torstai 31. heinäkuuta 2014

One Shot Jenelle!!

Kävelen Helsinki-Vantaa lentokentällä kohti turvatarkastusta. Olen lähdössä Lontooseen. Olen odottanut tätä kauan ja nyt se toteutuu, muutan Lontooseen. Turvatarkastuksesta jatkan matkaa lentokentän tax freehin. Haluan ostaa vielä mukaani suomalaista suklaata ja salmiakkia. Kun saan ne ostettua kävelen penkeille.
'Lento Lontooseen lähtee portilta 3' Kuulen kuulutuksen. Nousen penkiltä ja jatkan matkaa portille päin. Näytän lentolippuni ja saan luvan mennä koneeseen. Menen istumaan ikkanapaikalle. Laitan kännykkäni lentotilaan ja sitten kuulokkeen korviin. Olen vasta illalla perillä. Viereeni istuu vanha ruova. Pian tunnen, kun kone lähtee kulkemaan pitkin kiitorataa ja pian renkaatkin irtoavat maasta. Tästä tämä alkaa. Uusi elämä Lontoossa. Herään ajatuksistani, kun vanha ruova vieressäni tökkää minua käteen. Otan kuulokkeet pois korvista ja käännyn katsomaan rouvaa.
- Otatko sinä jotain. Rouva kysyy ja viittaa lentoemäntään, joka on tullut ruokakärryjen kanssa kohdallemme. 
- Voisin ottaa vain vettä. Sanoin. Lentoemäntä antaa veden ja minä maksan sen. Juon vettä aina välillä kuunnellen samalla musiikkia.
'Laskeudumme pian Lontoon lentokentälle. Kapteeni kiittää' Kapteeni kuuluttaa. Turvavyön merkkivalo syttyy ja pistän turvavyon kiinni. Pian olemmekin maassa. Odotan, että enimmät ihmisistä ovat menneet, minulla kun ei ole kiire. 

Lentokentän ulkopuolella:

En jaksa odottaa taksi, joten lähden kävelemään kohti asuntoani. Minulla on taas kuulokkeet korvissani ja olen ajatuksieni syöverissä, kun törmään johonkuhun. Laukkuni kaatuu ja samoin minä.
- Anteeks, oothan sä kunnos?? Henkilö johon törmäsin kysyy. Nostan katseeni thän henkilöön. Suuni loksahtaa auki ja leukani on varmaan maassa asti. Tämä kyseinen henkilö naurahtaa ja auttaa minut ylös.
- Ei se mitää minun se varoa oisi pitänyt. Sanon naurahtaen.
- Oon muuten Louis. Louis kättelee minua. Katson vieläkin häntä suu auki. Kyllä, olen directioner ja nyt Louis seisoo edessäni ja puhuu minulle. 
- Jene. Sanon ja kättelen häntä. 
- Mun täytyy lähtee. Louis sanoo hieman pettyneenä.
- Saanko nimmari?? Kysyn ennen kuin Louis lähtee. 
- Joo saat. Louis hymyilee ja kirjoittaa nimikirjoituksen minulle.
- Heippa ja nähää. Louis sanoo vielä ennen kuin lähtee. Miten niin nähdään?? Katson nimikirjoitusta. Siinä on myös Lousin numero. Louis Tomlinsonin numero!! Jään hetkeksi seisomaan siihen kunnes tajuan lähteä, sillä kohta alkaa satamaan vettä. 

Asunnolla:

Avaan asuntoni oven. Asunto ei ole kovin iso, mutta sopivan kokoinen minulle. Asunnossa on 2 makuuhuonetta, kylpyhuone, olohuone ja keittiö sekä yhdessä (minnun makuuhuoneessa) on parveke. Vien laukkuni makuuhuoneeseen. En jaksa vielä laittaa vaatteita kaappiin, laitan vasta huomenna. Menen parvekkeelle, kun muistan Louisin numeron. Päätän laittaa hänelle viestin.

-Moi! Halusin vaa kokeilla tätä numeroo :D xJenetta-
Pian saankin jo vastuksen.
-Moi! Joo tää on oikee numero :D Haluisiks mennä huome jonnekki vai onks sul jotai muuta?? xL-
-Ei ole ja oikeastaan muutin vasta äsken tänne :D xJ-
En voi uskoa, että Louis kysyi, onko minulla menoa!!
-No sittenhän voin näyttää parhaat paikat?? :D xL-
-Juu :) mut mä meen nukkumaan, on ollu aika raskas päivä. xJ-
-No en haluu valvottaa sua enempää joten öitä xL-
-Öitä xJ-

En voi uskoa. Viestittelin Louisin kanssa!! No nyt pitää vielä saada nukuttua, että huomenna jaksan kierrellä Louisin kanssa.

Aamulla:

Katson kelloa. Se on jo 11:30. Katson viestini kännykästä. Yksi äidiltä, yksi kaveriltani ja yksi Louisilta. Katson ensimmäisenä Louisin viestin.

-Huomenta!! Nähdään 12 törmäyspaikassa :) xL-

No minulle tulee kiire ellen nyt nouse. Puen mustat sortsit ja valkoisen löysän paidan. Menen nopeasti kylpyhuoneeseen. Minä vain korjaan vanhoja (eilisiä) meikkejä. Katson kelloa. En kerkeä syömään, joten lähden kohti tapaamispaikkaa. Kun olen melkein törmäyspaikassa, näen Louisin. Menen hänen luokseen ja me halaamme.
- Moi!! Mennäänks?? Louis kysyy.
- Mennää vaa. Sanon hymyillen. Lähdimme kävelemään keskustaa kohti. Louis näyttää joitakin kauppakeskuksia ja kahviloita. Menemme yhden kahvilan sisälle. 
- Mitä sä otat?? Louis kysyy. 
- Ööm.. cappucinno ja yhen croisantin. Sanon.
- Okei. 2 cappicinnoa ja yksi croisantti. Louis tekee tilauksen. Olen juuri maksamassa omani, mutta Louis estää sen.
- Mä maksan. Hän hymyilee. Menemme istumaan pöytään tilauksien kanssa. 
- Mite mä onnistuin törmäämää noi kauniiseen neitoon?? Louis kysyy pienen hiljaisuuden jälkeen. Hetkinen sanoiko hän juuri minua kauniiksi?!? Minä punastun.
-Söpöä, sä punastuit. Louis virnisti. Sitten hän siirtyy minun viereeni. Hän on ihan kiinni minussa.
- Jene.. joo tiiän et ollaan tunnettu vast päivä mut mä tykkään sust. Louis sanoo ja punastuu. Louis Tomlinson sanoi tykkäävänsä minusta. No pakko minunkin on myöntää, että pidän hänestä.
- Louis mäki tyään susta. Sanon ja katson Louisia silmiin. Louis katsoo minua silmiin ja sitten vilkaisee huuliani. Pian tunnen hänen huulensa omillani. Kun olimme suudelleet, katson häntä silmiin.
- Jene.. haluisiks olla mun tyttöystävä?? Louis kysyy jännittyneenä.
- Tottakai!! Hihkaisen. Pussaamme vielä toisiamme. Lähdimme pois kahvilasta.
- Vuokrataanks leffa?? Kysyn, kun emme keksi muutakaan.
- Joo. Louis vastaa. Louis neuvoo tien videovuokraamoon. Hän kysyy minulta:
- Millasist leffoist sä tykkäät??
- Kauhuleffoist. Louis nyökkää ja lähtee hakemaan leffaa. Itse menen hakemaan herkkuja. Maksettuamme lähdemme minun asuntooni.

Asunnossa:

Louis menee laittamaan leffan ja minä menen laittamaan herkut toisenlaisiin kulhoihin. Menen Louisin luo olohuoneeseen. Hän on laittanut leffan jo alkuun ja makaa ainoalla sohvallani.
- Minnes mä meen?? Kysyn.
- Mun kainaloon tietty. Louis sanoo. Kömmin hänen kainaloon. Leffa on todellakin kauhuleffa. Louis pussaa minua otsaan aina välillä. Leffan loputtua minua väsyttää. Katson kelloa se on jo 2 yöllä.
- Tuu mennää nukkuu. Sanon Louisille, kun huomaan hänen haukottelevan. 
- Pääsenks sun vieree?? Louis kysyy virnistäen. Minä nyökkään hänelle. Makuuhuoneessa vaihdan yöpuvun, onneksi oli pimeä niin Louis ei nähnyt. Menen peiton alle. Louis ottaa paidan ja housut pois. Hänkin kömpii peittoni alle. Käperryn Louisin kainaloon taas.
- Mä rakastan sua. Kuulen Louisin sanovan.
- Minäkin sinua. Sanon ja pian tunnen taas Louisin ihanat huulet ommillani.


// toivottavast tykkäät :)
tein tän nyt tällee nopeesti 
ja täs muutama kuva meiän Louisista!!\\

xInka

Untitled

Tumblr



<3



JAY'S WEDDING! ♡

Faces 💕

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti