sunnuntai 10. elokuuta 2014

I can't believe -6

Harryn näkökulma:

Ashley ja Louis käyttäytyivät oudosti koko illan. Heillä on jotain salattavaa. Kun he tulivat keittiöstä juomien ja popcornien kera, aloimme katsomaan leffaa. 

Olimme katsoneet 3 leffaa ja Ash oli nukahtanut. Hän nojasin hänen vieressä nukkuvan Liamin olkapäähän. Huomasin myös, että Niall ja Louis olivat myös nukahtaneet. Päätin itsekkin lähteä nukkumaan.
Otin Ashleyn syliini. Hän oli niin rauhallisen näköinen. Hänen päänsä oli rintaani vasten. Laskin Ashleyn sängylleni ja otin itseltäni paidan ja housut pois. Kömmin Ashleyn viereen nukkumaan. Laitoin käteni omalle paikalleen ja vedin Ashleyn selän vatsaani vasten. Suljin silmät ja pian nukahdin.


Aamulla:
Ashleyn näkökulma:

Kun heräsin, huomasin etten ole kotona. Käännyin ympäri ja näin Harryn. Ai niin olin tullut tänne ja näköjään nukahtanut leffojen aikana. Harryn käsi oli samalla paikalla kuin viime yönäkin, mutta tällä kertaa se oli vaatteiden päällä. Nousin todella hitaasti ylös etten herättäisi Harryä. Onnistuin siinä aika hyvin sillä hän vain käänsi kylkeä. Minulla oli vieläkin eiliset vaatteet päällä. Missäköhän laukkuni on? Päätin käydä katsomassa alakerrasta. Keittiössä ei ollut eikä myöskään olohuoneessa, joten sen on oltava eteisessä. Ja niinhän se olikin.

Avasin Harryn huoneen varovasti etten vain herättäisi häntä. Huomasin että siellä oli jokin muukin ovi joten epäilin, että se on kylpyhuone. Menin sine vaihtamaan vaatteeni. Vaihdoin mekon joka on ylhäältä valkoinen ja alhaalta oransihtava ja siihen päälle farkkutakki. Mekon alle laitoin bikinit. Hiukseni jätin auki, mutta tietenkin harjasin ne. Meikkiä en käytä hirveästi muutenkaan, joten en jaksanut meikata. Vaatteiden alle laitoin Kun tulin kylpyhuoneesta huomasin Harryn herännee sillä en nähnyt häntä sängyssä. Jätin laukkuni viellä Harryn huoneeseen. Lähdin kävelemään kohti keittiötä.

Näin Harryn boxereilla tekemässä aamupalaa. Istuin pöytään, kun Harry ei kuullut kun tulin.

- Niitä vaatteitakin saa pitää enemmän jos on vierait, varsinki naispuolisia. Naurahdin.
- Ai huomenta. Eikö nähtävyydet olekkaan nii hyvät?? Harry virnisti. Pian keittiöön tuli Liam pelkillä uimasortseilla. Jos heillä kaikilla on noin hyvät kropat niin huhuh!! 

Pian kaikki olivat syöneet aamupalan ja vaihtaneet uimasortsit. Menimme takapihalle, uima-altaalle. Tunsin jonkun kädet lantiollani, kun nousin pintaan. Käännyin ympäri ja näin Harryn. Harry virnisti ja liu'utti kädet selälleni.
- Ash mulle on sulle asiaa!! Kuului huuto takaovelta. Nousin altaasta ja näytin Harrylle kieltä ja kävelin sisälle.
- Nii?? Kysyin Louisilta, joka oli huutanut minua.
- Eiks me.. Louis kerkesi sanomaan ennen kuin Zayn keskeytti:
- Älkää antako mun häiritä. Zayn virnisti.
- Zayn, mulla on jo tyttöystävä enkä mä vois seurustella Ashinkaa. Louis sanoi.
- Miks et?? Mut mist te puhuitte ennen ku tulin?? Zayn kysyi ihmeissään.
- No se liittyy tavallaa siihe miks me ei voida seurustella. Minä puutuin keskusteluun. Zayn katsoi meitä kysyvästi, mutta minä käskin hänen mennä pois sillä minulla oli Louisille asiaa
- Kato nyt ton takii ois hyvä et ne tietäis. Louis sanoi  hieman kysyvästi. Louis puhui kyllä totta, se olise helpompaa meille, mutta miten Lexi suhtautuisi tähän. Tai ylipäätään miten muut sen ottaisivat. Haluaisin kysyä joltain neuvoa, mutta en tiedä keneltä.
- Ash sano ny jotai. Kuulen Louisin äänen vierestäni. 
- Mm.. mut mite mä kertoisin Lexille.. Kysyn hiljaa.
- Se ottaa sen varmasti hyvin, sehän on fani. Louis naurahtaa niin kuin minäkin. Halaan Louisia tiukasti ja hän vastaa halaukseen. Menimme takaisin ulos, mutta minä en enää jaksanut mennä uimaan, joten menin aurinkotuoleille. 

Myöhemmin:

Voisimme nyt kertoa pojille, kun me kaikki olemme kerran olohuoneessa. Aloimme katsomaan jotain tylsää toiminta elokuvaa. En ole ihan perillä juonesta, mutta toisaalta ei minua hirveästi edes kiinnosta. Istuin Harryn vieressä sohvan nurkassa. Hänen kätensä on 'huomaamattomasti' reidelläni. Kuulen kännykkäni soivan keittiössä. Nousen nopeasti ylös sohvalta ja Harryn käsi liukui takapuolelleni. Katson Harryä ja hän virnistää. 

Keittiössä katson, kuka soittaja on. Jess. 
- Moi. Vastaan kännykkääni.
- Moi. Jätätkö Lexin mulle viel toiseks yöks vai?? Jess naurhtaa.
- Mä tuun hakeen sen tunnin päästä, okei?? Kysyn katsoen kelloa. 
- Juu. Jess sanoi ja lopetti puhelun. Kello oli nyt jo 17. Täältä kestäisi n. 15min Jessille. Menin takaisin olohuoneeseen.
- Mä lähen hakee Lexin kohta ja me jäädään kotii sitte. Ilmotan pojille, jotka vain tuijottavat telkkaria. Tuhahdin ja lähdi kävelemään Harryn makuuhuoneeseen. Otin laukkuni lattialta ja sulje huoneen oven. Portaissa törmään Liamiin. 
- Sori. Naurahdan.
- Ei mitää. Liam naurahtaa. Jatkoin matkaa eteiseen. Laitoin kengät jalkaan ja juuri, kun olin avaamassa ovea tunsin jonkun kädet vyötärölläni. Käännyin ympäri ja -yllätys yllätys- Harry seisoi edessäni. 
- Anna Lexin olla toinen yö Jessin luona. Harry sanoi vihjailevasti.
- Empä taida, lupasinki jo mennä hakee. Sanoin. 
- Heippa!! Huudahdin ovelta ja lähdin kävelemään Jessille. 

Jessillä:

Koputin juuri ovelle ja pian kuulin juoksu askelia. Ovi aukesi ja sisältä kurkkasi 2 päätä, Lukas ja Lexi.
- Moi. He hihkaisevat yhtä aikaa ja Lexi hyppää syliini.
- No moi, Onko ollu kivaa?? Kysyin, kun pääsin sisälle.
- Joo!! Lexi huudahti. Naurahdimme Jessin kanssa. Jäin vielä hetkeksi juttelemaan Jessin kanssa sillä aikaa kun Lukas ja Lexi leikkivät. Juttelimme vähän kaikesta, mutta eniten viime illasta. Tiesin Jessin olevan poikien fani, mutta onneksi hän osasaa hillitä itseään. Pian päätin katsoa kelloa, se oli jo 19!!
- Lexi lähetään!! Huudahdin Lexille. Lexi tuli eteiseen juosten kilpaa Lukaksen kanssa. Laitoin Lexille kengät ja otin hänen laukkunsa sekä omani.
- Kiitos Jess!! Nähää!! Huusin vielä ennen oven sulkemista.

- Onko meillä vieraita?? Lexi kysyi hieman innoissaan.  Tiesin hänen tarkoittavan Harryä. Naurahdin hieman.
- Ei oo. Vastasin kuitenki Lexille. Hän näytti hieman pettyneeltä.

Kotona:

Olin juuri tullut suihkusta. Laitoin teeveden kiehumaan ja laitoin 2 paahtoleipää paahtimeen. Minulla oli pyyhe ympärilläni ja hiusten ympärille olin laittanut toisen pyyhkeen -turbaaniksi. Kun teevesi oli kiehunut kaadoin sitä mukiin ja laitoin vadelman makuisen teepussin. Tein vielä Lexille kaakaon. Leivätkin sain tehtyä. Menin 2 mukin ja yhden ison lauteden kanssa olohuoneeseen, jossa Lexi istui yövaatteet päällä. Laitoin mukit ja lautasen pöydälle ja menin telkkarin eteen. Laitoin barbie-leffan pyörimään. 

Lexi oli syönyt toisen leivistä ja juonut kaakaon sillä hänellä oli kaakaoviikset, otin paperin ja pyyhin ne pois. Itse olin myös syönyt leivän, mutta teetä en vielä juonut. Pian kuulin ovikellon äänen ja laitoin tee mukin pöydälle ja nousin. Kukakohan siellä tähän aikaan. Avasin oven ja näin harryn. Hän virnisti, kun näki minut. Sitten muistin, että minulla oli vieläkin pyyhe ympärilläni. Pyysin hänet sisälle.
- Mitä sä tääl teet?? Kysyin.
- Tulin kattoo sua. Harry vastasi niin kuin se oli ilmiselvää.
- Jaaha.. Kuules täällä on yks joka on odottanu sua koko päivän. Naurahdin. Harry katsoi minua kysyvästi, mutta minä kävelin vain olohuoneesee. Harry seurasi minua. Osoitin Lexiä ja Harry naurahti. Hän meni sohvalle Lexi vieree.
- Moi. Hän sanoi hymyillen. Lexi käänsi päänsä Harryä kohti. Hän näytti todella iloiselta.
- Harry!! Lexi huusi ja hyppäsi Harryn syliin ja halasi tuota poikaa tiukasti. Yleensä Lexi on ujo aika kauan, mutta Harryn kanssa hän ei ole enää ujo.

 Menin vaihtamaan yöpukuni sillä e halua olla pyyhe päällä koko aikaa. Menin takaisin olohuoneeseen. Hymyilin, kun näin että Harry katsoi Lexin kanssa barbie-elokuvaa. Kun leffa loppui Lexi ei vieläkään nukkunut.
- Näytäppä Harrylle kuinka reippaasti osaat mennä nukkumaan ilman kiukuttelua. Sanoin, kun Lexi alkoi etsiä toista leffaa. Lexi lähti juosten yläkerran kylpyhuoneeseen. Menimme Harryn kanssa Lexin perässä. Lexi odotti kylpyhuoneessa hammasharja ja -tanha kädessä. Kun Lexi pesi hampaita -ainakin jotenki- minä laitoin hänen hiuksensa letille. Harry odotti koko ajan kylpyhuoneen ovelle. Pian Lexi tarttui Harryn kädestä kiinni ja veti hänet omaan huoneeseensa. Naurahdin ja päätin itsekkin pestä hampaat.

Menin katsomaan Lexin huoneeseen. Näin jotain todella suloista. Lexi oli laittanut harryn lukemaan iltasatua ja nyt he molemmat nukkuivat. Lexi nukkui Harryn sylissä ja Harry istui Lexin sängyllä. Nostin Lexin Harryn sylistä ja ravistelin Harryä toisella kädellä.
- Mm.. Harry mumisi. 
- Harry siirry et saisin Lexin nukkuu. Kuiskasinn Harrylle. Hän nousi todella hitaasti ylös. Laitoin Lexin nukkumaan ja otin Harryn kädestä kiinni ja vein hänet huoneeseeni. Harry lösähti heti sängylleni.
- Harry et sä voi noi vaatteet pääl voi nukkuu. Sanoin Harrylle. Hän alkoi ottamaan farkkua, mutta paitaa hän ei jaksanut ottaa. Hän kömpi sänkyyni ja veti peiton päälleensä. Itse kömmin myös peiton alle.

Heräsin, kun kuulin itkua. Lexi. Katsoin kännnykästäni kello. 3 aamuyöllä?!? Yritin laittaa yöpöydällä olevaa lamppua, mutta se ei mennyt päälle. Laitoin kännykästäni taskulampun päälle ja menin Lexin huoneeseen. 
- Lexi pieni, mikä on?? Ehdi kysyä ennen kuin jyrähti. Ukkonen. Lexi alkoi itkemään enemmän sillä hän pelkää ukkosta. Kyllähän itsekkin pelkään, mutta en voi näyttää sitä Lexille. Otin Lexin syliin ja annoin hänelle kännykkäni, jossa oli vieläkin taskulamppu. Kävelin alakertaan, olohuoneeseen. Laskin Lexin sohvalle istumaan ja annoin hänelle tablettini. Laitoin siihen -jälleen- barbie leffan. Kuulin ovikellon soivan. 
-Lexi mä käyn avaamassa oven. Sanoin Lexille, joka katsoi leffaa.
- Ei. Lexi sanoi itkuisella äänellä. Huokaisin ja otin Lexin syliini. Kävelin eteiseen. Avasin oven ja siellä oli Louis. Halasin häntä. Lexi katsoi Louisia itkuisilla silmillä, mutta hhymyili silti.
- Kattoisiks Lexiä sen aikaa ku käyn keittämäs teetä?? Otaks muute säki?? Kysyin, kun olimme päässeet olohuoneeseen. Louis nyökkäsi. Laitoin vedenkeittimen päälle ja sillä aikaa laitoin Lexille maitoa mukiin, ja laitoin mukin mikroon. Pian tee oli valmis. Laitoin itselleni taas vadelman makuisen teen ja Louisille laitoin vihreää teetä. Otin pienen tarjottimen ja laitoin teemukit ja Lexin maidon siihen. 
- Mitä sä tääl teet?? Kuulin Harryn kysyvän Louisilta.
- Öm.. noku alko ukkostaa ja tiiän et Ash pelkää ukkosta. Kuulin Louisin sanovan.
- Mistä sä sen tiiät?? Harry kysyi. Sitten menin olohuoneeseen.
- Ai säki oot hereillä. Sanoin Harrylle. Hän nyökkäsi. Annoin Louisille teen ja Lexille maidon. Lexi joi maidon aika nopeasti. Hän katsoi elokuvaa, mutta nukahti aika nopeasti. 
- Harry voiks viiä Lexin nukkumaa?? Kysyin Harryltä sillä minulla oli asiaa Louisille. Harry nyökkäsi ja otti Lexin syliin. Hän oli niin suloinen. Kun Harry oli portaissa kysyin Louisilta:
- Kerrotaanks nyt Harrylle ja sit muille huomenna??
- Joo. Louis sanoi hymyillen. Harry tuli hetken päästä.
- Harry.. meil on kerrottavaa. Louis sanoi. Harry katsoi minua kysyvästi.
- Sä varmaat muistat ku kerroin mun veljest?? Katsoin Harryä, joka nyökkäsi.
- No.. siis.. Änkytin.
- Nii siis mä oon Ashin veli ja siks tiesin tulla tänne ku alko ukkostaa. Louis sanoi. Harry oli hiljaa ja katsoi meitä hieman hämmentyneenä.
- Siks me ollaa samannäkösii. Louis naurahti.
- Kiitos, et sanoit sen siel sillo. Sanoin ja katsoin Harryä. 
- Mate, sano ny jotai. Louis naurahti. Harry oli hetken hiljaa kunnes kysyi:
- Louis miks sä sit lähit ja jätit Ashin??
- Mut annettii huostaan ja adobtoitiin ku äiti ja isä ei voinu hoitaa ku yhtä lasta ja mä olin sillo 10. Louis sanoi ja näytti siltä, että alkaisi itkemään. Menin halaamaan Louisia. Hän halasi takaisin.
- Jutellaa enemmä huomen taisiis tänää. Louis naurahti ja sanoi lähtevänsä. Sanoimme heipat.

 Kun olin olin menossa portaat ylös tunsin, kun joku käänsi minut ympäri. 
- Mikä on palkkio siitä ku sanoin sillo et ootte samannäkösii?? Harry kysyi vihjaillen. 
- Jos tarkotat semmost palkkioo saat kyl oottaa aika kauan sillä sun fantsiat ei toteudu. Sanoin virnistäen. 
- Voii kyllä tulee totee. Harry virnisti takaisin. Kiemurtelin irti Harryn otteesta ja menin melkeimpä juosten omaan huoneeseeseeni. Harry tuli perässä. 
- Mut voi mä pikku palkkion antaa. Sanoin vinkaten silmää. Harry laittoi huoneeni oven kiinni ja tuli eteeni. Tunsin hänen ihanat huulensa omillani. Pian hän otti kielensäkkin mukaan. Harry työnsi minua sänkyä kohti, pian makasin Harryn alla. 
- Mä sanoin et sun fantasiat ei tuu käymää toteen. Sanoin ja estin Harryn suunnitelmat. Pussasin nopeasti häntä poskelle ja aloin nukkumaan. Taas kerran Harryn käsi löysi paikkansa paitani alta.


//tämmönen (pitkä??) luku tähä välii\\

xInka

Untitled


Untitled

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti