin miten kertoisin ja miten Niall reakoi. Eroaako hän minusta?
- No.. sillo ku me esiinnyttii ni.. siin yleisös oli semmonen hieman epäillyttävän näkönen mies, mutta en välittänyt siitä. Olin hetken hiljaa ja katsoin Niallia, joka näytti hieman huolestuneelta.
- Sitten menimme vaihtamaan vaatteet ja minä olin ensimmäisenä valmis ja lähdin katsomaan teidän keikkaa, mutta sitten joku löi minua päähän ja menitin tajuni ja pyörryin. Seuraavaksi heräsin jonkun hytistä sitten.. En pystynyt jatkamaan, joten itkin. Niall halasi minua tiukasti. Niall lähti viemään minua hänen sviittiinsä. Ennen kuin huomasinkaan olimme perillä. Istuimme Niallin sängylle. En enään itkenyt. 
- Pystytkö jatkamaan?? Niall kysyi varovasti. Nyökkäsin.
- Hyttiin tuli mies ja hän alkoi ahdistelemaan ja sitten hän sanoi, että haluaa tutustua minuun paremmin vaikka kuinka koitin taistella vastaan hän.. hän raiskasi minut. Sain sanottua, mutta ääneni murtui lopussa. Niall halasi minua tiukasti ja pussasi poskeani ja silitti selkääni. Rauhoituin aika nopeasti. 
- Miks et kertonu aikasemmin?? Niall kysyi vihaisella äänellä. Kohautin vain olkapäitä. Makasimme Niallin sängyllä ja Niall silitti hiuksiani. Nukahdin nopeasti. Siinä oli ihana nukkua.
     
Tossa on Adelen mekko:

http://www.spektrishop.fi/files/spektri.kotisivukone.com/kuvat/mekko_sininen_olkaimeton_levea_helma.jpg

Ja tossa Dianan:

http://d31vdsz7wkvt48.cloudfront.net/upimg/l/22/e5/e1d0b83d3398bf617849bd85d11922e5.jpg
   
// täst tuli tämmönen TOSI lyhyt luku, sorisorisori mut..
MEIÄN PIKKUSET ON OLLU 4VUOTTA YHES!! Miettikää 4vuotta, aika on kulunu nii nopeeasti #proud♥ (mut sori en voi laittaa kuvaa) ja entiiä mite noi mekot näkyy \\
    
                                 xInka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti