sunnuntai 3. elokuuta 2014

I can't believe -1

- Mennää tanssii Ashley!! Parasystäväni, Jess huusi musiikin pauhaessa. 


- Okei!! Huusin takaisin ja otin Jessin kädestä kiinni ja lähdimme keskelle ihmisiä.


Niin siis olemme Jessin kanssa baarissa, koska koulut loppuivat tänään ja halusimme juhlia. Olen siis Ashley -toisin sanoen Ash-  ja olen 18 ja minulla on pitkät ruskeat hiukset ja siniset silmät. Minulla on 3-vuotias pikkusisko Lexi, jonka huoltaja olen sillä äitimme on kuollut, kun Lexi syntyi ja isästä emme tiedä mitään. Lexillä on tumman ruskeat hiukset ja tummansiniset silmät. Ja oli minulla joskus velikin, mutta hän lähti kun minä olin 6-vuotias. Ja Jessillä on vaaleat hiukset ja olemme molemmat aika samanlaisia luonteelta. Asumme Lexin ja kanssa kerrostalosso kahdestaan.



- Toi yks poika kattoo sua. Jess sanoi ja osoitti 2poikaa baaritiskillä.

- Älä osota, se huomaa. Sanoin nauraen Jessille.
Menimme 'omaan' pöytäämme ja joimme juomiamme. Kello oli jo aika paljon ja Jess oli kännissä, olin kyllä itsekkin, mutta Jess oli ehkä hieman enemmän. 
- Jess mennään. Huusin vieressä olevalle Jessille, joka oli läheisissä tunnelmissa jonkun pojan kanssa.
Jess ei liikahtanutkaan vaan jatkoi nuoleskelua, joten päätin vetää Jessin pois. 
- Heii!! Mul oli tekemistä. Jess huudahti minulle baarin ulkopuolella.
- Siltä näytti, mut kello on jo koht puol neljä aamulla ja mun pitäis vahtii mun pikkusiskoo ja sä lupasit auttaa mua. Huudahdin Jessille takaisin.
Kun kävelimme kotiin päin Jess oli sammunut ja jouduin kantamaan häntä reppuselässä loppumatkan.

Aamulla:

.- Aamupalaa! Kuulin Lexin huudon hänen omasta huoneestaan, joka on minun huoneen vieressä.


- Joo! Huusin hänelle takaisin unisena. Onneksi en juonut paljoa, mutta olin ottanut kumminkin sen verran, että pää oli kipeä.

- Mitä sä haluut aamupalaks? Kysyin Lexiltä, kun hän seisoi vieressäni.
- Muroja.Lähdin Lexin kanssa keittiöön aamupalalle.
Otin kaapista suklaamuro paketin ja kaadoin muroja kuppiin ja annoin kupin Lexille, joka lähti olohuoneeseen kuppi kädessä.


- Lastenohjelmat! Lexi huusi.
Menin laittamaan tv:n päälle ja lähdin omaan huoneeseeni.
- Väistä Jess! Huusin Kaverilleni, kun hän oli pyörinyt unissaan vaatekaappini eteen. 
Jess vain mumisi joten työnsin hänet pois kaapin edestä.

se Lexi näyttää tolta:
Little girl

tossa on Ashleyn mekko ku se oli siel baaris:
Untitled.

ja tos on sen Jessi mekko:
.

//seuraavas luvus on Jessin ja Ashleyn kuvat\\

xInka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti