sunnuntai 3. elokuuta 2014

One shot Inkalle!♡


Tässä sitä ollaan, jonottamassa 02 Arenan ulkopuolella. Pian näkisin 1D:n livenä. Ja Niallin!! Kyllä olen true directioner, mielestäni Niall on komein, söpöin & hänellä on paras ääni. Ainiin, nimeni on Inka, olen Suomesta ja olen 18 vuotias mutta täytän viikon päästä 19. Olen siis Lontoon 02 Arenalla. Mulla on vip ja backstage liput One Directionin keikalle. Pääsin 30min aikasemmin sisälle kuin suurin osa faneista. Olin ihan eturivissä. Ainiin ja olin tullut ilman ketään ystävääni tai perheenjäsentäni Lontooseen.
45min päästä:
Olin shokissa, itkin ja lauloin poikien biisien mukana. Näin kuinka Niall katsoi minua välillä ja virnisti. Ehkä hän teki niin kaikille.. En voisi sanoa että rakastan tuota blondia komeeta jätkää, mutta jotain hänessä on mikä saa minut tuntemaan niin. Pian oli aika mennä backstagelle ja saisin puhua, halata, pyytää nimmarit kaikilta ja ottaa kuvia poikien kanssa.
Backstagella:
Poikien vartija Paul avasi oven ja näin pojat ilman paitoja ja Harryn ja Louisin vaan boksereilla heittelemässä toisiaan banaaneilla.
- Ööö.. moi. Sanoin nauraen.
- Ai moi, oon Niall. Niall tuli halaamaan minua. 
Ah, hänellä on niin ihanat silmät. Kirkkaan siniset ja niin suloiset.
- Onks mun silmis jotai? Niall kysyi nauraen.
- Ei mut niit on kiva kattoo. Virnistin ja taisin vähän punastua.
- Ainiin, oon muutes Inka. Jatkoin.
- Moikka. Muut huusivat.
Pyysin kaikilta nimmarit, puhuin heidän kanssaan kaikenlaista, nauroimme, otin muutaman kuvan heidän kanssaan ja laulelimme.
Pian tajusin että minun olisi pitänyt lähteä jo aikoja sitten. Sanoin pojille lähteväni ja he sanoivat nähdään.. mitäköhän he sillä tarkoittivat?
Hotellilla: 
Katsoin kuvat ja lisäsin muutaman instagramiin.  Katsoin myös nimmarit läpi ja tajusin että jokaisessa oli heidän numeronsa myös. Tallensin ne puhelimeeni ja päätin mennä vielä Nando'siin hakemaan ruokaa.
Nando'sissa:
Ruuassa kesti.. Pian ovi aukesi ja sisälle tepasteli 5 komeaa poikaa. He istuivat samaan pöytään kanssani.
- Ai säki tääl? Niall virnisti.
- Joo tuli nälkä ja mä rakastan Nando's ruokaa. Vastasin.
- Eikä?! Nii mäki! Niall hihkui kuin joku pikku tyttö.
- No joo.. Naurahdin.
Pian ruokani tuli ja sanoin pojille moikat ja lähdin kävelemään kotiin.
Tunsin yhtäkkiä käden olkapäälläni, käännyin ja näin nuo ihanat siniset silmät.
- Onks sul tänää enää mitää? Niall kysyi virnistäen.
- Ei, mitä sä ajattelit? Virnistin takaisin.
- Voisinks tulla vaik sun luo kattoo jotain leffaa? Niall kysyi.
- Joo, mut mä asun sit hotellis. Naurahdin.
Menimme Niallin kanssa luokseni ja katsoimme leffan nimeltä Take me home tonight. Nauroimme niin paljon. Pian löysin paikkani Niallin kainalosta, hän pussasi poskeani ja nosti minut hänen syliinsä.
- Mitä sä teet? Kysyin virnistäen.
- Ei kai sua haittaa et tein näin? Niall kysyi.
- Ei! Naurahdin ja suutelin häntä. En tiedä miksi tein niin mutta se tuntui hyvältä.
Pian Niall kantoi minut sänkyyni ja suuteli kaulaani. Tunsin hänen kätensä kun ne nousivat lantiotani pitkin paitani alla.
- Niall onkohan tää iha hyvä idea? Kysyin epävarmasti.
- Eks sä si haluu? Niall kysyi.
- Emmä sitä, mut ku me ollaa tunnettu alle vuorokaus ja me ollaa nyt jo sängyssä. Sanoin.
- No voin mä odottaa. Niall sanoi ja hymyili. 
Hän meni viereeni makaamaan ja kietoi kätensä ympärilleni ja veti minut hänen rintakehäänsä vasten. Siinä oli ihana nukkua. Unelmani oli toteutunut.
 ---------------------------------------------------------------------------
------------------------------------
Ole hyvä Inka! ♡ Toivottavasti tykkäsit! Tää loppu aika tyhmäst mut haters gonna hate 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti