sunnuntai 3. elokuuta 2014

I can't believe -2

Ashley näkökulma:
Kun olin saanut puettua menin katsomaan Lexiä. Ja nostin hänet syliini ja kannoin hänen huoneeseensa. Katsoin häneööe vaatteet ja autoin pukemaan.
- Hei Lexi! Mitä sä haluut tehä tänää?
- Puistoon.
- Okei, mutta syödään ensin.
Menin keittiöön hakemaan särkylääkkeen ja vesi lasin ja päätin viedä ne Jessille.
- Hei Jess herää. Sanoin ja ravistelin Jessiä.
Kun sain hänet hereille annoin särkylääkkeen ja vesilasin.
- Mä meen tekemään ruokaa nii mennää sit puistoo Lexin kaa. Sanoin ja lähdin alas. Menin suoraa keittiöön ja aloin tutkimaan kaappeja. Löysin spagettia ja päätin tehdä spagettia ja lihapullia. Kun sain tehtyä ruuan huusin Lexille ja Jessille, että tulevat syömään. Lexi tuli ennen Jessiä.

Puistossa:
- Lexi odota. Huusin, kun Lexi juoksi edellä.
Kun pääsimme puistoon, joka oli aika suuri. Menimme Jessin kanssa - ihme, että sain hänet mukaa - istumaan penkille ja Lexi meni keinumaan.
- Vauhtii! Lexi huusi minulle, kun pääsi keinulle.
Menin antamaan Lexille vauhtia ja jäin itsekkin keinumaan viereiseen keinuun. Pian Jess oli tullut myös keinumaan. Minä ja Jess jäimme keinumaan, kun Lexi juoksi jo kiipeilemään. 
Juttelimme Jessin kanssa hetken aikaa, kunnes Jess sai viestin.
- Mun pitää mennä käymää kotona. Ryanilla on joku juttu. Jess sanoi ja sanoimme heipat. Ryan on Jessin poikaystävä ja he asuvat yhdessä.
Jäimme Lexin kanssa puistoon vielä hetkeksi.
- Lexi! Lähetää. Huusin kun Lexi leikki hiekkassa.
- Ei! Lexi sanoi päättäväisesti. Lähdin kävelemään Lexin luokse. Lexi oli kuin ei huomaisi minua joten kyykistyin hänen viereensä ja sanoin:
"Lexi nyt lähetää kotii syömään."
- Ei. Lexi sanoi ja jatkoi leikkimistä.
- No mä lähen nyt. Heippa. Sanoin ja lähdin kävelemään poispäin, mutta tiedän että Lexi tulee kohta perääni. Tunsin jonkun ottavan kädestäni kiinni ja katsoin kuka se oli.
- Mulla on nälkä. Lexi sanoo ja minä naurahdan. 

Kun olimme kävelleet jonkin aikaa näin toisen niistä pojista -joka oli baarissa- kävelevän  meitä vastaan. Lexi kompastui johonkin kiveen juuri pojan kohalla. Lexi alkoi itkemään, joten kyykistyin hänen viereensä. Halasin Lexiä. Poika tuli kyykistyi Lexin toiselle puolelle. Lexi katsoi poikaa silmät suurina.
- Moi. Sattuks pahasti?? Poika kysyi hymyillen. Lexi halasi minua vieläkin ja painoi naamansa minua vastan, sillä häntä ujostutti.
- Ei, varmaa vain pieni haava polveen. Vastasin hänelle. Otin Lexin syliin ja nousin seisomaan niin kuin poikakin.
- Ainiin minun nimeni on Zayn. Poika esittäytyi.
- Minä olen Ashley ja tämä tässä on Lexi. Esittäydyin itsekkin. Pian kuulin kiljumista kauempaa ja näin n.15-17 vuotiaita tyttöjä juoksemassa meitä kohti.
- No mun pitää nyt mennä. Zayn sanoi ja lähti juosten pois. Hän näytti jollain tavalla tutulta, mutta en keksi missä olen hänet nähnyt. Jatkoimme Lexin kanssa kotiin päin, minä jouduin kantamaan hänet, koska hänen polviinsa sattui. 

Kotona:

- Lexi miks sä tuijotit sitä poikaa siis Zayniä?? Tiiäthä et se ei oo kohteliasta?? Kysyin, kun Lexi juoksi   olohuoneesee leikkimään, kun olin putsannut hänen haavansa.
- 1D!! Lexi huusi, vaikka se ei ihan siltä kuulostanutkaan sillä eihän Lexi ihan sujuvasti puhu.
 - Mitä siitä?? Kysyin hieman naurahtaen, mutta sitten ymmärsin. Zayn on yksi 1D laulajista. Ja Lexi oli yksi heidän faneistaan. Miksi en heti tunnistanut Zaynia? Menin tekemään meille ruokaa. 



tos on Ashley ja sen päivänasu:
☆

#Outfit

ja Jess ja päivänasu:
Home



                                   (ilman noit laseja)
.



Lexin vaatteet:

cuty girl | via Facebook

xJene




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti