torstai 7. elokuuta 2014

I can't believe -5

Harryn näkökulma:

Ash lähti taas kaupunkii ja minä jäin Lexin kanssa. Lexi oli todella ihana ja mukava energiapakkaus. Hän nauroi paljon ja kyllä hän puhui jonkun verran, mutta hän on ujo. Mitäköhän Ash lähti tekemään?? Minä todella pidän hänestä, enkä saa eilistä pois mielestäni. Mutta en tiedä pitääkö hän minusta.
- Tule. Kuulin Lexin äänen sanonvan vierestäni. Nousin sohvalta ylös ja hän lähti vetämään minua kädestä kohti eteistä.
- Minne sä oot menos?? Naurahdin.
- Puistoon. Lexi hymyili. Hänellä oli samanlainen hymy kuin Ashleyllä.
- Yöpuvussa?? Naurahdin Lexille. Hänellä oli vielä yöpuku päällä. Lexi katsoi yöpukua ja alkoi nauramaan.

- Mennää kattoo sulle vaatteet. Sanoin ja Lexi näytti tien hänen huoneeseen. Hän katsoi laatikoista vaatteita ja päätyi myös farkkusortseihin ja valkoiseen pitsipaitaan. Nauahdin hieman. Menimme takaisin eteiseen ja laitoin ensin itselleni kengät sitten autoin Lexiä laittamaan kengät oikeisiin jalkoihin. Lähdimme kävellen puistoon. Kun olimme puiston lähellä Lexi lähti juosten kiipelytelineille. Itse menin istumaan puiston penkeille. Kuulin kiljuntaa vähän matkan päästä. Käännyin katsomaan ja se oli iso virhe. Näin, kun muutama fani juoksi minua kohti. Nousin penkiltä ja menin Lexin luo.
- Lexi, käyää hakemas jäätelöt?? Ehdotin sillä jos fanit piirrittävät minut, en näe Lexiä ja jos hänelle sattuisi jotain.. en voi kuvitella edes kuinka vihainen olisin itselleni.
- Joo!! Lexi hihkaisi. Aloin hymyilemään ja otin Lexin syliin ja lähdin kävelemään jäätelökioskille. Onneksi fanit eivät saaneet minua kiinni. Ostin Lexille mansikkajäätelön ja itse otin suklaan. Menimme istumaan kioskin edessä oleville penkeille. Toivon, että fanit löytäisi eikä näkisi minua. Pian kuulin, kun joku otti kameralla kuvan. Voi ei, ei nyt. Vihaan paparazzeja. Minkäköhänlainen juttu tästäkin tulee. Otin Lexin taas syliini, vaikka emme olleet vielä syöneet jäätelöitä loppuun. Lähdin kävelemään Ashleyn kotia päin.

Kotona:
Ashleyn näkökulma:

Avasin oven ja heitin kengät pois jaloista. Ja menin olohuoneeseen, ei ketään. Menin katsomaan myös keittiöstä, ei sielläkään. Missä Harry ja Lexi on?? Päätin soittaa Harrylle.
- Missä hitossa te ootte?!? Kysyin Harryltä, kun hän vastasi.
- Me käytii Lexin kanssa puistos ja jäätelöl ja nyt ollaa tääl oven takana. Harry sanoi. Lopetin puhelun ja menin avaamaan oven. Naurahdin, kun näin Lexin vaatteet. Otin Lexin Harryn sylistä.
- Kiitos Harry. Sanoin ja halasin Harryä -Lexi oli edellee sylissäni joten hän oli minun ja Harryn välissä.
- Mistä?? Harry kysyi ja halasi minua takaisin.
- Vaik siit et vahit tätä pikkusta. Hymyilin. Harrykin hymyili niin, että hänen ihanat hymykuopat tuli esiin. Laskin Lexin alas ja hän lähti juosten leikkimään -luultavasti. Harry ja minä seisoimme vieläkin vastakkain, mutta emme enää halanneet. Harryllä oli kysyvä ilme.
- Mitä?? Naurahdin hieman.
- Mitä sä teit kaupungilla?? harry kysyi.
- Kävin tapaamassa yhtä tyyppiä. Sanoin ja lähdin olohuoneeseen -missä Lexi leikki. Toivon, että Harry jättäisi asian. 
- Haluisiks tulla mun ja poikien yhteiskämpälle tänää?? Harry kysyi.
- Emmä voi ku Lexille ei oo vahtia. Sanoin, halusin sulatella Louisin kertomaa asiaa. 
- Haluan Jessin luo. Lexi sanoi. Jessillä oli Lexin ikäinen pikkuveli, Lukas.
- Nii kato nyt Lexille on hoitopaikka. Harry sanoi. Mietin hetken ja myönnyin menemään. Soitin Jessille ja se kuulemma kävi. Pakkasin Lexille vaatteita mukaan ja sitten lähdimme viemään häntä.
- Pitäkää hauskaa!! Jess huusi, kun olimme Harryn kanssa lähdössä. 
- Käydään minun luona vielä?? Kysyin hetken päästä.
- Juu. Harry sanoi. Pian Harry otti kädestäni kiinni. Kävelimme loppumatkan käsi kädessä. 

Kun olimme kotonani -taas..- menin suoraa makuuhuoneeseeni vaatekaapille. Otin sieltä bikinit ja vaihto vaatteet. Laitoin ne laukkuuni, sängyltä otin yöpuvun. Harry katsoi makuuhuoneen ovelta, kun pakkasin. 
- Mee pois, vaihan vaatteet. Sanoin.
- Entäs jos en mene?? Harry virnisti ja käveli minua kohti. Hän tuli minun eteeni ja laittoi kätensä lantiolleni ja liu'utti ne alaselälleni.
- Harry mä tahon vaihtaa vaatteet ja siit ei tuu mitää jos sä oot tääl. Sanoin. Harry virnisti ja painoi huulensa huulilleni. Vetäydyin hetken päästä pois suudelmasta.
- Harry nyt. Naurahdin ja osoitin samalla makuuhuoneen ovea. Harry lähti vihdoin ja viimein. Sain vaihdettua vaatteet, laitoin vaalean hameen ja kukkakuvioisen bandeun. Otin laukun ja menin olohuoneeseen, jossa Harry jo odotti.
- Mennäänks?? Kysyin, kun Harry ei huomannut että tulin. Harry kääntyi katsomaan minua. Hän virnisti ja tuli eteeni ja jälleen kerran hän laittoi kätensä lantiolleni. Hän suuteli minua uudestaan. Hän on niin itsevarma, mutta en halua olla helppo.

Yhteiskämpillä:

Tulimme poikien kämpille. Harry avasin oven ja huusi:
- Moi!! Kuulin juoksuaskelia tulevan meitä kohti. 
- Ash!! Zayn huudahti ja syöksyi halaamaan minua. Pian kaikki muutkin halasivat minua.. paitsi Louis. Olin hänelle hieman vihainen, mutta toisaalta en. Menimme olohuoneeseen ja istuimme sohville. Minä Harrynja Liamin väliin. Liamin vieressä istui Louis ja sitten Zayn ja Zaynin vieressä Niall.
- Mistä sä Ashin otit mukaas?? Liam kysyi Harryltä.
- Me nähtii tos kaupungil ku Ash vei Lexin Jessille. Harry valehteli. Pojat nyökkäsivät. Juttelimme kaikenlaisista jutuista.
- Ja nyt on totuuden ja tehtävän aika!! Niall huusi. Olisin halunnut väittää vastaan, mutta tiedän että se ei auttaisi mitään. Menimme lattialle rinkiin istumaan.
- Nonii.. Harry totuus vai tehtävä?? Niall kysyi. Harry otti totuuden.
- Mis olit viime yö?? Niall virnisti. 
- Makuuhuoneessa. Harry vastasi virnistäen. 
- Totuus vai tehtävä Ash?? Harry kysyi minulta.
- Totuus. Sanoin ja näytin kieltä.
- Kenet sä tapasit tänää kaupungilla?? Harry kysyi. Voi ei. Miksi hän kysyi sitä?? En voi kertoa, että se oli Louis, he alkaisivat kuvittelemaan omia juttujaan.
- Vanhan tutun. Sanoin. Jatkoimme pelaamista jonkin aikaa, muutta lopetimme, kun olimme pelanneet tarpeeksi. Aloimme katsomaan leffoja. Yllätys yllätys, katsoimme kauhuleffoa.
- Mä meen tekee poppareit. Sanoin ja katsoin Louisia, joka ymmärsi.
- Okei. Mä haen juotavat. Louis sanoi ja muut nyökkäsivät. Harry näytti hieman mustasukkaiselta.

-Millo me kerrotaa noil?? Louis kysyi, kun olin laittanut popcorni pussin mikroon. Kohautin olkiani.
- Mä pyysin jo anteeks.. älä oo enää vihane. Louis aneli. Enhän minä hänelle vihainen voi olla, mutta silti.
- No en ookkaa mut haluun viel sulatella tätä. Tää on aika iso asia. Vastasin. Louis nyökkäsi ja näytti hieman surulliselta. Hän lähti viemään juomia olohuoneeseen. Kun popcorni pussi tuli mikrosta laitoin vielä toisen pussin mikroon. Etsi 2 isoa kuppia popcorneille.


//lyhyttä lukuu..\\

x Jene


tos se mekko ku ne lähti:
Clothes

Lexin vaatteet:
Girl Fashion
















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti