tiistai 12. elokuuta 2014

One Shot Nooralle!!

Tänään olisi se päivä. Olen odottanut tätä jo kauan. One Directionin keikka. Olen ihan eturissä. Minulla on backstage passi. Pomppaan sängystäni ylös nopeasti ja melkeimpä juoksen suihkuun. Olen todella innoissasi. Vihdoin näen idolini livenä. 

Suihkun jälkeen menen takaisin huoneeseeni ja kävelen suoraa vaatekaapille. Otan sieltä ensin lökörit ja löysän paidan. Puen ne ylleni ja alan katsomaan keikkavaatteita. Päätän laittaa normaalit farkut ja hienon topin. Jätän keikkavaatteet sängylleni ja lähden syömääm. Syön eilistä ruokaa, jota jäi tarpeeksi. Kun olen syönyt menen kylpyhuoneeseen valmistautumaan keikkaa varten. Meikkaan jonkin ja kiharran hiukset. Meikkaamisen jälkeen katson kelloa. Se on 16. Miten aika näin nopeasti menee?? Keikka alkaa parin tunnin päästä, mutta areenalle on matkaa jonkin verran joten päätän mennä vaihtamaan vaatteet. Otan laukkuni ja laitan sinne avaimet, kännykän, liput, rahaa ja kameran.

Ennen lähtöä katson vielä asuani peilistä. Vedän kengät jalkaan ja lähden kävelemään bussipysäkille. Katson pysäkillä bussien aikatauluja. 10min päästä pitäisi tulla seuraava bussi, joka menee lähelle areenaa. Otan laukustani kännykkäni ja menen katsomaan facebookin -ei mitään kiinnostavaa- ja sitten päätän katsoa twitterin, onko one direction twiitannut jotain. He ovat twiitanneet tämän päiväisestä keikasta. Lisään twiitin suosikkeihin ja katson kelloa, enää 5min. Laitan kännykän takaisin laukkuun. Hetken päästä näen bussin tulevan. Otan rahat valmiiksi. 
Kun bussi pysähtyy kohdalleni nousen kyytiin ja kerrot minnet menet ja kuski sanoo hinnan, maksat bussilipun ja menen istumaan. Matka ei onneksi ole hirveän pitkä. 

Areenalla:

Kun pääsen areenan pihalle, näen todella pitkän jonon kirkuvia faneja. Onneksi minulla on sellainen lippu, että pääset aikaisemmin. Menen areenan ovelle ja näytän lippuani portsarille. Hän nyökkää ja avaa oven. Kävelen omalle paikalleni. Eihän minulla kiire ole. Löysin paikkani aika helposti. Onneksi kaikille on istumapaikat, jopa eturivissä. Istun paikalleni ja otan taas kännykkäni. Twiittaan, että odottamassa keikan alkua. Juttelen wapissa kavereilleni, mutta pian sen keskeyttää jonkun nauru tai siis joidenkin. Kuulen -ainakin- parin ihmisen naurua. Etsin katseella mistä nauru kuuluu. Pian saan selville, että se tulee backstagelta. Kuulen äänien tulevan lähemmäs. Sitten näen heidät. One Direction. Mutta minun harmiksen, heidät kutsutaan pukeutumaan. Pian kuulen kiljuntaa ja juoksu askelia. Muut fanit on päästetty sisälle. Hetken odottelun jälkeen isolla valkokankaalla alkaa pyörimään 'aloitus'video. Videon jälkeen kaikki valot sammuvat. Pian lavalle päin syttyy kirkkaat spottivalot. Pojat aloittavat keikan Midnight Memories-biisillä. Ja lopettavat Little Things-biisillä. 

Odotan, että suurin osa faneista pääsevät ulos. Kävelen backstagelle päin ja minua vastaan tulee Paul. 
- Moi. Oletkos sinä se fani, joka pääsee tapaamaan poikia?? Paul kysyy naurahtaen.
- Joo. Naurahdan itsekkin.
- No sitten tule, vien sinut heidän luokseen. Paul sanoo ja lähtee kävelemään käytävää pitkin. Minä seuraan häntä. Minua jännittää todella paljon. En voi uskoa tätä todeksi. Paul pysähtyy yhden oven taakse ja koputtaa siihen.
- Hei Paul!! Kuulen tutun äänen. Ovelta kurkistaa Zayn. 
- Zayn, tässä on yks fani jolla on backstage passi. Paul sanoo. Zayn katsoo minua ja hymyilee.
- Tule. Zayn sanoo. Menen hänen ohitse pukuhuoneeseen. Kaikki ovat siellä.
- Pojat tässä on.. Zayn sanoo ja katsoo minua kysyvästi. Ai niin en ole esittäytynyt.
- Noora. Vastaan hymyillen. Pojat kääntävät päänsä minua päin.
- Moi!! He hihkaisevat kuorossa. 
- Tuu istuu vaa. Kuuluu Louisin ääni. Menen sohvalle istumaan ja Zayn tulee viereeni. 
- Meidät sä varmaa tiiät?? Liam naurahtaa. Nyökkään hymyillen.
- Minkä ikänen oot?? Niall kysyy.
- 17.
- Asuks sä tääl?? Vastaavasti Harry kysyy.
- Muutin pari kuukaut sitte. Hymyilen.
- No kuka on sun lemppari meist?? Zayn kysyy.
- Öm.. emmä osaa päättää.. Vastaan, vaikka tiedän kenet valitsisin.
- Sano nyt kenestä sä pidät eniten. Louis sanoo.
- No.. Zayn. Sanon. Vilkaisen Zaynia ja hän taisi punastua. 
- Uu... Niall, Louis ja Harry sanovat kuorossa ja virnuilevat. Pyöräytän vain silmiäni. 
- No mut onks sul nälkä?? Liam kysyy.
- Vähä. Sanon. Pojat ehdottavat, että menisimme syömään ja myönnyn heidän mukaan.

Kävimme syömässä Mc'Donaldsissa. Katson kelloa se on 22. Aika on kulunut kuin siivillä. Pojat ovat hauskaa ja mukavaa seuraa. 
- Meetteks te hotellii yöks?? Kysyn, kun olemme tekemmässä lähtöä.
- Joo. Niall huokaisee.
- Jos ette haluu sinne paprazzien ja fanien piiritettäväks.. ni tulkaa mun luo. Ehdotan. Pojat juttelevat ehdotuksestani ja Liam soittaa puhelun. Hän menee hieman kauemmas puhumaan. Pian hän tulikin. Katsomme kaikki häntä kysyvästi.
- No onks sul tilaa siel?? Liam kysyy.
- No siel on vierashuone ja takkahuone, jossa on levitettävä sohva. Sanon.
- Eli 2 nukkuu viereshuonees ja 2 siel sohval mut entä ku yks jää ilman petii. Zayn selittää.
- No mun vieres on tilaa taisit änkeette vierashuoneeseen kolmistee. Nauran. Sovimme, että katsomme nukkumapaikat vasta perillä.

Avaan ulko-oven ja menen sisälle. Laitan eteiseen valot ja heitän kengät pois jaloista. Pojat tekevät samoin perässäni. 
- Mä meen varaa mun nukkumapaikan!! Kuului Niall huuto. Pian Louis ja Harry lähti Niallin perään. Mä nukun tääl-tyyppisiä huutoja kuului vierashuoneesta ja takkahuoneesta. Louis, Niall ja Harry tulivat olohuoneeseen, jossa minä, Liam ja Zayn istuimme. 
- Me nukutaa Niallinkaa vierashuoneessa. Harry ilmoitti.
- Eli Liam ja mä takkahuonees. Louis sanoi heti perään. Eli Zayn nukkuu minun vieressäni. Katsoin Zayniä ja hän hymyili ja nyökkäsi. Hänelle se siis sopi.
- Katotaa jotai leffaa!! Harry hihkaisi. Kerroin pojille missä on leffoja. He ottivat jonkun kauhun. En muista edes nimeä. 

Silmäluomeni alkavat painaa. Olen todella väsynyt ja niin taitaa olla pojatkin. Katson heitä yksi kerrallaan. Niall ja Louis nukkuvat sohvalla ja Liam on mennyt jo takkahuoneeseen ja Harry on juuri nukahtamassa.
- Harry mee nukkuu sinne viereshuoneesee ku noi tuskin tost menee mihinkää. Kuiskasin Harrylle, joka naurahti ja toivotti hyvät yöt. Zayn oli vielä hereillä. Hänen kätensä on ympärilläni. 
- Mennäänks meki jo?? Zayn kysyi. Nyökkäsin ja haukottelin samalla. Lähdin kävelemään huonettani Zayn perässäni.
Kaaduin sängylleni ja Zayn kaatui viereeni. Käännyin katsomaan häntä. 
- Sul on muute ihanat silmät. Zayn sanoi. Minä hymyilin. Katsoimme toisiamma silmiin, mutta päätimme että olisi fiksua mennä oikein päin.
Olimme päässeet peiton alle. Käännyin taas katsomaan Zayniä. Hänen silmiinsä hukkui. Zayn naurahti, kun huomasi minun tuijottavan häntä. Minäkin naurahdin. Pian tunsin Zaynin huulet omillani.
- Olen halunnu tehä ton koko tän päivän. Zayn hymyili. En saanut sanoja suustani. Oliko Zayn, Zayn Malik, Zayn Malik One Directionista juuri suudellut minua?? Zayn pussasi otsaani ja sanoi:
- Hyvää yötä!!
- Öitä!! Sain sanottua.
Zayn kietoi kätensä ympärilleni. Nukahdin onnellisena.

//siinä ois mut ei tullu 
kyl hirvee pitkä :/..
 mut toivottavasti tykkäät :) \\

xInka

😍

Twitter

Down to Earth











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti