tiistai 5. elokuuta 2014

i can't believe -4

Ashleyn näkökulma:

Istuimme penkeille ja laskimme ostokset maahan.
- Jaksaks sä kotii asti?? Kysyin Lexiltä.
- En. Lexi totesi.
- No jos sä tuut mun reppuselkään ja pidät vaikka näit pienempii pusseja ja mä otan nää??
- Joo. Lexi väsyneellä äänellä. Otin Lexin reppuselkään ja lähdin kävelemään kotiin päin. Lexi oli nukahtanut puolessa välissä matkaa. 

Kotona:

Vein Lexin hänen omaan huoneeseen. Hän oli todella väsynyt, joten hän nukkui kun vahdoin yöpuvun hänelle. Minua ei vielä väsyttänyt, joten päätin katsoa elokuvaa.. taas. Rakastan elokuvia. Mutta unohdimme käydä Lexin kanssa vuokraamassa. Vaikka itsellänikin on leffoja, mutta kun olen nähnyt ne niin monta kertaa. Voisin käydä vuokraamassa, mutta juotuisin jättämään Lexin. Sitten muistin, että minullahan on poikien numerot. Painoin 'soita' kohtaa.
- Harry. Kuului puhelimen toisesta päästä.
- Moi tääl on Ash. Sanoin hymyillen.
- Moi.
- Nii voisiks sä tulla tänne mun luo kattoo Lexiä ku mun pitäisi käydä kaupungilla?? 
- Joo voin mä.
- Lähetän osotteen. 
- Juu nähään kohta. Harry sanoi ja lopetti puhelun. Lähetin Harrylle osoitteeni. 

Odotin n.15min, kun kuulin oven koputuksen. Menin avaamaan oven. Ja kukas muukaan siellä oli kuin Harry. Hän virnisti, kun astui sisälle.
- Lexi on nukkumassa ni sitä ei tartte sillee vahtii ja oo ku kotonas ja mä tuun hetken päästä. Sanoin, kun olin lähdössä. Avasin oven ja tunsin, kun Harry hipaisi kättäni ja virnisti.
- Okei. Kuulin Harryn sanovan ennen kuin suljin oven.
Kävin vuokraamassa kaksi kauhuleffaa ja yhden komedian. Ulkona oli jo pimeää, ja minä vihaan pimeää. Pian olinkin jo kotiovella.
- Ollaanks tääl hereil? Kysyin ovelta.
- Joo oon. Harry käveli hymyillen eteiseen.
- Moi. Hymyilin ja ehkä jopa vähän punastuin. 
- Tota.. Tahtoisiks jäädä kattoo leffaa? Jatkoin.
- Toki, mitä leffoi toit? Harry kysyi.
- Paranormal 4 & The Possession, ja  kauhea kankkunen. Sanoin.
- No mennää si kattoo. Harry virnisti.
- Katotaan eka paranormal. Harry jatkoi.
Laitoin leffan pyörimään ja menin Harryn viereen istumaan.
Säikähdin parii kohtaa leffan aikana ja käperryin Harryn kylkeä vasten. Harry käytti tilaisuutta hyväkseen ja nosti kätensä lantiolleni.
- Mitä sä teet? Kysyin punastuen.
- Ööm.. tätä. Harry sanoi ja painoi huulensa omiani vasten ja vastasin suudelmaan vähän epäröiden.
- Ei kai sua haittaa et tein noin?Harry kysyi virnistäen.
- Ei. Punastuin. 
Sammutin telkkarin, koska emme katsoneet leffaa enään, vaan suutelimme.
- Mennääks tonne? Harry kysyi osottaen makuuhuonetta.
En vastannut vaan työnsin hänet huoneeseen, en ollut ihan varma tästä. Hän kaatoi minut sängylle.

 Harry tuli päälleni käsiensä varaan. Suutelimme ja pian Harry siirtyi kaulalleni. 
- Harry.. älä.. ei nyt.. Sanoin, kun tunsin Harryn liu'uttavan kättään paidan alleni. Harry ei aluksi lopettanut joten sanoin, että hänen on lopettava nyt. Aloimme nukkumaan, Harry jäi tietenkin viereeni nukkumaan. Hän kietoi kätensä ympärilleni ja etsi sopivaa paikkaa sillä mahaltani.
- Harry pidä se käsi jo paikoillaa. Sanoin, koska olin aika väsynyt. Pian Harryn käsi löysi paikkansa paitani alta.

Aamulla:

Heräsin siihe, kun joku pussaili naamaani. Avasin silmäni hitaasti ja näin Harryn ihanat vihreät silmät. Hän pussasi otsaani ennen kuin lähdimme keittiöön. 

- Voiks sä tehä ruokaa, mä meen kattoo Lexiä. Kysyin Harrylta, joka istui ruokapöydän ääressä. Harry nyökkäsi ja minä lähdin Lexin huoneeseen.
- Lexii.. huomentaa. Sanoin kuiskaten. Lexi avasi silmänsä ja nousi ylös.
- Mennää aamupalalle. Sanoin ja lähdimme Lexin kanssa keittiötä kohti. Lexin ilme oli huvittavan näköinen, kun hän näki Harryn keittiössä. Lexi meni taas selkäni taakse 'piiloon'.
- Huomenta Lexi. Harry sanoi hymyillen. Lexi vain hymyili ujosti. Menimme istumaan pöytään. Harry oli paistanut kananmunia ja pekonia. Laitoin Lexin istumaan minua ja anoin hänelle muroja. Itse istuin Harryn viereen. Se ei ollut hyvä idea. Hän laittoi kätensä reidelleni ja liu'utti sitä polvelleni ja takaisin. En halunnut, että Lexi  saisi tietää joten kuiskasin Harrylle, että ei tekisi mitää semmoista Lexin edessä tai kenenkää muun. Harry nyökkäsi ymmärtäväisesti. Toivottavasti hän ymmärri myös. Kun olimme syöneet me menimme olohuoneeseen katsomaan telkkaria. 

Minua vieläkin häiritsi se, kun Harry sanoi minua ja Louisia samannäköisiksi ja Louisin ilme muuttui hieman.. katuvaksi?? Päätin soittaa Louisille.
- Käyn soittamas yhen puhelun. Sanoin Harrylle ja Lexille. Menin makuuhuoneeseeni. Etsin Louisin numeron - olimme vaihtaneet kaikki numeroita keskenämme.
- Louis. Kuulin Louisin äänen.
- Louis tääl on Ash. Voitaisko nähä jossai?? Kysyin.
- Eikai oo sattunu mitää?!? Louis kysyi huolissaan.
- Ei, ei oo mut mis ja millo?? 
- Öm.. käviskö vaik Nando's??
- Siellä 30min pääst??
- Juu nähää sit. Louis sanoi ja lopetti puhelun. Puin farkkusortsit ja valkoisen pitsi paidan, josta näkyi mahaani. Menin takaisin Harryn ja Lexin luo. Kun Harry näki minut hän virnisti, minä pudistin päätäni huvittuneesti.
- Voisiks vahtii Lexii mun pitäis käyä kaupungis?? Kysyin Harryltä ja Lexi katsoi minua innoissaan ja silmät suurina.
- Juu tottakai. Harry vastasi.
- Lexi oo sit kunnol ja kiusaa vähä tota Harryä, jooko?? Kysyin Lexiltä vinkaten. Harry naurahti.
- Joo!! Lexi hihkaisi ja hyppäsi Harryn syliin ja alkoi kutittamaan häntä kyljistä. Minä nauroin vieressä kunnes tajusin, että minun täytyy lähteä.
- Olkaa kiltisti. Sanoin ja pussasin Lexiä otsalle. Lähdin kävelemään kohti Nando'sia.

Nando'sissa:
Louisin näkökulma:

Olin tullut vähän aikaisemmin Nando'siin. Tiedän mistä Ash halua puhua. Olisipa Harry ollut hiljaa. Kadun sitä, mitä tein. 
- Moi. Kuulin tutun äänen vierestäni. Käännyin katsomaan kuka siihen oli tullut. 
- Niall mitä sä tääl?? Toi tais olla kyl aika tyhmä kysymys. Naurahdin.
- Samaa vois kysyä sulta?? Niall kysyi.
- No.. odotan et Ash tulee, hän halusi puhua jostain. Sanoin. Sitten näin Ashleyn tulevan minua kohti.
- Selvä. No mä täst meen en haluu häiritä teit. Niall sanoi ja lähti. Hän moikkasi viel Ashleytä ja jatkoi matkaansa.
- Moi. Ash sanoi.
- Moi. Sul oli jotai asiaa?? Kysyin.
- Juu..tota.. Ash aloitti.
- Mua jäi vähä häirittee se ku Harry sano meit samannäkösiks. Hän jatkoi.
- Nii?? Kysyin, vaikka tiesin hyvin mitä hän tarkoitti.
- No siis mähän kerroin siit et mul on veli ja et se lähti ku olin 5.. Ash kertoi.
- Ja sun ilmees meni iha oudoks ku sanoin sen. Hän jatkoi.
- Mitä sä yrität kertoa? Kysyin, vaik tiesin totuuden.

//tämmöstä siis :) vähä piti laittaa.. 
jännitystä?!?? xd ;)\\

x Jene

Ashleyn vaatteet:
summer outfit










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti