maanantai 14. heinäkuuta 2014

Forever Young -5

Adelen näkökulma:
Kun lähdimme kylpylästä, pidimme Niallin kanssa käsistämme ja suutelimme muutaman kerran.
- Hei lopettakaa jo! Louis huusi.
- Eip, me jatketaa tätä sun kiusaks! Niall nauroi ja muutkin alkoivat nauramaan paitsi Louis.
- No jatkakaa ees jossai muual? Louis sanoi.
- Okei okei. sanoin.
Kävelimme Dianan ja Niallin kanssa meidän hytillemme, kunnes Diana lähti ja jätti meidät kahdestaan.
Pian Niall makasi käsiensä varassa päälläni ja suuteli minua.
Ei mennyt kauaakaan kun kuulimme Louisin ja Harryn äänen, kun Diana oli päästänyt heidät sisään.
- Hei nyt pliis!! Louis huusi.
- Hahaha kiinni jäitte! Harry nauroi.
- Ai moi pojat. Sanoin nauraen.
- Mite te pääsitte noin hiljaa tänne? Niall kysyi.
- Jaa a, kiva jälki kaulas Adele. Harry vinkkasi ja näytin hänelle kieltä.
- Niall oliks sul noin kova nälkä ku söit Adelen kaulanki jo? Louis nauroi.
- Ei, tai no.. totta puhuen mul on nälkä! Mennää syömää? Niall kysyi.
- Joo!! Muut huusivat kuorossa.
Lähdimme syömään paninit, tai Niall söi: paninin, aikuisten lihapullat, hampurilaisen, perunamuussia ja joi paljon kokista.
Mihin toi poika syö tota ruokaa?
-Hei mul alkaa työt iha koht. Sanoin pojille ja annoin pusun Niallille.
Lähdimme Dianan kanssa.
Heti kun pääsin töihin puhelimeni piippasi viestin merkiksi.
- Muru mul tuli jo ikävä.. :( <3 x Niall -
- Tuu käymää jossai vaihees ;) x -
- Ok ;) x Niall -
Laitoin puhelimen takas taskuuni ja jatkoin töitäni. Olin tehnyt töitä jo n. 2h, mutta Niallia ei vielä näkynyt vaikka hän lupasi tulla.
Pian hän tuli poikien kanssa käymään töissäni
- Saaks teil olla jotai? Kysyin.
- Mulle 1000000 pusuu ja vähä lisää pusuja. Niall ilmoitti virnistäen.
- Ok. Vinkkasin hänelle ja suutelin häntä pitkään.
- Hei hyi lopettakaa jo! Harry ja Louis huusivat vieressä.
- Hei mult loppuu just työt nii tehtäiskö jotai kahestaan? Kysyin Niallilta virnistäen.
- Ok. Niall vinkkasi.
Sanoin Dianalle ja Jakelle, lähteväni ja suunnistin minun ja Dianan hytille. Hytillä tajusin, että avainkortti ei ollut laukussani. Kun olin juuri menossa katsomaan olisiko se jäänyt baariin, niin hytin ovi aukesi ja Niall veti minut sisään. Huulemme kohtasivat nopeasti ja kaaduimme sängylle. Hän alkoi tekemään jälkeä kaulaani ja riisui paitaani ja minä hänen. Vaatteet olivat mytyssä lattialla ja makasimme päällekkäin peiton alla. Pian kuulimme Dianan ja Jaken äänen käytävältä, ja aloimme laittamaan paitoja päälle, mutta emme kerenneet kun he olivat jo avanneet oven ja tuijottivat meitä 'ette oo tosissanne' ilmeillään. Siinä oli seliteltävää, koska emmehän olleet edes yhdessä.. vai olimmeko?
Puimme vaatteet ja lähdimme poikien hytille. Niall tönäisi minut seinää vasten, laittoi toisen kätensä lantiolleni ja suuteli minua. Sitten hän kysyi:
- Hei Adele.. oon täs miettiny, et ollaanks me yhdessä ja jos emme nii haluisiks.. Niall ei kerennyt sanomaan loppuun kun pussasin häntä ja vastasin:
- Kyllä!
- Eli ollaa yhes? Niall kysyi?
- No joo! Vastasin ja löin häntä leikkimielisesti olkapäähän.
Jatkoimme matkaamme poikien sviittiin. Siellä kaikki - paitsi Harry -istuivat sohvilla.
- Ette muute tuu tänne nuoleskelemaan. Louis huudahti ja kaikki alkoivat nauramaan.
- No katotaanks joku leffa?? Liam kysyi. Ja kaikki nyökkäsivät.
- Missäs muute Hazza on?? Zayn kysyi, kun Liam ja Louis kinastelivat mitä leffaa katotaan.
- En oo nähny ku viimeks kylpylässä.
Niall tuli keittiöstä popcorni kulhon ja karkkikuppien kanssa ja Liam ja Louis saivat päätettyä jo leffankin.
Sanoin käyväni mun ja Dianan hytillä, koska olin unohtanut puhelimeni sinne. Kun avasin hytin oven, suuni loksahti auki ja näin kun Diana ja Hazza nuoleskelivat 'sängyllä'.
- Diana mitä sä teet?? Kysyin melkein huutaen. Hazza ja Diana katsoivat minua hetken - millo sä siihe tulit - ilmeellä.
- Mä voin kyl selittää. Hazza sanoi virnistäen ja napitti kauluspaitansa napit kiinni.
- ööh.. tota.. Diana yritti näköjään sanoa jotain.
- Just. Naurahdin.
- Tuutteks muute kattoo poikien luo leffaa? Jatkoin.
- Juu kyl me tullaan. Hazza naurahti.
Kun pääsimme poikien sviittiin kerroin Niallille mitä mun ja Dianan hytis tapahtu, koska en voinut olla hiljaa asiasta.
- Oikeesti?! Niall repesi nauruun ja muut kääntyivät katsomaan meitä.
- Mikä nyt noin hauskaa on? Liam kysyi ihmeissään.
- Hazza ja Diana voi iha ite kertoo. Vinkkasin. Kaikki kääntyivät katsomaan heitä.
- Nii siis.. mä ja Diana 'pussailtiin' noitten hytis. Harry punastui pikkasen.
- Mitä?! Pojat repesivät nauruun.
- No ei se nyt noin hauskaa voi olla! Diana ärähti.
Katsoimme leffan ja nukahdin Niallin viereen sohvalle.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti