tiistai 19. elokuuta 2014

I can't believe -7

Ashleyn näkökulma:
Heräsin siihen kun Harry ja Lexi kutittivat jalkapohjiani. Potkaisin vahingossa Harry nenään.
- Au! Miks sä noin teit? Harry kysyi tuskissaan.
- Anteeks! Se oli vahinko. Anna mä katon sitä nenää. Vastasin.
- Au au au au au!! Harry huusi kun koskin hänen nenäänsä.
- Mennää hakee siihe jotai kylmää. Sanoin ja lähdimme Hazzan kanssa hakemaan jotain keittiöstä.

Harryn näkökulma:

Ashley etsi jotakin kylmäpussia pakastimesta. Hänellä on ainakin hyvät refleksit. Lexi nauroi minulle. Lexi on todella ihana. Heräsin ajatuksistani, kun Ash painaa kylmäpussilla nenääni. Se sattui aluksi.
- Sori viel tost nenäst. Ash sanoi varmaan jo sadannen kerran.
- Eise haittaa, se oli vahinko. Vastasin. 
Suutelin Ashia nopeasti ja hän hymyili. 
- Mennää tänää leffaa? Ash kysyi.
- Kävis muute mut mul ja pojil on keikka 02 Arenal. Vastasin.
- Pääsenks mä sinne kattoo teit? Ash jatkoi kysymistä.
- Pitää kysyy, mut haluisin sut kattoo. Hymyilin. Toivon, että saisin järjestettyä asian niin, että Ash pääsisi keikalle. Onkohan Louis kertonut jo muille hänestä ja Ashleystä??
Sain kuin sainkin järjestettyä asiat niin että Ash pääsisi keikalle.
- Ash, sul on puoltoist tuntii aikaa valmistautuu keikkaa varten. Huusin olohuoneesta.
- Mitää? Pääsenks mä kattoo teit tai siis sua? Ash juoksi keittiöstä ja hyppäsi syliini.
- Joo, mut mun pitää nyt mennä Arenal koska pojat on oottanu mua siel jo 30min. Naurahdin ja suutelin Ashia nopeasti. 
- Ok, nähää myöhemmin. Ash vastasi ja nousi sylistäni.
- Moikka Lexi! Huusin vielä ovelta ennen kuin lähdin.
Lexi juoksi alakertaan ja tuli halaamaan minua. 
- Moikka. Lexi sanoi hymyillen ja silmät kiiluen.
Lähdin kävelemään 02 Arenalle, mutta se taisi olla iso virhe koska suuri fanilauma jahtasi minua. Soitin Paulille ja käskin äkkiä tulla hakemaan London Eyen edestä. Pian Paul ajoi eteeni ja avasi oven.
- Huh, mä jo luulin et noi fanit saa mut kii. Sanoin hengästyneenä Paulille.
- Miks sä muutes oot myöhässä kun keikkakin alkaa tunnin päästä? Paul kysyi hieman äreänä.
- No sä tiiät Ashleyn? Kysyin Paulilta.
- Ai sen mukavan tytön joka näyttää aika paljon Louisilta? Paul vastasi.
- Joo, just se.. No siis juttu on nyt nii et mä olin hänen luona yötä ja sit aamulla mä kutitin Ashia jalkapohjista ja hän potkaisi minua nenään vahingossa. Selitin.
- Aaa okei. Paul naurahti.

Ashleyn näkökulma, 30min ennen keikkaa:
Ääää! Mitä mä laitan päälle? Mihin mä vien Lexin siks aikaa? Meenks mä kävellen 02 Arenal vai tuleeks joku hakemaan mua? Mul on kauhee stressi.. Sain viestin puhelimeeni ja katsoin sen:
- Sua tulee 15min päästä hakemaan mustalla autolla. Kuski tuo sut Arenal. x Harry -
- Okei, mut mun pitää soittaa Jessille että hakee Lexin sinne yöks. x Ash -
Soitin Jessille.
Jess: Moi, hei voiks Lexi tulla meil?
Ash: Olin just kysymäs et voiks Lexi tulla sinne. 
Jess: No mä tuun nyt hakee sen. Moikka.
Jess lopetti puhelun ja huusin Lexille että pakkaa reppuun hammasharjan, yöpuvun ja huomiset vaatteet.
Jess oli hakenut Lexin ja pian musta auto ajoi pihaan.
Ajoimme 02 Arenalle ja pääsin ensimmäisenä sisään. Näin Harryn odottamassa lavan reunalla.
- Eks oo muitten kaa takahuonees? Kysyin virnistäen.
- En koska halusin nähdä sut. Harry hymyili.
Suutelin Harryä nopeasti koska pian suuri fanilauma päästettiin sisälle.
- Nähää kohta. Harry vinkkasi minulle. 
Keikka oli uskomaton! Monet fanit kirkuivat onnesta kun pojat tulivat lavalle. Aika kului tosi nopeasti ja pian Harry oli viemässä minua backstagelle. 
- Mä rakastan sua Ash. Harry sanoi hymyillen.
- Mäkin rakastan sua Harry. Vastasin ja pussasin nopeasti poskelle.

    // sori ku näin lyhyttä lukuu mut mulla loppu inspi tähä ficcii. Ja sit viel kouluhommat painaa niskaan et siks on ollu n.viikon tauko. Mut lupaan et ens luku on pidempi.

              Ashin asu kun se meni keikal :)
x jene

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti