maanantai 4. elokuuta 2014

I can't believe -3

                 Zaynin näkökulma:

Olin juuri käynyt Perrien luona ja olin lähtenyt kävelemään yhteiskämpille, kun kuulin pienen lapsen itkua ja näin, että joku pieni tyttö makasi maassa ja hänen vieressään oli joku nuori tyttö. Menin heidän luokse ja kyykistyin maahan. Kysyin, että sattuiko, mutta tytölle tuli pari pientä haavaa. Pienempi tyttö jäi tuijottamaan minua, joten arvelin, että hän on fani.

Nousimme ylös maasta. Kun olimme esittäytyneet kuulin kiljuntaa, ja käännyin niin näin pari teinityttöä juoksemassa minua kohti. Joten päätin lähteä.

Kämpillä:
Ashley näytti jotenkin tutulta, mutta en tiedä miten. Avasin kämpin oven ja kuulin naurua ja kovaäänistä puhetta olohuoneesta. 

- Moi. Sanoin, kun olin istumassa sohvalle.

- Moi!! Kuului lähes yhtäaikaa jokaisen suusta. Minua vieläkin mietitytti, miksi Ashley näytti tutulta tai sitten vain kuvittelin. Olin uppoutunut ajatuksiin, joten en kuullut kun pojat huhuilivat minua. Mutta heräsin ajatuksista, kun minua heitettii tyynyllä. Katsoin poikia, jotka nauroivat. Arvasin, että se oli Louis, joka minua heitti. 

- Mitäs noi kovasti mietit?? Niall kysyi, kun oli lopettanut nauramisen.

- En mitää tärkeetä. Oliks teil jotai asiaa?? Kysähdin.
- Nii et meil on se keikka ja se alkaa.. Harry sanoi ja katsoi Liamia.
- Se alkaa parin tunnin päästä, joten meiän pitäis lähtee kohta. Liam jatkoi. Nyökkäsin vastaukseksi ja lähdimme laittamaan kenkiä jalkaan. Kun vihdoin Harry ja Louis lopettivat kenkien heiton, pääsimme autoon. Lähdimme areenalle päin. Tänään olisi viimeinen keikka ennen taukoa. 



Areenalla:


Menimme jokainen vuorallamme stylistille. Meillä oli vielä tunti aikaa ennen kuin keikka alkaisi. Istuimme sohville ja juttelimme kaikesta. Kun lämppäribändi oli soittanut, oli meidän vuoro.

Ashleyn näkökulma:

Lexi oli innoissaan, kun oli nähnyt yhden idoleistaan. Hän höpötti koko ajan, kuinka ihania he ovat ja hän kuunteli heidän albumiaan. Kello tuli jo 19:30 ja Lexin pitäisi mennä nukkumaan, ettei kiukuttelisi huomenna.

- Lexi iltapalalle. Sanoin, kun olin sammuttanut musiikin. Lexi käveli edellä keittiöön. Kun itse pääsin keittiöön, otin jääkaapista jogurttia ja annoin sen Lexille. Hän söi aika nopeasti, mutta sottaisesti. 

- Nyt pesulle ja sitten nukkumaan. Sanoin ja nosti Lexin. Kannoin hänet kylpyhuoneeseen. Lexi oli mennyt jo suihkun alle ja en voinut vastuttaa kiusausta, joten avasin suihkun. Lexi kiljui, kun hänen pääleen tuli kylmää vettä. Minä nauroin jonkin aikaa. Kun vesi oli lämmennyt pesin ensin Lexin hiukset ja sitten omani ja suljin suihkun. 


Kuivasin Lexin ja laitoin hänelle semmoisen pyyheviitan(??xD) ja kietaisin itseni ympärille pyyhkeen. Lexi juoksenteli ympäri taloa, kun minä menin pukemaan. Puin kangassortsit ja lyhyen paidan, josta näkyi hieman mahaani. Laitoin pyyhkeen turbaaniksi hiuksieni ympärille ja menin hakemaan Lexin. Puin Lexille myös kangassortsit ja topin ja letitin hänen hiuksensa. Kun olin letittänyt menimme pesemään hampaat -taisiis minä pesin Lexin hampaat. 
- Ei nukuta!! Lexi huusi ja yritti rimpuilla pois sylistäni, kun kannoin häntä hänen omaan huoneeseen.

- Nyt on nukkumaanmeno aika. Sanoin Lexille.

- Eii!! Lexi väitti vastaan. Laitoin Lexin hänen omaan sänkyyn nukkumaan. Hän alkoi itkemään, kun olin lähdössä.

- Nukkuu sun vieree. Lexi sanoi itkuisella äänellä.

- Tän kerran. Sanoin ja nostin hänet syliini ja kannoi minun huoneeseen.

 Lexi oli nukahti aika pian, vaikka onkin energiapakkaus. Katsoin kelloa ja se oli 21. Itse menin vielä olohuoneseen katsomaan jotain toimintaleffaa. Kun katsoin taas kelloa se oli jo 2 yöllä. Pitäisi mennä nukkumaan, että jaksan mennä shoppailemaan Lexin kanssa. Olin luvannut hänelle, että menemme shoppailemaan, kun hänellä on syntymäpäivä. Ja se olisi huomenna. Menin hampaiden pesun jälkeen mahdollisimman hiljaa sänkyyni. En halunnut herättää Lexiä, ja onnistuinkin.

Aamulla:

Heräsin, kun Lexi herätteli minua. Katsoin kelloa, se oli 11. 

- Huomenta synttärisankari. Sanoin ja pussasin Lexiä otsalle. Lexi alkoi hihittämään ja lähti huoneestani. Itse aloin katsomaan vaatteita itselleni. Puin korkeavyötäroisen hameen ja valkoisen paidan, jonka päälle laitoin farkkutakin . Laitoin hiukseni sivulle löysälle letille ja menin keittiöön. Keitin puuroa ja kutsuin Lexin syömään. 

- Mitä sä haluisit tänään tehdä. Kysyin, kun Lexi söi puuroa.

- Kauppaan. Lexi sanoi suu täynnä puuroa. Hän muisti, että olin luvannut hänelle. 

- Selvä. Syöppä ni päästään lähtemään. 
Kun Lexi sai syötyä menimme hänen vaatekaapille ja katsoin hänelle vaatteet. Päätin pukea hänelle mekon, koska ulkona oli nyt jo kuuma ja laitoin hänen hiuksensa kiinni.

 Kun olimme valmiita lähdimme kävelemään bussipysäkille, vaikka emme asukkaan kaukana keskustasta päätimme mennä bussilla.

Kaupungissa:

- Minne haluut ekana?? Kysyin Lexiltä, kun olimme päässeet isoon kauppakeskukseen. Katsoin Lexiä ja hän osotti johonkin lelukauppaan -olisihan se pitänyt arvata. Pidin Lexin kädestä kiinni ettei hän eksyisi. Lelukaupassa Lexi katsoi nukkeja, mutta hänellä on niitä jo aika paljon eikä hän löytänyt sieltä mitään muutkaa. Jatkoimme matkaa vaatekauppoihin. Itsellenikin olin ostanut mekon ja uudet bikinit. Lexille oli ostanut mekon ja pari paitaa ja sortsit. 

Pari tuntia myöhemmin:

Lexillä alkoi tulla nälkä, joten päätimme, että voisimme käydä vaikka Nando'sissa. Lähdimme kävelemään Nando'sia kohti, onneksi se ei ole kaukana. Avasin oven ja katselin ympärille ja yritin etsiä vapaita paikkoja ja löysinkin. Tilasin ruuat ja menimme istumaan. Saimme ruokamme ja aloimme syömään. 
- Käyäänkö myöhemmin hakemassa kakku ja vuokrataan, vaikka leffa?? kysyin.
- Joo. Lexi vastasi hymyillen ja jatkoi syömistä. Kuulin oven kilahtavan, kun sisälle tuli asiakas. Kuulin kovaäänistä puhetta, joten käännyin katsomaan keitä siellä oli. Näin Zaynin ja 4 muuta poikaa -tai miestä. Tunnistin heidät. One Direction. Näin, kun pojt etsivät istumapaikkoja ja Zayn huomasi minut, joten he tulivat minua ja Lexiä kohti. 
- Moi. Voidaanks me istuu tähä?? Zayn kysyi.
- Juu voitte. Siirryin vähän ja tein tilaa, että pojat mahtuivat.
- Täs on Niall, Harry, Liam ja Louis. Zayn esitteli pojat.
- Moi. Pojat sanoivat kuorossa.
- Kukas tämä pikku prinsessa on?? Louis kysyi hymyillen Lexiltä. Lexi tuli minuun kiinni ja peitti naamansa minun taakseni.
- Häntä ujostuttaa hieman. Kerroks sä sun nimen vai ooksä iha hiljaa??
Kysyin Lexiltä. Hän vain pudisti päätään.
- Hän on Lexi, pikkusiskoni ja mä on Ashley, sanokaa Ash. Jatkoin hymyillen.
- No ootteks käyny shoppailee. Niall kysyi viitaten meidän ostoksia.
- Joo käytii vähä synttäreitten kunniaks. Naurahdin.
- No kumpis on se päivänsankari?? Liam kysyi.
- Tämä täällä. Sanoin ja osotin Lexiä. Pojat onnettelivat Lexiä, hän vain hymyili. 
- Muute onks sul sisaruksia taisiis muita ku Lexi?? Zayn kysyi. 
- No mul oli veli mut se lähti ku olin 5. Vastasin. Katsoin Louisia. Hänen ilmeensä muuttui hieman, kum kerroin veljestäni. 
- Onks muute kukaa muu täs pöydäs huomannu et Ashleys ja Louisis on jotai samaa?? Harry kysyi. Kaikki katsoivat minua ja Louisia vuorotellen.
- Nii ne muuten on. Niall sanoi.
- No se on varmaa sattumaa. Louis sanoi aika oudon kuuloisena.
- Mm.. iha varmasti. Vastasin. Juttelimme vielä hetken.
- No lähetää täst ku meil ois tarkotus pitää tyttöjen ilta. Sanoin vinkaten Lexille.
- Heippa. Pojat sanoivat yhdessä.
- Moikka. Sanoin ja Lexi vilkutti pojille.
- Väsyttää. Lexi sanoi. Enkä ihmetellyt sitä yhtään. Olimmehan olleet jo monta tuntia kaupungilla.
- Mennää istuu tonne hetkeks. Sanoin osottaen penkkejä.

Ashleyn vaatteet:
Light touch of summer ❁ | via Tumblr

Lexin vaatteet:
Fashion 360Р’В°

// tein tämmösen extra pitkän ku en oo tehny nii useesti näit ja haluutteks pitkii lukui harvoin vai lyhyitä usein :)\\

xInka

2 kommenttia: